Share

Hudud : Sekurang-kurangnya DOA pun ok

Setiap orang mengaku umat Islam, wajib berazam dalam hatinya untuk melihat undang-undang Allah terlaksana dalam negara, kalau tidak niat, berdosa kita kepada Allah. Dalam perjuangan menegakkan hukum Allah, wajib sertai dengan doa pun ok dah




Dan kalau kat dalam paper Utusan ni, aku tak paham kenapa boleh publish!!





pss : Munafik mandatori!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

7 ulasan:

Fina Fento berkata...

Tahu tak apa!

Munafik mandatori!

firuzLazuardi berkata...

tu bukan perli ke maksudnya?kejap dulu nk buat negara islam pastu tukar negara kebajikan, skrg memainkan skrip lama mereka balik...
tp bagus jugak ada isu mcm ni, br kita tau pandangan dan sikap org ramai terhadap benda ni...

joegrimjow berkata...

@firuzLazuardi

ada jugak org nampak benda ni perli. bagus2

Koyuki berkata...

padang muke diorang..

jahak ngat

=D

joegrimjow berkata...

@Koyuki

sengaja

Anem arnamee berkata...

JOM DOA ! :)

joegrimjow berkata...

@Anem arnamee

jomm

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW