Share

Kekasih hati yang menawan kalbu

Hari ni ke Manchester untuk dikenalkan dengan kekasih baru. Memang agak janggal sebab tidak pernah lagi sebelum ini bertemu. Kenal pun hanya dengan gambar di internet dan sememangnya kekasih baru ini amat hebat di dalam gambar

sexy
dan PUTIH!!

sexy tu mungkin subjektif, tapi bila bab putih... ooohhh, hati ini penuh bergetar didada. Fikir juga dua tiga kali sama ada mahu jumpa ke tidak, maklumlah, kekasih hati ni memang hebat, siapalah diri ini jika mahu dibandingkan dengan dirinya yang superb hebat! Nak tak nak, kena jumpa jugak, nanti dikebas orang!


Perjalanan yang jauh


Menaiki kereta bersama dengan seorang rakan dari Malaysia yang sudah mendapat status PR disini banyak juga coretan perasaan ni. Dia ada ceritakan bagaimana cinta di zaman muda ini begitu lagho dan perkenalan dia dengan isteri dia hanya tak sampai setahun dan terus kahwin. Kekasih yang bakal dijumpa ini? harap tidak mengheret aku ke alam cinta yang songsang!!


Sejam lebih!


Setelah snake pass di lunsuri, bandar Glossop ditembusi, akhirnya sampai juga di rumah kekasih hati ini. tatkala aku membuka pintu kereta, turun dari kereta dan terus memandang sekujur badan di seberang jalan sana dan aku pasti, dialah kekasih hati aku!


Dia seolah senyum malu-malu
Dia seolah melambai tangannya yang halus mulus itu


Dia milik mat saleh


Risau juga sebab kekasih baru ini adalah orang tempatan. Maklumlah, bila kekasih bukan dari Malaysia ni, sudah pasti orang tak berapa gemar, apa yang aku belum pasti adalah agamanya. Apa yang aku tahu, perjumpaan ini akan menjawab segala persoalan di dalam hati aku!


Setelah bersoal jawab dengan ayah kekasih aku ni, akhirnya sampailah aku berkenalan dengan sebaik-baiknya dengan dia.

Mula-mula aku raba badannya.... ok mantap!
Lepas tu raba bahagian atas.... fuhhh, sangat puas hati

Dan akhir sekali gambar punggungnya diambil

Keliiikkkk







punggungnya je aku sempat tangkap sebab sejuk




Kulit yang dalam yang lembut sudah pasti



Ni la dia kekasih hati baru. Selamat berkenalan dengan dia, walaupun harganya telah menghabiskan sisa-sisa duit herbalife dan juga duit simpanan aku serta berhutang keliling pinggang, memilikinya sangat puas hati!


Lepas ni bolehlah pergi gathering pakai kereta sendiri
ahaksss
=)


pss : nanti update penuh pasal kereta nantilah, biar sampai ke Malaysia dulu! Jangan ngorat dia ok, dia milik i. nama dia joana =)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

45 ulasan:

nursarah puteri biru berkata...

i suka la kekasih you nih. nak ngorat dia boleh?

Ery Farieha berkata...

wuiyoooo

nak ngorat bole?

Ieda Al-Habsyi berkata...

dasat lah joe layan kompressor.Dah duduk sana molek benar kalau beli kreto jenama, muarah nak dibandingkan dcni,

tahniah dapat raba awek baru!

Hahahahhaha :)

Farihah Ahmad berkata...

xde niat nak pass2 ke? mana tau kekasih u suka i lak ke... skandal tau!

hana devushka berkata...

cun betol kekasih hati joe..haha~

afiq aiman berkata...

wow...kalahkan toke ni hihi

joegrimjow berkata...

@afiq aiman

toke lagi mantap, mini cooper

joegrimjow berkata...

@hana devushka

sangat cun, sebab tu hati ini cair walaupun duit pun cair!

FarhanaDr berkata...

Nak tompang.. Haha.. :p

Nik Nur Izzati berkata...

mmg sexy lah kekasih joe nih. ish, nak ngorat bleh. opps, terlesbian pulak. hahhaa. hmm, ngorat joe je lah. kan senang . hahah.

p/s : marah 'joana' nanti

fahmi ibrahim berkata...

Tahniah! Teruskan menginspirasi kami!.

Just.wanie berkata...

nak bermadu pun sanggup !

.alie. berkata...

laju demo.kawe paka dslr nok batok doh.hok ni gak xdop gapo la..putih butir mato..

Azrul Hisham berkata...

fuyooo..mantap la :)

joegrimjow berkata...

@Nik Nur Izzati

xboleh, nanti joana marah. hehe

joegrimjow berkata...

@fahmi ibrahim

next your turn bro!

WaN♩ berkata...

whoaa..mata kacang tu yg sexy..hik3

Wan Gerrard berkata...

Wah, memang sexy joana tu =P

Aizat Shafiq berkata...

fulamak joe...
cayalah...
gunakan peluang sebaik mungkin ni...hehehehe

MuNsYi SaMa berkata...

wah,leh dtg uia pasni bwk kitorg ronda2. :P

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata...

uih.. nama org putih jugak nih :P

misz jue berkata...

ces betol2 ingat ko nak kawen tadi..haha..

pape pun hai joana..^_^

(mcm die taw ckp je..ahaks)

APi berkata...

nama melayunya jenab..
b0le?
kui3~

APi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
LORD ZARA 札拉 berkata...

hehehehe~

kalah suami aku ni~

:))

joegrimjow berkata...

@WaN♩

joana mata belalang

joegrimjow berkata...

@WaN♩

joana mata belalang

joegrimjow berkata...

@Aizat Shafiq

klu xbeli kat sini, memang xbeli la selama2nya

joegrimjow berkata...

@MuNsYi SaMa

wohooo, klu ada kesempatan apa salahnya

joegrimjow berkata...

@misz jue

die cakap
hi kak jue

joegrimjow berkata...

@APi

xleh2
ada nama mat saleh je
hihik

suffer8zine berkata...

pehhhhh!

Raybond berkata...

wah.. joe.. bgi dkt aq la kekasih ko nie.. huhu.. :)

Tanpa Nama berkata...

owh, canteq :)

iman

Hazzy Ishak berkata...

agaknya kekasih baru ni boleh dijodohkan dengan kekasih hazzy kot.

gadisBunga berkata...

wiwit...seksi tangkap leleh abis.....!

~~DucKneSs~~ berkata...

oih oih..gf cun tu..jaga leklok..


aku masih tunggu turn bf aku transform jadi si lobang idong besar..skang ni encik kancil yang genit saja..hahah

miMiE aZiMaSK ^V^ berkata...

oowwwhhh jatuh hati ngan joana joe.. tak kesah.... jatuh hati juaa.... blinkk blinkk....

atty's berkata...

nanti nak tumpang leh joe..

Catherine- berkata...

giler sexy!!!

ai like!

;)

KuNanGKuNanG berkata...

pandai awak pilih gf ye...cun melecun...pewwitttt.....he3

Muaz Nabil berkata...

pergh...abg joe skrg dah berkereta... :) tahniah2.

rhapsody LiN berkata...

okey.. nnti gath tlg jmput kt stesyn bus ok

haha

noor afzan berkata...

tak beragak terus kompressor..
wow wow!

DaHLia berkata...

perghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW