Share

BIG WEEKEND (1): sheffield games

ok, perlahan lahan aku akan update pasal weekend @ sheffield ni. kalau lama lama, nanti jadi basi. nasi basi sakit perut kalau makan, kalau entry basi, reader takkan baca. hehe. satu formula yang cukup senang


sheffield games (SG)


sebagaimana yang ramai yang tahu, SG merupakan games yang dihadiri oleh pelbagai universiti. tahun ni ada masalah disebabkan banyak acara yang sama berlaku pada tarikh SG dibuat seperti manchester games, kat warwick pun ada event, london dan juga di leeds. sememangnya bagai nak runsing takut tak ramai yang datang memandangkan sewa court di concorde (pusat sukan) saja mencecah 3 ribu pound lebih


kejutan positif


alhamdulillah, rasanya bilangan yang datang cuma sedikit kalah dari tahun lepas. ku ucap jutaan tahniah kepada semua komiti kerana promosi yang ebgitu hebat di buat. 32 team bola, 6 team basketball, 6 team volleyball, 3 team netball, dan tak pasti jumlah ping pong dan badminton berapa. semua sekali penyertaan adalah 411 (ni yang ku kira sebelum malam event) gerai pula ada 4 yang dibuka


tak elok yang berlaku


sudah pasti ada yang tak berapa menyenangkan berlaku. antaranya volunteer yang tak cukup, jadual perlawanan yang tak berapa teratur, dan juga semasa majlis perasmian. tapi personal pendapat, masalah volunteer ni takde teruk sangat. biasalah, kita tak kenakan bayaran untuk volunteer, sudah pasti tak ramai yang berminat, kepada yang jadi volunteer SG tempoh hari, terima kasih jutaan lemon. dari segi jadual perlawanan pula, takde games yang tamat sebelum waktu sepatutnya, sedkit masalah sana situ, itu merupakan masam manis dalam menyediakan jadual perlawanan. bagi perasmian pula, tuan pengarah kata dah ok dah. walaupun ada cacat sikit sikit, dah tuan pengarah cakap ok, ok la tu. hehe. tahniah kepada semua!


feedback positif


ramai yang hadir hari tu jumpa personal dengan aku bagi ucapan tahniah untuk penganjuran SG ni. ku hanya buat setakat termampu, tapi yang patut menerima pujian itu adalah semua komiti. miji sebagai director SG, zaty sbgai vice, tiqa sbgai s/u, freda sbgai protocol, helmy sbgai food unit, pak din sbgai ketua volunteer, ajiz sbgai equipment unit, adam sbgai special task, kai sebagai pembuat jadual, zalina sebagai ketua registration, kuwe pencari sponsor dan semua skali lah. tahniah kepada semua!


gerai jualan


berjalan bersama pengarah menujuk ke stall, dia agak terkejut dengan kemeriahan food stall yang disediakan. kekaguman dia membuat dia bertanya, berapa lama membuat persiapan ni? ku cakap dalam beberapa bulan je dan cia tanya lagi, SG ni games terbesar ke? ku cakap kalau kat uk, 2nd largest game. haa, pengarah sendiri teruja, terima kasih kepada yang mengambil bahagian dalam acara makan makan ni. sedap ok semua makanan di jual ;-)



jom layan sedikit sebanyak gambar. sebab ku tak bersama dengan camera, semua gambar di ambil dari facebook kawan kawan. haha, mintak maap la tak minta kebenaran dulu dari tuan. hehe. layan gambar




miji (director SG) john (director SG lepas) tuan pengarah, aku (penyibuk) dan zaty (vice director SG)


iphone sebagai text, bi punya pasal kalau bm spontan je. hehe



netball



bola sepak




pingpong





basketball



volleyball



badminton



food unit yang sibuk bekerja



baju SG, comey kan? haha



gadis gadis yang datang





terima kasih kepada semua yang datang
tahun depan jumpa lagi!!


~~~~

preview next entry


'joe, in team kene tahan kat imigresen uk ek?'
'tak tau' pura pura buat tak tahu


'mana ko dapat tahu?' tanya aku lagi
'dalam facebook'


'haaa??' dah heboh kat facebook ke???


nantikan entry berikutnya!!!


~~~~


pss : jumpa dengan wakil supervisor tadi, cia cakap 'u doing well' padahal prepare nak jumpa dengan dia hanya sejam lebih je sebab sibuk dengan program ni, adakah ini 'bayaran' kepenatan membuat kerja weekend@sheffield?? pelik, tapi itulah realiti ;-)


nota kaki : hari ni nak masak puas puas!!!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

16 ulasan:

nerdy nadea berkata...

fuyoo..main game pakai skirt pakai tudung..style lah..hehe

Ibu Ammar berkata...

sweater SG tu nampak cun dipakai ramai2..haha

joe nak masak ape?

joegrimjow berkata...

nadia, skirt ada seluar, bukan skirt nampak peha, hehe

.a.n.a s.y.u.k.r.i.a.h. berkata...

erk? ade muke ku? waaa~ malunye!!! ;)

Jard The Great berkata...

proud of ur effort joe.. =)

Cahaya Yang Riang Gembira berkata...

Menarik.. Sangat2.. Dan meriah juger kelihatan.. Tahniah2 kerana sumenye berjalan dgn jaya walau ade problem kecik2.. Heehee.. ;)

SyAfaWaNi ♥‿♥ berkata...

waa..netball..besnya..hihik

rhapsody LiN berkata...

apakah??
game basketball tp pic awek.
ehehe...

:pp

Ilidina.. berkata...

yeay! ade muke saye..haha..seronok..gmbr yg first tuh cantek ah..sape ekh yg amek??haha

joegrimjow berkata...

semua dah satel dah
huhu

Kembara Syahadah ~NFES~ berkata...

macam kenal je gmbar tu.. :)

Ilidina.. berkata...

ema: tu ah..hehe..gmbr kte gak yg de..lalala

KWC berkata...

serius mmg comel sweater SG itu.
bley kirimkan satu tak?
(berangan sebentar macam belajar kat overc.hehe)

iman berkata...

It was a great weekend.Congrate to all esp in term of management. Even there were a lot of overlapping with other events all around UK but Weekend@Sheffield still managed to make it best.Alhamdulillah.

Cant believe that the news about In Team spread in FB so quickly even you guys did not even announce it yet.Many thought that In Team did not managed to come, as in no one.It does effect the no of audiencem, i think.

but anyway, how to view the older posts?as in the one not listed in Entry Fresh Dari Ladang?

thanks in advnce.

i'msosupernotcool berkata...

wear glove while footballin..
so international..
but wat r u playin joe?
haha..

Tanpa Nama berkata...

joe masuk games ape?

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW