Share

Kekasih hati yang menawan kalbu

Hari ni ke Manchester untuk dikenalkan dengan kekasih baru. Memang agak janggal sebab tidak pernah lagi sebelum ini bertemu. Kenal pun hanya dengan gambar di internet dan sememangnya kekasih baru ini amat hebat di dalam gambar

sexy
dan PUTIH!!

sexy tu mungkin subjektif, tapi bila bab putih... ooohhh, hati ini penuh bergetar didada. Fikir juga dua tiga kali sama ada mahu jumpa ke tidak, maklumlah, kekasih hati ni memang hebat, siapalah diri ini jika mahu dibandingkan dengan dirinya yang superb hebat! Nak tak nak, kena jumpa jugak, nanti dikebas orang!


Perjalanan yang jauh


Menaiki kereta bersama dengan seorang rakan dari Malaysia yang sudah mendapat status PR disini banyak juga coretan perasaan ni. Dia ada ceritakan bagaimana cinta di zaman muda ini begitu lagho dan perkenalan dia dengan isteri dia hanya tak sampai setahun dan terus kahwin. Kekasih yang bakal dijumpa ini? harap tidak mengheret aku ke alam cinta yang songsang!!


Sejam lebih!


Setelah snake pass di lunsuri, bandar Glossop ditembusi, akhirnya sampai juga di rumah kekasih hati ini. tatkala aku membuka pintu kereta, turun dari kereta dan terus memandang sekujur badan di seberang jalan sana dan aku pasti, dialah kekasih hati aku!


Dia seolah senyum malu-malu
Dia seolah melambai tangannya yang halus mulus itu


Dia milik mat saleh


Risau juga sebab kekasih baru ini adalah orang tempatan. Maklumlah, bila kekasih bukan dari Malaysia ni, sudah pasti orang tak berapa gemar, apa yang aku belum pasti adalah agamanya. Apa yang aku tahu, perjumpaan ini akan menjawab segala persoalan di dalam hati aku!


Setelah bersoal jawab dengan ayah kekasih aku ni, akhirnya sampailah aku berkenalan dengan sebaik-baiknya dengan dia.

Mula-mula aku raba badannya.... ok mantap!
Lepas tu raba bahagian atas.... fuhhh, sangat puas hati

Dan akhir sekali gambar punggungnya diambil

Keliiikkkk







punggungnya je aku sempat tangkap sebab sejuk




Kulit yang dalam yang lembut sudah pasti



Ni la dia kekasih hati baru. Selamat berkenalan dengan dia, walaupun harganya telah menghabiskan sisa-sisa duit herbalife dan juga duit simpanan aku serta berhutang keliling pinggang, memilikinya sangat puas hati!


Lepas ni bolehlah pergi gathering pakai kereta sendiri
ahaksss
=)


pss : nanti update penuh pasal kereta nantilah, biar sampai ke Malaysia dulu! Jangan ngorat dia ok, dia milik i. nama dia joana =)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

45 comments:

nursarah puteri biru said...

i suka la kekasih you nih. nak ngorat dia boleh?

Ery Farieha said...

wuiyoooo

nak ngorat bole?

Ieda Al-Habsyi said...

dasat lah joe layan kompressor.Dah duduk sana molek benar kalau beli kreto jenama, muarah nak dibandingkan dcni,

tahniah dapat raba awek baru!

Hahahahhaha :)

Farihah Ahmad said...

xde niat nak pass2 ke? mana tau kekasih u suka i lak ke... skandal tau!

hana devushka said...

cun betol kekasih hati joe..haha~

afiq aiman said...

wow...kalahkan toke ni hihi

joegrimjow said...

@afiq aiman

toke lagi mantap, mini cooper

joegrimjow said...

@hana devushka

sangat cun, sebab tu hati ini cair walaupun duit pun cair!

FarhanaDr said...

Nak tompang.. Haha.. :p

Nik Nur Izzati said...

mmg sexy lah kekasih joe nih. ish, nak ngorat bleh. opps, terlesbian pulak. hahhaa. hmm, ngorat joe je lah. kan senang . hahah.

p/s : marah 'joana' nanti

fahmi ibrahim said...

Tahniah! Teruskan menginspirasi kami!.

Just.wanie said...

nak bermadu pun sanggup !

.alie. said...

laju demo.kawe paka dslr nok batok doh.hok ni gak xdop gapo la..putih butir mato..

Azrul Hisham said...

fuyooo..mantap la :)

joegrimjow said...

@Nik Nur Izzati

xboleh, nanti joana marah. hehe

joegrimjow said...

@fahmi ibrahim

next your turn bro!

WaN♩ said...

whoaa..mata kacang tu yg sexy..hik3

Wan Gerrard said...

Wah, memang sexy joana tu =P

Aizat Shafiq said...

fulamak joe...
cayalah...
gunakan peluang sebaik mungkin ni...hehehehe

MuNsYi SaMa said...

wah,leh dtg uia pasni bwk kitorg ronda2. :P

☺[ai][sUmi]☺Chan said...

uih.. nama org putih jugak nih :P

misz jue said...

ces betol2 ingat ko nak kawen tadi..haha..

pape pun hai joana..^_^

(mcm die taw ckp je..ahaks)

APi said...

nama melayunya jenab..
b0le?
kui3~

APi said...
This comment has been removed by the author.
LORD ZARA 札拉 said...

hehehehe~

kalah suami aku ni~

:))

joegrimjow said...

@WaN♩

joana mata belalang

joegrimjow said...

@WaN♩

joana mata belalang

joegrimjow said...

@Aizat Shafiq

klu xbeli kat sini, memang xbeli la selama2nya

joegrimjow said...

@MuNsYi SaMa

wohooo, klu ada kesempatan apa salahnya

joegrimjow said...

@misz jue

die cakap
hi kak jue

joegrimjow said...

@APi

xleh2
ada nama mat saleh je
hihik

suffer8zine said...

pehhhhh!

Raybond said...

wah.. joe.. bgi dkt aq la kekasih ko nie.. huhu.. :)

Anonymous said...

owh, canteq :)

iman

Hazzy Ishak said...

agaknya kekasih baru ni boleh dijodohkan dengan kekasih hazzy kot.

gadisBunga said...

wiwit...seksi tangkap leleh abis.....!

~~DucKneSs~~ said...

oih oih..gf cun tu..jaga leklok..


aku masih tunggu turn bf aku transform jadi si lobang idong besar..skang ni encik kancil yang genit saja..hahah

miMiE aZiMaSK ^V^ said...

oowwwhhh jatuh hati ngan joana joe.. tak kesah.... jatuh hati juaa.... blinkk blinkk....

atty's said...

nanti nak tumpang leh joe..

Catherine- said...

giler sexy!!!

ai like!

;)

KuNanGKuNanG said...

pandai awak pilih gf ye...cun melecun...pewwitttt.....he3

Muaz Nabil said...

pergh...abg joe skrg dah berkereta... :) tahniah2.

rhapsody LiN said...

okey.. nnti gath tlg jmput kt stesyn bus ok

haha

noor afzan said...

tak beragak terus kompressor..
wow wow!

DaHLia said...

perghhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW