Share

sex di panggung

masuk bilik
tutup lampu
selak kain
main!!!!

-teka teki-

aku meniti saat-saat hari ku dengan senyuman. rasakan bahagia bila ada yang sudi untuk mengomen karyaku. itu adalah penghargaan. apresiasi kamu. aku senyum dan bangga.


~~~~~~


Dear Mohd M Mat Arifin,

Your Order MTD-5659060 was despatched on 20/04/2009 08:04:48 containing the following item(s) :-

Manchester United Nike Champions Of Europe 2008 T-Shirt - Black L 43"/109cm
Manchester United Nike Champions Of Europe 2008 T-Shirt - Red - Kids Boys M 140-152cm
Manchester United Shaving Gel and Aftershave Balm One Size Only
Manchester United Nike Champions Of Europe 2008 T-Shirt - Red - Kids Boys S 128-140cm
Manchester United Nike Champions Of Europe 2008 T-Shirt - Black - Kids Boys M 140-152cm
Manchester United Double Key Ring - Red One Size Only
Manchester United Backpack - Red/Black One Size Only
Manchester United Scarf - Red/Black One Size Only
Manchester United Large Crest Ball - White/Red - Size 5 One Size Only - FREE Football offer!:

Your Order was shipped with HDNL

tahu apa maksud?
hadiah baju dah nak sampai.yuhuuu
boleh la start berkarya
masuk jagn xmasuk

nak join? klik kat bahgian anu semen


~~~~~

ok ok
apa jawapan tadi ye?
mastilah main wayang kulit
lalalal~

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

39 ulasan:

~Cinta Cukulet~ berkata...

hahaha...nasib baik tak fikir yg bukan2 :p

Monkey D Luffy berkata...

huhuhu

aku tak join...

takut kalah

:)

p/s: Milimilo... ko baca komen ni... aku nak ko join ;)

ayin jemin a.k.a ain berkata...

makin sibuk bah si joe...
:P

Tanpa Nama berkata...

aku pernah dengar tapi lpe la.

nurain berkata...

aku tau...

main spirit kan?

milimilo berkata...

ok..teka teki yg atas tu buat aku pk lain je..haha

kapten,aku pun takut nak join la..ko xnk join,aku pn xnk la kalo cmtu :DD

SuFy berkata...

urm...kpd yg ikot contest tuh..doakn korg berjaya..hadiah pon masyuuukkk tu...

Ivy Metaga berkata...

hehe..nasib bukan teka teki tu masuk contest, kalo tak jawapan nya macam2 ada hehe..lalala..

Eazy Izzuddin berkata...

ha!..
da agak dah wyg kulitnyer...
=P

whoa!..
dpt t shirt..
nak3...
xD

paan berkata...

aku belum pasti akan join contest tue..aku xmahir nak karang cerita nie..tapi,kalo tetiba datang idea,aku akan join.hehehe.nanti aku tolong promote jer.

ZARA 札拉 [사랑해~] berkata...

wah!!

best tu!!

xuen adyla berkata...

i dah ada entry dia

terilham pada saturday

but then i must edit

wait and strategies..

if possible watch how people do it first..

and yeah i got dirty stuff in it too..

tell u what a true story man

muahahhaha

lea berkata...

jawapan utk teka teki tue x relevan!!!

lalalala~~

tehais berkata...

Baru nak bg jawapan tak sepatutnya tuk teka teki kat atas tu..hahaha :P

KhairiL's berkata...

huhu
smkin menarik....
nnt kalu ada masa aku join

eazy berkata...

baju chelsea tade?
tak bestla

rhapsody LiN berkata...

skali bc teka teki tu mcm ade unsur2 ke lusyahan..ahaha..
tp jwapn..wyg kulit??
adoi~
:D

Tanpa Nama berkata...

huhu bj mu lah..
:(

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– berkata...

eerrk...aku dh pk lain dh!

kuat sgt imaginasi hahahaha...

azuan berkata...

epalgreen...itu mmg baju mu...
nak masuk ke x...
ngah bz dan x de idea...huk3

ciK LyndaWawa igUana berkata...

haha..sot jugek kamu ni yer..
welcome tu the club

a m b e r h u n n berkata...

ahaha.teki teki yang jeng jeng bikin suspen eh..

Beautiful Disaster berkata...

baru nak kata kau lucah. hahaha.

kuIna LadyInRed berkata...

jwpan dh ada x yah jwb la...

tp jersi2 tu mengamcam... Red..

Vee Violet berkata...

teka-teki yg tricky...
=)

julietchun berkata...

aku dah nak pikir ke lain dah tadi,kekeke.

Anak Pendang Sekeluarga berkata...

slm..bro,,gua dah kecut perut dah td...hu3

Dj Epoi berkata...

Walaweiiiiii!!!!!!!!!!


Hebat tuh adiahnyer!! meleleh air liur Gua hehehehehe

Mee Chee berkata...

haha..sgt2 hampages la.....hohoho.....

syah shah berkata...

anu semen tu menatang hapa?? Tak paham plak aku... Uhuks~~ Man U?? Err.. takpelaa... Takyah join pun takpelah kalu camtu... Hik hik hik hik :P :P

D.I.T.T.O berkata...

aku dah tersalah anggap la pulak,,
ekekeke..
wow..hadiah gempak tapi aku penyokong liverpool..

Ma'am_Chelsea berkata...

Wahhhhhhhhhh...!

Teka-teki yang amat2 'mencabar' minda ku =P

@tune® berkata...

cam menarex jer
mau juga boleh kah?

nURmALa mAZLan berkata...

wak!!!!!!!!!!otak ni dah ke lain dah..wakakaka`

cOmEy berkata...

yeker wayang kulet?
bukan wayg kulit...bukak lampu ker?
kalo xbukak lampu..
nk maen ganer?
huhu..
xnampak la..kiki

penjenayah.merah.jambu. berkata...

teknik mempublistikan yang berkesan!
bagus2..
aku teringin nk wta..
tp aku tak taolah nk cite pe..
takpelah..
aku tunggu jelah org buat semoga ko tak pening nk bagi dorang adiah ye!

sutera putih berkata...

ummmm...
tdo lah...
nite...

Fatin Filzah berkata...

ingatkan apa td. hehe. teruskan berkarya!

aNis ™ berkata...

owh... lame nak pk jawapan...

:p

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW