Share

Herbalife dan penyakit-penyakit berbahaya

3 soalan kalau ada orang bertanya pasal Herbalife ada kaitan dengan penyakit-penyakit berbahaya ni. Liver injury la, hypervitaminosis la, ada plumbum (what???) la dan macam2 lagi

Ni jawapan dia


1) Aku dengar minum Herbalife boleh mati?

Mesti la boleh mati. Ada ke produk yg kalau kita ambil boleh hidup selama-lamanya? aku pun nak!!!! 


2) Aku dengar banyak penyakit datang bila consume Herbalife ni, betul ke?

Tak tahu, yang aku tahu Herbalife dah 33 tahun, jualan lebih 6.4 Billion, terjual di lebih 80 buah negara dan tersenarai di NYSE. Lagipun kau tak perlu risau, kalau penyakit datang, aku dulu kena sebab aku dah consume lebih 5 tahun. Aku dah jumpa yg dah consume lebih 30 tahun. Nak jumpa yg dah bertahun2 ni, jom ke Zero2Hero!


3) Takde ke Herbalife jawab balik artikel2 tu?

Ada je, kau je yang tak nak cari. Manusia ni lebih tertarik berita negative dari positive. terasa ke? hehe. ni link dia- http://www.herbalifescience.com/content/rebuttal-journal-articles


pss : sebarkan berita palsu sampai jejas periuk nasi orang lain ni terimalah balasan dia kat akhirat nanti! takut??? hhe. NAK COACH? Contact sini

DISCLAIMER : HERBALIFE ADALAH MAKANAN, IA BUKAN UBAT-UBATAN YANG BOLEH MENYEMBUHKAN PENYAKIT, HASIL INDIVIDU TIDAK TIPIKAL

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

0 ulasan:

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW