Share

warkah untuk ayah mertua

kepada bakal ayah mertuaku,



terima kasih kerana merestui hubungan anak perempuan mu dengan ku. sesungguhnya susah untuk melepaskan anak perempuan yang kamu sayangi itu kepada insan yang betul-betul baru mengenali anakmu itu. percayalah, ku akan berikan kasih sayang padanya samaada sama atau lebih hebat kasih sayangmu itu.

tahniah kerana telah menjadi ayah yang baik kepada permaisuri hatiku ini!
selamat hari bapa!





-----------
kepada yang menang contestku, minta hubungi no ku. dalam entry sebelum-sebelum ini ada. sesampai di kelantan sana baru ku boleh poskan. benar-benar susah kat sini. harap dapat satelkan urusan hantarkan barangan contest secepat mungkin.
----------
dah sampai ke malaysia. akhirnya ku akan bercuti sakan la lepas ini disini. banyak perancangan yang bakal menyusur selepas ini!
ku balik bertemu ibu tercinta esok
dah hampir setahun tak bertemu, sudah pasti hatiku begitu berbunga menunggu esok. ooh, sudah pasti makku dah bertambah muda! tak sabar esok
ayah ku sudah 5 tahun tiada tinggal ibu untuk bermadu kasih. pasti dapat bayangkan bagaimana kasih ku kepada ibuku tapi percayalah, kasih itu cukup hebat! cukup-cukup hebat! rindu kepadanya akan terlerai esok!!!
nota kaki :
1) mood teruja tak terkata!
2)warkah kat atas rekaan semata2

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

36 ulasan:

KhairiL's berkata...

slmt pulang jmpa ibu tercinta

Farhana berkata...

Wakakaka.. Tipah tertipu.. Pndai karang surat erk.. =p

bee berkata...

moga perjalanan anda selamat cik joe...kim salam kat mak 6t...ole2 juga jgn lupa diposkan ke sini...huhu..happy holiday

SASYA WILLIS berkata...

yeke rekaan semata2 atau benar smata2..hehe

sukanya jmpe ibu..
erm cam nak balik esok je jmpe ibu wpun br sebulan xjmpe :(

Monkey D Luffy berkata...

cis kek!

aku baru teruja ko dah ada awek

~Cinta Cukulet~ berkata...

selamat ketemu bonda yang tersayang huhu

mummYaeesh berkata...

yeke rekaan uols?!

takpelah pelan2 kayuh.. jauh lagi perjalanan tu..woohoo

wei..agak2 klu yg kirim fm kena call gak ke??ahaks

NuR berkata...

iye ke rekaan?
kata balik sini title berubah..?

=)

Arra JaSmY berkata...

rekaan eh??bley cayew ker nih..ahaks.cam real jew??hik3..
moga perjalanan kamu selamat ya..kem salam kat ibu kamu ya..=p

Tanpa Nama berkata...

wah.
mcm dah siap2 rangka untuk masa depan jer.
boleh lah bagi pada bakal mertua nnt ek.

selamat pulang.
peluk cium ibu kamu sepuasnya..

azizan4444 berkata...

bakal menantu yang baik ni.ngeh3

lemangcute@chah berkata...

hahaha.. grrrr... ngeeeeee.. keluuuu baca surat.. krukrukru..

rhapsody LiN berkata...

ye ke rekaan yg kt atas tu???
mcm real je..:p

lalink7 berkata...

mista jOe...
yeker warkah tue rekaan semata-mata?
macam reallllllll jew...
huhuhuh..
alahai..saham tak jatuhnye...
heheheh


=D peacE

ファラ 'aqila berkata...

uish susah tol nak komen..hehehe :)
same la kite...baru abes exam td..yay!

ファラ 'aqila berkata...

eh...alamak..tersalah anta komen la..hee sori sori...

ni komen yg betol..
yay! nak balik...coti2 malaysia

Oasis berkata...

Selamat melepaskan rindu nanti yer...

HuSna aNaK EnCiK aZaHaR berkata...

hahaha..boleh jdkn kenyataan surat tuh..lalala~~~

cik erin berkata...

ibu..ibu.. engkaulah ratu hatiku..~
hohoh^_^

haruan tasek berkata...

warkah rekaan ke sebenar tu

Kamsiah berkata...

SATU HARI NANTI JO AKAN DAPAT BAPAK MERTUA JUGAK....

sufy berkata...

hepi fathers day, joe..smg ayah joe bersemadi dgn aman dan dilimpahi nur sepanjang ia menyelusuri kehidupan di alam barzah..Amin~

*Smg slmt smpai..:-)

+akufobia+ berkata...

wahaa.tak sabar nak jumpa.

faNna jiEha berkata...

Welcome back ke umah kamu! :D

Nadhirah Zamrose berkata...

warkah tu mmg x leh bla...setahun x jumpe mak??pehh

azaliahjsalleh berkata...

ahahaaaaaaaaaa
sumpah lawak warkah itu
btw selamat kembali ke tanah air

azaliahjsalleh berkata...

ahahaaaaaaaaaa
sumpah lawak warkah itu
btw selamat kembali ke tanah air

ezzati berkata...

DIL ko baca blog ehhhhh

Babyjane[The Juliet] berkata...

ye ker rekaan je?
heheheh
:P

Hazzy Ishak berkata...

warkah rekaan tu mmg dah agak dah...ehehe

bleh peluk mak puas puas

Jard The Great berkata...

kim salam kat mak ko k? ehehe..

~cik manis~ berkata...

kimslam mak joe!
:)

mo0ney berkata...

eh joe.kalo aku jd pak mentua mu...aku melompat eppy baca warkah mu

Tanpa Nama berkata...

selamat bercinta dgn ibu anda

Eazy Izzuddin berkata...

selamat pulang kembali....
xD

Eazy Izzuddin berkata...

wah!
sudah ada yg punya ea
xD
=P

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW