Share

Saya amat mencintai kamu

Ok, ini cubaan menyebut 'saya amat mencintai kamu' kat SiRi. Mula-mula sebut dengan nada perlahan



Ok, mungkin nada perlahan dia tak paham. cuba dengan nada cepat




kejadah apa syed pulak ni. ok. nada sedang-sedang. tak perlahan, tak laju




Hampeh, dayah?? ok, nada yang penuh romantik



nada romantik pun tak jadi!



ok, senang. ubah jadi 'i love u'



PAHAM PULAK!



Pss : Perempuan ni sama macam SiRi. tak paham bahasa kompleks + berbunga, tapi paham bahasa mudah. makhluk yang sangat unik!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

13 comments:

EG said...

kah3. rajin plak melayan SiRi ni. Haha

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

tgh boring ye jow? ini pun boleh layan ;D

zd said...

hahha..dayah mane pulak~~

joegrimjow said...

@EG

xde kerja ni la kerjanya
haha

joegrimjow said...

@aNdi.Hanin::حنين نظوره

ini memang senang dilayan
haha

joegrimjow said...

@zd
entahlah
dayah plak yg keluar

Akulah Pak Lan said...

Hahaha..hat ni nice..

joegrimjow said...

@Akulah Pak Lan

lenguh mulut nak ulang

~cAhAyA kEmUL!aAn~ said...

Eh nape terbalik??kn slalu pakar2 psik0logi ckp perempuan yg gne bahasa k0mpleks tp lelaki ckp direct..

joegrimjow said...

@~cAhAyA kEmUL!aAn~

eh tak
tu xbtol tu
pompuan yg kena cakap direct
:0

Anonymous said...

macamana kamu jadi take him.
SiRi is obviously a man!

cik ina said...

pernah layan cleverbot.com x? lbh kurg mcm ni la.tp,lagi sengal.hehe

yad'z said...

haha.. siri ni spesies cleverbot eak...

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW