Share

Gambar sambutan Maulidurrasul yang menyedihkan




apa pendapat korang?

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

21 comments:

Rozuan Ismail said...

erk.nak g berarak ke nak showoff dada ngan rantai tuh?

Ema said...

sapa dia tu?

Lo Lol said...

Apa nak jadi. Hmm..

laskar pelangi said...

huuuu

T________T

farhana said...

sadis btol..

T______T

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

Tepuk dahi....

Nabiel said...

bro..gmbo dekat atas tu sambutan dkt mne?huhu

gadisBunga said...

haru biru dah~

amry said...

orang sambut dia pun nak sambut....konon menarik laaa....LOL

lynnaiza said...

HAIHHHHHH..

untoldhistory said...

memang sedih sekali ya,

N.A.Z said...

akhir zaman...

dhiera said...

adoyai~

عاشوراء‎ said...

Tak terkata. Rasa sedih pun ada. Mudah-mudahan orang-orang mcm ni dapat keampunan, tu jela boleh cakap..

nyanyisunyi said...

Mudah2an Allah beri hidayah pada mereka dan kita hamba2nya..

Anonymous said...

*facepalm..

Legacy07 said...

Dunia akhir zaman broo =.=

so Atirah said...

inilah Malaysia..

Akulah Pak Lan said...

Trend tudung cover rambut tak nak bagi menggerbang di tiup angin...

Paper tuh pun tak ada kesedaran civic dia punya editor..orang cina ngan india kat luar sana lebih memahami Islam lebih baik dari orang kita sendiri..

atty's said...

kalau pakai baju kurung biasa nampak lebih sopan

Nije said...

Bodo la.. surat khbr mano tu hok buat iklan gitu???? wei maroh nii!!

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW