Share

Manusia bertopengkan Manusia

Salam,

Kita kalau tak kenal seseorang itu, jangan kita cuba ‘judge’ dia melalui apa yang kita tahu. ‘Judge’ itu biarlah untuk diri kita sendiri, tak payah disebarkan kepada orang lain sebabnya ia akan jadi fitnah yang membawa dosa besar


Kebaikan

Sama juga dengan kebaikan seseorang itu, tak perlu mendewakan gadis A yang kita nampak dia punya sikap terbaik terbabow, sopan santunnya orang kata kalau pijak semut pun semut tak mati, dia punya budi bicara kalau berbual, si cergas aktif 100plus pun boleh tertidur dengar keasyikan suaranya

Aku?


Siapa yang tak kenal aku, jangan pura-pura cakap kenal. Kerana aku, manusa bertopeng perangai lain. ekeke


Hi, saya bf joana?


Nak kenal?


Jom kita bukak puasa sama-sama nanti. Amacam? kita buat besar-besaran punya
=)


pss : entry pendek promote berbuka puasa blogger. nantikan!!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

22 ulasan:

LORD ZARA 札拉 berkata...

bila la nak dapat jumpa Joe ni.

haish

joegrimjow berkata...

@LORD ZARA 札拉

jom la set up zara
huhu

fahmi ibrahim berkata...

Kalau boleh nak join jugak a...

joegrimjow berkata...

hehe, wat kat kl kot
xpe, kelantan punya kita buat jugak nanti

Tanpa Nama berkata...

joe kalu dtg ganu singgah la unisza ok..

devoted lily♥ berkata...

slamat berpuasa...!~~
kalo ade rezeki nanti leh blogger2 wat gathering berbuka..

ainmasturah.blogspot.com berkata...

joe kalau dtg ganu singgah la unisza ok...

Azuan berkata...

bukak puasa pulak yea..bagus3..
makin meriah dunia blog heehee

joegrimjow berkata...

@devoted lily♥

jom2

joegrimjow berkata...

@ainmasturah.blogspot.com

esok ku pergi teganu
huhu

GaDis CoMeL berkata...

buat ler belah utara sama.. huhuh..

FarhanaDr berkata...

Ramai nak jumpe joe ni.. Heehee.. :)

Nak kenalan lebih rapat laa tu.. Hehe..

joegrimjow berkata...

@FarhanaDr

mestii
off kozz
;0

SyimaSyaz berkata...

teringin jugak nak pegi tapi....segan!

joegrimjow berkata...

@SyimaSyaz

apa yg nak disegankan?
huhu

aduka berkata...

ko pkai topeng bush pn aku kenal lg la wei..
haha..

joegrimjow berkata...

@aduka
wahh
ye ke?
dah dapat baju?

zool berkata...

apa pakai topeng Bush,
pakai le topeng 'Grimmjow Jaegerjaquez ' baru betul peminat Bleach

Hariz berkata...

joe jom kat penang :)

New Entry Prof-Hariz
Apakah kita melaksanakan ibadat puasa atau puasa adat?

joegrimjow berkata...

@zool

mahal bro, 48 pound
huhu

rhapsody LiN berkata...

susah nk jmpe bsness man ni. bz memanjang

hehe

~~waniyummy~~ berkata...

jom2 berbuke pose bersame2 secara besar2an...hehehe...jgn lupe jemput ye

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW