Share

Nak kurus ingat joegrimjow

anda rasa anda gemuk? pastikan anda melihat dulu gambar lelaki yang bernama joegrimjow ini. Dia sangatlah gemuk, beratnya ketika berumur 7 tahun adalah 230kg. cuba lihat gambar ini.



Gambar ini diambil ketika usianya 7 tahun. Mak joegrimjow selalu pesan supaya jangan makan banyak sangat. tapi dia apa peduli, dia makan jugak sampai dirinya menjadi terlebih gemuk. Nak dijadikan cerita, dia terpikat dengan seorang gadis yang sungguh cun

Tapi, setelah dia mengukapkan perasaan cintanya, gadis itu seraya berkata

'i tak suka lelaki gemuk. sorry. try later bile u dah kurus


Sejak hari itu, joegrimjow berusaha keras untuk menjadi kurus. dia sudah benci dilabel lelaki gemuk. setelah 2 tahun work up, akhirnya badannya menjadi kurus. yeaah, sangat hebat badannya sekarang



Pada birthdaynya ke 23, dia berjumpa dengan perempuan itu dan berkata

'hei, i dah kurus. amacam? hebat tak'


perempuan itu terkejut dengan badan joegrimjow itu lalu berkata

'wow, sungguh hebat. nak nak. jom berkenalan


joegrimjow senyum seraya berkata

'i tak minat perempuan kurus keding macam tu. try later'


habis cerita =)


pss : nantikan sambungan entry ini esok. mungkin contest lagi? wahaaa!!!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

19 ulasan:

syAzAnA berkata...

joe, nak herbalife.

nak kurusss!

efa nur berkata...

wwaahhh...nak kurusss...!! hahaha :D

jeng...jeng...jeng....

Wuucin Kimora berkata...

hahahah..bagus ;D

joegrimjow berkata...

@syAzAnA
meh nak bagi meh
hehe

joegrimjow berkata...

@efa nur

tunggu esok okeh

joegrimjow berkata...

@Wuucin Kimora

ada sambungan tu

encHIx laNDax berkata...

wah! nak kurus cam joe!!

tapi bila kurus:

wahhh! nak gemok cam joe dulu2!!hahahah


www.dunialandax.com

FarhanaDr berkata...

Tak boleh disangkal, joe memang coach yang bagus untuk tolong orang turun berat. Dan businessman yang berkaliber untuk menjual herbalife. Dan dan dan.. Banyak lagi dan.. :p

joegrimjow berkata...

@encHIx laNDax

that was LOL

joegrimjow berkata...

@encHIx laNDax

that was LOL

shamizu berkata...

kurus pun ok, gemuk pun ok.
tapi buncit tak berapa orang nak.
sebab apa ya.

Nik berkata...

betul ke gmbr joe masa kecik tu??cam x caya je

hana devushka berkata...

kalau girl 2 menggemukkan diri dia dan dtg jmpa joegrimjow balik..nak ckp ape?..haha~

joegrimjow berkata...

@shamizu

buncit penyakit senang nak datang

joegrimjow berkata...

@Nik

masa besar pun bukan tu

joegrimjow berkata...

@hana devushka

im taken kot
hoho

enuLwanie berkata...

wahahaha..
padan muka girl tu.
tapi tengok, setiap yang berlaku ada hikmah.
bila pompuan tu reject joe baru timbul keinginan nak kurus.
kalau x, mesti sampai sekarang saiz XXL lagi.

biskutrajin berkata...

kalau yg dh kurus?hahaha

poket penuh berkata...

haish.

kurus ke,gemuk ke.

janji sihat,happy.sudah.

=_______=

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW