Share

4 sebab kenapa korang kena join Giveaway RM 100 000 CASH dealmates

Dealmates adalah satu website yang menyediakan perkhidmatan kupon diskaun yang pertama di Malaysia. Sebagai ahli yang mendaftar, korang boleh dapatkan kupon diskaun yang sangat-sangat-sangat murah dan berbaloi. Bayangkan perkhidmatan spa 300 lebih boleh dapat dengan harga bawah 100! Itu antara perkhidmatan yang berpuluh-puluh lagi ditawarkan disana



Salah satu yang menarik di dealmates adalah inisiatif yang disediakan untuk menarik pengguna berdaftar baru. Sekarang tengah diadakan 'cabutan bertuah' untuk sesiapa sahaja (terma dan syarat) untuk memenangi hadiah utama RM 100 000! Cukup mudah, klik sini dan ikutilah arahan yang diberikan


Adakah ia scam?

Bila website baru muncul, memang kita akan berasa takut sama ada ini scam atau tidak. Kat sini aku akan berikan 4 sebab kenapa dealmates ini tidak scam dan kenapa korang kena join giveaway RM 100 000 ni!



1) Dah ada bukti pemenang yang lepas-lepas


pemenang samsung galaxy tab

pemenang macbook air

pemenang ipad 2


RM 100 000 CASH ini bukanlah GIVEAWAY yang pertama diadakan. Sebelum ini memang sudah banyak cabutan seumpama ini dibuat, hadiah je berlainan. Macbook, ipad, handphone Samsung dan banyak lagi. Kat atas tu adalah antara pemenang yang sudah berjaya memenangi hadiah dari mereka. Ternyata bukan scam. Kali ni RM 100 000, memang kena join!



2) Penaja adalah syarikat Intel


Kira-kira sebulan lepas, Intel Corp telah menyumbang sejumlah wang kepada dealmates. Jumlah yang disumbang tidak diberitahu dan sebagai syarikat besar (sumbangan 30 billion sejak 1991), aku jangkakan duit yang diberi itu adalah dalam jumlah yang banyak. Sebab tu duit RM 100 000 yang ditawarkan tu boleh dikatakan 'ciput' sangat yang dealmates tawarkan. Apa lagi, dah orang nak bagi free, kita ambik saje! (berita asal)




3) Bukan judi, tidak haram disisi agama




Untuk join contest RM 100 000 CASH ini, tiada pembelian perlu dibuat. Maka ia bukanlah perjudian kerana kita sebagai pengguna tidak rugi apa-apa untuk join contest ini. Jika kita tidak rugi, pihak dealmates dapat keuntungan dari mana? Jawapannya adalah ini sebagai inisiatif pihak mereka untuk menambah bilangan ahli yang berdaftar, maka contest ni diwujudkan.



4) Masih ada banyak masa, hadiah lain juga ditawarkan




Setakat entry ini ditulis, masih ada 2 hari lebih lagi untuk join Giveaway RM 100 000 CASH ni, jadi, sempat lagi bagi yang belum join. Selain RM 100 000, no dua akan dapat rm 10 000 dan top referrer akan memperoleh RM 5 000. Katakan korang selalu tak bernasib baik, boleh kejar hadiah top referral tu macam aku. Oh, semalam aku berada di Top 50, tadi check dah berada di Top 10. Haha, sebab tu bersemangat tu!

Kalau aku menang hadiah utama/top referral tu, kita buat kenduri besar-besaran. wohoo!


******


Apa yang perlu korang lakukan adalah sangat senang
  • Klik link ini - Dealmates.com.my
  • Klik bahagian tepi sebelah kiri 'enter now'
  • Isi apa yang patut - perlu nama penuh, no ic dan no phone (elakkan SCAMMERS untuk join)
  • Share di facebook - wollaaa, tunggu untuk keputusan pemenang yang akan diumumkan

Jadi, apa korang tunggu lagi, joinlah sekarang. Jangan lupa untuk share dengan yang lain sebab setiap pendaftaran baru dibawah unique referral korang akan dapat 1 extra certificates. Yang pasti, kalau korang menang nanti, pastikan bagi aku sikit ok duit tu! kan nanti buat-buat tak kenal memang siaplah!



KLIK GAMBAR ATaS UNTUK jOIN


pss : sekarang ni hadiah contest ribu raban, segan nak buat contest sebab hadiah kita ciput je :(

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

6 ulasan:

Aku By Pojie berkata...

Good luck bro... ;p

joegrimjow berkata...

@Aku By Pojie

thx u

Asrulsani berkata...

HTTP Error 503. The service is unavailable. ??

joegrimjow berkata...

@van der Rui

baru perasan, website tengah down kot. kejap2 lagi ok la tu

topo berkata...

satu lagi reason aku tambah. hohoho

kalau korang tak join, tak cukup 100k sign up for this deal, this deal will be off dan kesian orang lain yang dah join + promote penat-penat :)

joegrimjow berkata...

@topo

2 hari 90k. hehe

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW