Share

telah ku teka


nota awal : ini entry ada dalam draft, jadi senang dah tahu keputusan, tak payah nak adjust. terima kasih barca memudahkan kerja ku untuk update!


memang ku sudah jangka akan keputusan seperti ini. man u memang tiada nasib. bersabarlah ye peminat man u. epl dah menang, bagi la orang lain plak champion league. sabar dan tabah. allah bersama orang yang bersabar....



ada orang tuu nak delete entry dia pasal man u
sila sila
hehe


ku jangka man u menang, 2-1. tapi ku rasa benda itu macam tak menjadi, jadi ku tulis entry ini. kot-kot kalah, tak payah nak tulis baru. jadi, harapan untuk barca menang akhirnya memang betul-betul menang!



bola bagiku satu kuasa yang sangat ajaib. walaupun ada satu di padang, tapi begitu banyak impaknya kepada manusia. luaskan pemikiran, jangan junubkan. ku suka bola, tapi tidak lah sehardcore mana, cuma setakat minat dan main-main di waktu lapang.



sini ku tak perlu berjaga malam. waktu perlawanan tadi adalah pukul 7.45 petang. awal lagi, matahari masih di atas kepala. tidak perlu untuk bersengkang mata untuk menonton perlawanan tadi.



kehebatan kita, dalam bidang ini masih di takuk yang lemah. ranking 100++ dengan kelengkapan stadium yang hebat memang tidak sepatutnya berlaku. entah sampai bila kita mahu memuja negara lawan, tapi negara sendiri terkontang kanting dengan mutu yang sangat-sangat rendah.



sudah sampai masa untuk melakukan perubahan. bak kata orang


nak main, main betul-betul
jangan main-main masa main


kepada fan man u, jangan bersedih. bagi yang masuk contest ku, ada pengubat dengan ada baju kalau menang. yang tak masuk, ambik bau je la.



baru pasan baju ni 2008
jadi baju ni kira masih bertahan untuk tahun ni


terima kasih barca
sebab tak jatuhkan nilai baju ni

siapakah yang berjaya dapatkan baju ini?
tungguuuu







nota kaki : man u -0 , barca -2, etto n messi


Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

60 ulasan:

Anis Mohd berkata...

ha3x..
yes..
mu kalah.
akhir nya . saat yang di nanti tiba jua.
sorry la peminat2 man u .
tak larat la dgr korang sume riak.
bila berpeluang tgk peminat man u senyap. terasa best .

owh lallaaa..
x mnt barca pon.
tp,thanks barca sbb kalahkan man u.

kepada org itu:
sila delete n3 anda !
* senyum

rhapsody LiN berkata...

sabar2...
tu semua dunia je.
ingat exammmm
lalalala~
:D

HEMY berkata...

gila ah..aku first komen!!!joe..ko kena bg aku award ni

HEMY berkata...

gila ah..aku first komen!!!joe..ko kena bg aku award ni

HEMY berkata...

yeaaa...barca menang!!!yearghhh!!!

naqiubex berkata...

Lol Barca menang ker.. huhu syabas syabas

Jard The Great berkata...

ku nak baju itu... huhu..

Miss Hazzy berkata...

msti kwn hazzy kt umah nangis guling-guling sbb mu kalah...wakakakaka

KhairiL's berkata...

MU kalah, sedih

tp walaupun kalah...MU tetep dihati

haruan tasek berkata...

yeh....BARCA juara

najwa hazirah halmi berkata...

ala...sajer jer bg can tuh...
lalalalala~

Redbloodsnow berkata...

sobsobsob...hampa hatiku nengok td pagi wehh...uuwaaa. cukup ler taun neh dpt 3 cups jek...

:( Zie expect mu menang 1-0 taw...alih kalah 2-0...nyampahhh. hati pecah nah tgk td pagi..mencikkk mencikkk


:(

Tanpa Nama berkata...

ko guna tukang tilik kan?kan? :)

opaq berkata...

yo!...

izman berkata...

man u menang kalah aku tak peduli, aku peduli siapa dapat baju man u contest tu. kalau aku tak menang, aku boikot sokong man u. ha.5x

Tirana berkata...

sebiji bole direbut oleh 24 orang...hehehe..

piNky LuCiA berkata...

aku dgr sume org frust MU kalah. kau jugak lah yang suka kan.. hehe.

tahniah. lepas ni kau boleh jadi nujum meneka. hehe

CaPiQa berkata...

tertarik dengan frasa "bola suatu kuasa yang sangat ajaib".

ku sedar itu. ^_^

Na Shari berkata...

Saya pun memang nak barca yang menang... :)

SASYA WILLIS berkata...

I will always love Man U. :))
Atleast MAN u dah tunjuk yg tbaik dr team lain yg langsung takleh p FINAL.Booooo!!;p

ain berkata...

hidup man u...hihihi

@tune® berkata...

aku xlayan mane² bola...
hihi..malas nk gaduh

eazy berkata...

klu amek bau baju tu leh kenyang tak..
nnti gemok plak klu kenyang eh?
tamo la.


*org melaka pown hebat2 jugak taw

ARYN berkata...

xminat sgt bola..xtau pun pg tdi ada lawan bola.HAHA

atty's berkata...

UNTUNG AR SAPA DPT..KTY PUN ADE DPT..ADIK BELIKAN

pink_butterfly berkata...

ooh,MU kalah eyh...


ada org nak dlete entri dia kan?kita tguuuu~

farah berkata...

baju tue tetap saya nak!

haha.

nURmALa mAZLan berkata...

congratz to BARCA...woohoo~ eh!!! kamu di mana eh? perlawanan kul 7.45pm??

Bapak berkata...

yelah joe..epl dah menang...(dialog memujuk hati sendirik..heheh)

menyesal lak Bapak tak masuk contest ko hari tue...heheh

sharamli berkata...

0..jgn main2 ms blaja jgk...

• rOozu • berkata...

MU sunggu memalukan...

huhu...

xsabar nk tgu keputusan...

adibahrisha berkata...

Yeay!!! Barca menang!! Go barca ..GO bARCA!


man Utd deserve to LOSE!!! Man utd Fan is de biggest LOSER!!! Selagi CR tu ade kat Man utd, Man U takkan menang.

miEz haNeM berkata...

salam..
cute gile background :)
life is a journey..it will never ends!

Mamamanja berkata...

tahniah buat yg menang

sori.. bab bola memang x reti nak komen hehehe

Eazy Izzuddin berkata...

haiyok....
saba aje la deh
huhu
len kali MU leh mng lagi ea
hiks2
xD

Eazy Izzuddin berkata...

huhu
sapekah pemenang bjunye joe?
cepat2 la umum
hehe
xD

LotsOfLove-Pearls berkata...

..aku sedey bagi pihak Fara Fauzana..
Huhu..
Dier fan Man U tapi malangnyer dier jadi mangsa kutukan Faizal Ismail pagi tadi..
huhu..

HotFm best! - tetiba-

tuntung berkata...

hahahaha!!!barca menang!!wawwawawawawawa..ronaldo sila tukar kelab..anda sdh xdiperlukan di mu..tpi aq nk jgak bju mu 2..hehehehe..simpan 2 taun bru pky.malu pky bju mu skrg..

tehais berkata...

tahniah Barca!

Eh2,sejak bila aku minat bola nie.kehkeh.

Jgn salah sangka.Aku taktau pape bola.haha.

TP aku sokong yg menang jek.ahaks!

Monkey D Luffy berkata...

uwaaaaaaaaa

Tanpa Nama berkata...

pasni orang malu kot nak pakai baju ni. tunggu lame2 sikit. biar reda.

Naz berkata...

bola kan bulat.. mcm roda.. biasalah tu. huhuhu...

miss GAZA berkata...

ya..
mmg sdah terjangka bhawa barca akn mnang!
lalala~

lieya orange M.I. berkata...

...huhuhu, MU kalah...
...taksuke...
...taksuka...=p

eNaSaN berkata...

huhuhu aku owg s'gor..ahaks... semua owg semua negeri ade keistimewaan nyer mmsG hik3...


ayat di akhir tue..mmg de kebenarannya... renung2kan slmt beramal..hik3..

Nadhirah Zamrose berkata...

siap ade dlm draft...ok2 cool la Barca ;P

joegrimjow berkata...

baruu bangunnn

mr.syazwan berkata...

ermm xpe la setiap pertandingan ada kalah n menang.. so wan terima kekalahan M.U (cewah ayat bajet je ni pd hal dlm hati maki2 da M.U)
huhu

miss oren berkata...

sebab kenapa ku tidak sertai contest
- kerana hadiahnya..muahaha-

MY HEART berkata...

hahahahah.....

MU Kalah
Salam ziarah
tukau2 link ek..

xuen adyla berkata...

MU kalah...
aq sedih kut ni..
aiseh

xuen adyla berkata...

btw ko kejam sgt..
predict camtu
ceh ceh

T______________T

aq jangka rumah aq akan banjir air masin

Anak Pendang Sekeluarga berkata...

slm...man u kalah.....sya sedih sebulan ....ho3

Babyjane[The Juliet] berkata...

i tgh bersbr dri membakar bju mu
hahahaha

SuFy berkata...

*abg aku pon peminat setia MU..huhu..aku x minat bola..tp kalo suami suka bola, ku pon akan turut serta..wakakaka:-p

LYA berkata...

gud luck ;D

urm , nasi dgg ?
sdp tuh

cik ateen berkata...

hye2..
blog walking..
sya dah follow awk..
follow sya kgk k..
;)

milimilo berkata...

xpela man u klh..drpd liverpool yg xdpt masuk langsung..hihi..oh baju..hurm..berdebar menunggu keputusan.. :DDD

Tanpa Nama berkata...

bola lagik.

Diari Milik Pink berkata...

salam..
siapa la yang bertuah jadi pemenang yer?
kepada para pemenang sila la link-link yer..
boleh kongsi-kongsi cerita lepas ni.
apa-apa pun berbaloi la sy stay sampai 5 pg tengok bola.
ehhhehe..
pengalaman pertama tu.
harus update kat blog ni.
;)

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW