Share

Manusia bertopengkan Manusia

Salam,

Kita kalau tak kenal seseorang itu, jangan kita cuba ‘judge’ dia melalui apa yang kita tahu. ‘Judge’ itu biarlah untuk diri kita sendiri, tak payah disebarkan kepada orang lain sebabnya ia akan jadi fitnah yang membawa dosa besar


Kebaikan

Sama juga dengan kebaikan seseorang itu, tak perlu mendewakan gadis A yang kita nampak dia punya sikap terbaik terbabow, sopan santunnya orang kata kalau pijak semut pun semut tak mati, dia punya budi bicara kalau berbual, si cergas aktif 100plus pun boleh tertidur dengar keasyikan suaranya

Aku?


Siapa yang tak kenal aku, jangan pura-pura cakap kenal. Kerana aku, manusa bertopeng perangai lain. ekeke


Hi, saya bf joana?


Nak kenal?


Jom kita bukak puasa sama-sama nanti. Amacam? kita buat besar-besaran punya
=)


pss : entry pendek promote berbuka puasa blogger. nantikan!!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

22 comments:

LORD ZARA 札拉 said...

bila la nak dapat jumpa Joe ni.

haish

joegrimjow said...

@LORD ZARA 札拉

jom la set up zara
huhu

fahmi ibrahim said...

Kalau boleh nak join jugak a...

joegrimjow said...

hehe, wat kat kl kot
xpe, kelantan punya kita buat jugak nanti

Anonymous said...

joe kalu dtg ganu singgah la unisza ok..

devoted lily♥ said...

slamat berpuasa...!~~
kalo ade rezeki nanti leh blogger2 wat gathering berbuka..

ainmasturah.blogspot.com said...

joe kalau dtg ganu singgah la unisza ok...

Azuan said...

bukak puasa pulak yea..bagus3..
makin meriah dunia blog heehee

joegrimjow said...

@devoted lily♥

jom2

joegrimjow said...

@ainmasturah.blogspot.com

esok ku pergi teganu
huhu

GaDis CoMeL said...

buat ler belah utara sama.. huhuh..

FarhanaDr said...

Ramai nak jumpe joe ni.. Heehee.. :)

Nak kenalan lebih rapat laa tu.. Hehe..

joegrimjow said...

@FarhanaDr

mestii
off kozz
;0

SyimaSyaz said...

teringin jugak nak pegi tapi....segan!

joegrimjow said...

@SyimaSyaz

apa yg nak disegankan?
huhu

aduka said...

ko pkai topeng bush pn aku kenal lg la wei..
haha..

joegrimjow said...

@aduka
wahh
ye ke?
dah dapat baju?

zool said...

apa pakai topeng Bush,
pakai le topeng 'Grimmjow Jaegerjaquez ' baru betul peminat Bleach

Hariz said...

joe jom kat penang :)

New Entry Prof-Hariz
Apakah kita melaksanakan ibadat puasa atau puasa adat?

joegrimjow said...

@zool

mahal bro, 48 pound
huhu

rhapsody LiN said...

susah nk jmpe bsness man ni. bz memanjang

hehe

~~waniyummy~~ said...

jom2 berbuke pose bersame2 secara besar2an...hehehe...jgn lupe jemput ye

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW