Share

Active World Team

Gambar dulu pagi-pagi buta tadi. hehe




Bulan 3 ni genap 4 tahun aku consume Herbalife dan bulan 6 ni genap 4 tahun aku buat bisnes Herbalife. Alhamdulillah, aku masih bersama dalam company yang hebat ni. Yuhu!!

Hari ni excited sikit nak cerita sebab dapat surat dari Chairman company – Micheal O Johnson. Pasal apa? Sebab dah 'naik pangkat' haha, naik pangkat la sangat joe oiii. haha. Ok, untuk korang yang blur-blur tak tahu pangkat apa, meh kita tengok 'pangkat' dalam Herbalife =)




Active world team ni kat tengah-tengah, antara world team dengan get team. ini just pangkat semata-mata, dari segi income tak semesti pangkat dia besar income dia akan besar. Ada income supervisor yang lagi tinggi dari pangkat world team pun ada berlambak ok. Tapi sebab dah dapat surat tu, kita berbangga la jugak. dan yang paling best, dapat 500USD dari syarikat!!! weee!!


Bagaimana Herbalife tahun lepas?

Orite, ini baru panas dari oven lagi ni, baru 2 hari lepas diumumkan. Untuk rekod penuh korang boleh baca kat sini. Panjang betul report dia ok, tapi bagi sesiapa yang nak tahu lebih pasal company, aku syorkan korang baca. Tapi bagi korang yang dah buat bisnes ni, dari mengadap report yang panjang berjela ni, baik korang pergi follow up customer. Kekeke




5.4 BILLION


ulang sekali lagi




5.4 BILLION!!!!

WOWOWOWOW. Sungguh banyak ok peningkatan dia. Tahun 2010 4.3 B tapi tahun 2011 ni 5.4B. Haaaa, misi Mark Hughes dah tercapai (terharu) Kalau korang yang selalu pergi STS, mesti ditayangkan video mark hughes yang sedang cakap dengan jim rohn. Video yang mark hughes cakap dia nak cecah company Herbalife ni 5B, jim rohn macam tak caye, dia cakap nak bagitau kat public ke, mark cakap ye dia akan cakap kat public, jim rohn macam susah nak caye dan mark balas balik 'borrow my eyes'

now, we already pass 5B!! usd, not RM


2020 – 10 Billion!

Herbalife ambil masa 31 tahun untuk cecah 5billion pertama, tapi sekarang dengan pertumbuhan yang terlampau pesat, kita ada misi – 5 billion lagi dalam masa 10 tahun. Wowow, benda ni kalau korang pakar ekonomi, memang tak mustahil akan berlaku. Bagi aku yang begitu sukakan produk ni, konfem mesti cecahnya. Kalau korang nak tahu, kat Malaysia ni yang begitu ramai penduduk yang tak sihat dengan kaya dengan penyakitnya pun tak cecah 1% pun yang ambik produk ni, lagi-lagilah banyak peluang terbuka luas!


Saya nak joinlah, macam mana?

Bagi korang yang nak tahu lebih pasal Herbalife, takde tempat yang paling tepat selain STS. hujung minggu ni - sabtu dan ahad aku akan berada di dua tempat STS. kalau korang ada di KB, bleh datang ke Hotel Grand River View pada hari sabtu ni - 25hb 2 dan kalau korang kat area KL-Putrajaya, bleh datang ke Pullman Hotel Putrajaya 26hb 2 ni. kita jumpa disana dan korang nilailah sendiri Herbalife ni macam mana orite? macam biasa, calling untuk tiket 0169640972

pss : untung berada di compnay yg besar ni ; )

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

12 ulasan:

Nurul Syakira Zainal berkata...

Congrats abg joe. Untung besar betul herbalife ni. Tak lame lagi abg joe kaya je laa. Kalau saye dah kerja nanti nak try gak join.

joegrimjow berkata...

@Kiera Zainal

thx u
jangan tunggu kerja, skrg pon bleh
heee

Yobo Family berkata...

@kiera zainal

true...
jgn tangguh kejayaan anda..weee!

Denaihati berkata...

tahniah sbb naik pangkat

Cik Jannah berkata...

congrates joe!
untung duet. untung makin kurus. jannah jugak makin bam bam. HAHA

anamizu berkata...

salam.. first time singgah sini ni..hehe.. wow! UWANGGGGGG =P





slm kenal,
cik ana

joegrimjow berkata...

@Sarah Hanim

wah2
nasihat berguna

joegrimjow berkata...

@Denaihati

thx u bro

joegrimjow berkata...

@cIk JanNah

jangan la bam bam lagi
haha

joegrimjow berkata...

@anamizu kaito

wahahaa
uwangggg!!

norhidayu berkata...

wow tahniah joe..i nampak u masa spectacular tp i teragak2 nak tegur..haha..congrats k..i nak usaha gak r cmni.. =)

hikari berkata...

Abg joe xnk try amway plak ke?? Just now sy g meeting dia amway dah 10bil...
sje nk share memndgkn kita dlm field yg sme kn..anyway congrates!! :-)

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW