Share

Gambar sambutan Maulidurrasul yang menyedihkan




apa pendapat korang?

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

21 ulasan:

Rozuan Ismail berkata...

erk.nak g berarak ke nak showoff dada ngan rantai tuh?

Ema berkata...

sapa dia tu?

Lo Lol berkata...

Apa nak jadi. Hmm..

laskar pelangi berkata...

huuuu

T________T

farhana berkata...

sadis btol..

T______T

miMiE aZiMaSK ^V^ berkata...

Tepuk dahi....

Nabiel berkata...

bro..gmbo dekat atas tu sambutan dkt mne?huhu

gadisBunga berkata...

haru biru dah~

amry berkata...

orang sambut dia pun nak sambut....konon menarik laaa....LOL

lynnaiza berkata...

HAIHHHHHH..

untoldhistory berkata...

memang sedih sekali ya,

N.A.Z berkata...

akhir zaman...

dhiera berkata...

adoyai~

Tanpa Nama berkata...

Tak terkata. Rasa sedih pun ada. Mudah-mudahan orang-orang mcm ni dapat keampunan, tu jela boleh cakap..

nyanyisunyi berkata...

Mudah2an Allah beri hidayah pada mereka dan kita hamba2nya..

Tanpa Nama berkata...

*facepalm..

Legacy07 berkata...

Dunia akhir zaman broo =.=

so Atirah berkata...

inilah Malaysia..

Akulah Pak Lan berkata...

Trend tudung cover rambut tak nak bagi menggerbang di tiup angin...

Paper tuh pun tak ada kesedaran civic dia punya editor..orang cina ngan india kat luar sana lebih memahami Islam lebih baik dari orang kita sendiri..

atty's berkata...

kalau pakai baju kurung biasa nampak lebih sopan

Nije berkata...

Bodo la.. surat khbr mano tu hok buat iklan gitu???? wei maroh nii!!

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW