Share

2 video menarik pasal #bersih



Video kat atas ni terbaik untuk lihat sekitar bersih tadi. memang takde edit-editla. ingatkan bleh tengok benda ni di tv, tp cam beselah, mane bleh tunjuk kan. demokrasi katakan. minit ke 3.42 tu sangat best, dah macam perang dah. Biasalah tu, kalau takde gas pemedih mata memang tak syok la. kan?

Video bawah ni pulak terbaik, siap ada edit pasang transformer lagi!




Ayat last best, this is democracy - Malaysian style =)

pss : dengar khabar ada yang menjadi korban bersih. semoga rohnya selamat disana

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

24 ulasan:

anah nik mahmood berkata...

pakat sokong blako

Tanpa Nama berkata...

harapnya, ramai juga yang berkumpul solat berjemaah di masjid lepas tu..tak kira apa jua warna baju..


-green-

KiD berkata...

setahu aku ada dua korban dalam perhimpunan nih.. huhuhu

ct_syuhaidah berkata...

kalau diorg bwk penyapu maybe polis xmrh kot..bersih kn..

candybiru berkata...

ada yg terkorban?? td tgk brita takdak pun..=.=" ish3..sampai mcm tuh skali..

MFI berkata...

dengar kata seorang pakcik berumur 58 taon terkorban..sebab sebenar masih lagi tidak diketahui..tapi kabar angin mengatakan disebabkan semburan pemedih mata tu..

KiD berkata...

brader yang main gitar sempoi.. anonymous pun ada..? hehhee

Tanpa Nama berkata...

gas pemedih mata tak membunuh.. Just to b logic..:)

joegrimjow berkata...

@anah nik mahmood

sokong2

joegrimjow berkata...

@Anonymous

yg tu sblom dan slepas, sentiasa kena

joegrimjow berkata...

@KiD

ada
dah meninggal

joegrimjow berkata...

@ct_syuhaidah

dieorng xbawak pape kot

joegrimjow berkata...

@candybiru

dah sah meninggal akibat gas pemedih mata

joegrimjow berkata...

@MFI

dah keluar harakah

joegrimjow berkata...

@KiD

ntah la
anon ada kat merata

joegrimjow berkata...

@Anonymous
tido pun boleh mati. mati ni xde yg logik klu dah sampai ajal

Tanpa Nama berkata...

susah nak cakap....sbb tak tau keadaan kat sne....hasilnye cakap2...tapi tak nmpk depan mate..yang mati tu pown tak nmpak kebenarannye...tah wujud ntah tdak pak cik 58 taun tuh.

Solihin Zubir berkata...

meremang bulu roma aku..

Tanpa Nama berkata...

pasukan keselamtan menjalankan tugas dengan baik..matlamat tidak menghalalkan cara...ini bukan suara rakyat ini suara penyokong pakatan rakyat....agama digunakan untuk mencapai cita-cita politik...

joegrimjow berkata...

@Anonymous

wujud

joegrimjow berkata...

@Solihin Zubir

ko p?

joegrimjow berkata...

@Anonymous

penyokong pakatan rakyat pun rakyat jugak kan?

Alyssa Villamor berkata...

dahsyat gile video cam transformers tu! meremang bulu roma..huhu

moonie berkata...

polis cakap jalan..jalan!

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW