Share

The Wives Of Prophet Muhammad



The Wives Of Prophet Muhammad atau bahasa melayunya Isteri-isteri Nabi Muhammad. Eh kejap, tajuk entry The Wives Of Prophet Muhammad tapi kenapa pulak perempuan mat saleh ni muncul? errm? ce fokus kat pompuan tu. Nampak?




Gambar ni kawan aku amek kat UK. Fresh lagi. Rasa malu kat diri sendiri, orang yang tak dilahirkan Islam ni bersungguh-sungguh baca buku pasal Nabi, kita yang mak bapak dah siap-siap masuk Islam ni agak-agaknya apa bacaan kita? 

ok, malu kat diri sendiri. thank u mak cik!! terasa tamparan hinggap kat muka. korang ada rasa?


pss : mood baca buku malam ni

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

25 ulasan:

^ai-mie : 아이-미^ berkata...

Alhamdulillah... dah lame jugak tak membaca.. sedang tunggu novel fixi yang dibeli sampai~

stay with me berkata...

subhanallah kagumnya!^^

MFI berkata...

mula mengenali islam

oPiE iSa berkata...

Aduh, sakitnye~!

izman berkata...

terasa malu pd mereka, mereka menghargai dan cuba mengenali peribadi Rasul kita melalui buku. tapi kita??

langit biru berkata...

agak terasa malu juga minah saleh baca buku cam gini..kita ni duk cari dan kumpul buku Sydney Sheldon..malu den

aisya sakaria berkata...

panggg. perit baca tamparan ni..

aisya sakaria berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
Pengembara Minda berkata...

Hebatnya mereka.Ketepikan soal agama untuk membaca.Kalau kita,hendak memegang bible pun takut..

Tanpa Nama berkata...

rasa dilempang lalu tergolek-golek.adehhhs.

imtiazsofea

joegrimjow berkata...

@stay with me

sangat kagum kan

joegrimjow berkata...

@MFI

sana lebih mudah pemberian

joegrimjow berkata...

@izman

tu yg macam kena lempang tu

joegrimjow berkata...

@Pengembara Minda

kena sekat lagi

FIFIEY LYCHEE MARATION berkata...

usaha beliau untuk mengetahui hakikat melalui pembacaan kan? bagusnya.

ahsfantasy24 berkata...

alhamdulillah :)

KiD berkata...

alhamdulillah, mungkin dia baru nak mempelajari sebelum masuk Islam.. moga dipermudahkan.. ameen

moonie berkata...

subhanallah

Cik Jari berkata...

wah...sakit2..kene lempang..

baru abes baca buku tulisan tok guru nik aziz:bunga kebahagiaan..dlm tuh ade full version cerita tntang kisah zulaikha n nabi yusuf..hehe,baru ku tahu Nabi yusuf tuh anak angkat zulakha...

misz beauty berkata...

peringatan tuk diri sendiri juga. =\

Tanpa Nama berkata...

mybe dia islam kut...standard la muslim kat sana ada yg tk pki tdg lagi...diskriminasi negara...

mengenaldiri berkata...

subhanallah!
malunya terasa diri

hantugigi22 berkata...

kecil dan hine rase nye diri ini...ya allah,trime kasih atas petunjuk mu ini...amin..

man yusoef berkata...

aduh..bisanya...dan rasa sgt malu...

Nurul berkata...

mungkinkah dia Islam yang belum menutup aurat? dan sedang mendekatkan dirinya kepada Allah?

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW