Share

Apa nak buat kalau orang dah tak sayangkan kita?

Allah ada dan Dia sentiasa sayangkan hambaNya

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

12 ulasan:

cik_nini berkata...

Allah sayangkan hambanya. :)

Miss Anisah berkata...

Orang tak sayangkan kita??
Takpe.. Allah sentiasa sayangkan umatNYA...

Kumbang Jingga berkata...

kalau kita sayang tuhan.insyallah tuhan akan beri kita seseorang untuk menyanyagi kita jugak..kena bnyk istikarah dan doa...lelaki baik untuk perempuan yg baik slalunya

oPiE iSa berkata...

Soalan dari joe dan joe sendiri tahu jwapannya.
Allah tidak pernah lupa akan hamba2Nya. Kita yang sentiasa leka. Leka memikirkan mereka yg kononnya tidak sayangkan kita lagi padahal ada yang maha Satu sentiasa sayangkan kita.

belog|amiyo berkata...

Allah maha penyayang... :)

apeez berkata...

erm... macam bih kurang sama jer kes kita. saya ada wat entry pasal isu ni. baru jer sangat2.

"Pada saat kamu terlalu meletakkan harapan yang tinggi pada manusia, pada saat itu juga kamu harus bersedia untuk menerima kekecewaan yang sangat mendalam"

http://duniaapeez.blogspot.com/2011/07/harapan-yang-tinggi-pada-manusia.html

Daus berkata...

Joe, mung supo tau jah aku loni frust sebab konflik tertentu... huhu.. timo kasih lah sebab bagi ayat yg pendek dan ringkas, namun memberi impak mendalam utk aku... =)

Green Apple berkata...

jangan kecewa...
perjalanan hidup masih panjang (insyallah) yang pergi biarkan, pasti ada pengganti yang menanti... walaupon yang pergi tak sama dengan yang datang, tapi terimalah seadanya....
Allah sentiasa menyayangi hambaNya...

dayah aziz berkata...

allah sayang aku!

Sufy berkata...

tengah frust ye joe?insyaAllah, Allah sentiasa ada..

Jard The Great berkata...

bila tiba masa kita sedar we want different things.. then suddenly everything falls apart. =p

janji Allah masih sygkan kita.

Alexandriana Alia berkata...

yang patah tumbuh yang hilang berganti.

Allah bersama hambaNya. di setiap detik masa.

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW