Share

Kumpulan Search dan pieewwwwwiiitttttt

Pieewwwwwiiitttttt

Mungkin korang ada 'pengenalan' korang sendiri yang mana apabila korang tunjukkan pengenakan tu, orang akan tahu. Bagi artis pulak, sangat penting kerana pengenalan ini yang akan menjadikan artis tu unik dari artis lain. Macam Mawi – World dan Lisa kita kenal dengan nak sebut huruf 'R' nya yang menjadi sesuatu yang pelik tetapi cute. Eh?


Amy Search? Piewwwwwittttt

Ok, entry ni sekali lagi nak promosikan konsert 30 tahun kumpulan Search. Macam entry lepas, ada yang tanya aku ada bagi tiket free ke? Heh, kalau aku ada korang nak ke? :p

Mungkin lepas entry ni, korang mungkin akan berminat untuk beli tiket 30 tahun Search ni. Kenapa? Sebabnya korang akan dapat T-shirt ekslusif secata percuma dengan pembelian tiket. Menarik bukan? Konsert ni dapat tajaan dari Lipton Ice Tea dan Red Bull, maka masa konsert nanti korang akan dapat minuman percuma untuk minuman ni. Heh, jangan acap pergi toilet sudah =)

Dannnnn, benda korang tak boleh miss, ada 3 buah Perodua Viva untuk dimenangi!! piieeewwwwiiitttt




Apa lagi yang ada semasa konsert?

Konsert ni akan dihoskan oleh Burn, Jehan Miskin dan Nana. Memang akan jadi kepoh la nanti kan? Selain tu, ada juga persembahan lain, seperti Pesawat, Bittersweet, Projek Pistol, Koffin Kanser, Sofea dan ramai lagilah. Bukan kumpulan Search saja! Dan yang bestnya, ada kemunculan khas dari raja lawak Angah, Nabil dan Johan – mesti rock tak kering gusi jadinya nanti!



Sekali lagi, konsert ni akan di adakan di Kuala Lumpur pada 17 Disember dan boleh dapatkan tiket pada harga RM69 sahaja. Nak awal lagi, 3 Disember ni di Johor Bharu pada harga RM 59. Dulu masa tengok konsert Westlife kat UK, harga tiket 60 pound kot. Ni dah murah apa lagi kan? Dapatkan tiket di stesen Petronas terpilih atau secara online di tickethotline.com.my

Ok, nanti ada apa-apa update, aku akan inform kat blog ni. Stayy tuneeed. Entry pasal ni jugak boleh baca kat sini

pss : tiba2 jadi pengulas konsert ye tak?

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku minat search. dulu la. sekarang ni. entah la. ada tiket free boleh je. haha

joegrimjow berkata...

@Anonymous

stakat ni xde tiket free lagi
hehe

Lia Hasty berkata...

aritu dah tgk konsert search dtg penang.
dapat tiket vip lg.
siap makan kfc buffet duduk bawah bumbung.
tp syg nye hujan lebat.
konsert pun start lmbt.


claraemilycancer.blogspot.com

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW