Share

merdeka merdeka merdeka



sempena hari ini
mahu dedikasikan entry khas untuk Malaysia tercinta



HAPPY BIRTHDAY MALAYSIA
semoga malaysiaku terus berjaya











jadilah rakyat yang boleh Malaysia banggakan


















banyak-banyak iklan, iklan ni terbaik!






simple but deep~~




jangan tanya apa malaysia dah buat kat kita
tanya apa yang kita dah buat kat malaysia






nota kaki : mood merdeka ;-)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

38 ulasan:

farah berkata...

salam merdeka!

Hayatito berkata...

best2 sume iklan ni.
tba2 teringat yasmin ahmad..

SuFy berkata...

Sy sayang Malaysia!!!Salam Merdeka..

balqissy berkata...

iklan tahun ni xde ke? maaf, saya tidak nonton tv >.<

amirul berkata...

Salam Joe,

Salam kemerdekaan... selamat menjakani ibadah puasa... Happening!

joegrimjow berkata...

@9089363188153632959.0
taun ni recycle balik kot

y u z berkata...

terima kasih menyinggah 'rumah kecil' saya. =)
selamat menghayati sebenar-benar Merdeka.

Precious berkata...

Apa kita dah buat untuk negara tercinta? Hmmm ... renung2kan!!

lieya orange M.I. berkata...

...selamat merdeka juga...=D

Boo™ berkata...

selamat menyambut kemerdakaan negara yg ke 52 :D

Eazy Izzuddin berkata...

HepyMerdeka!
=D

ayin jemin berkata...

suka la tgok iklan2 petronas ..
nak tgu iklan utk raya g
hehehe

Eazy Izzuddin berkata...

HepyMerdeka!
=D

mae berkata...

salam kemerdekaan bro...

mummYaeesh berkata...

happy merdeka day!
semoga malaysia terus aman and jgn gaduh2!
penatlah politik ni!

btw, tis yr nye iklan petronas takde ek??

IxoR@ berkata...

Salam Kemerdekaan...

Setiap iklan tu mempunyai maksud yg sama...Merdeka!!!

p/s: ixora suka iklan kucing time raya....kucengg!!

sharamli berkata...

malaysia buat ap kat kita?

Tanpa Nama berkata...

suke iklan petronas merdeka 2008.
1st time tgk asyik gelak.
sampai ujung meleleh air mata.
mmg umph!!!

i'm_siCK_n_tiReD berkata...

slmt hari merdeka Mr. Joe!!

:)

Kamsiah berkata...

JO...bila nak blk UK?
ANAK SEDARA AKAK BARU DPT KEJE KAT SEBELAH PASAR PERINGAT TU
PEGAWAI PENYELIDIK TEKNOLOGI MAKANAN...

joegrimjow berkata...

@4273470572781174416.0
lepas raya ni
ooh
soh la die dtg umah ni bukak pose
dekat je tuu
jalan kaki sampai

joegrimjow berkata...

@3916042243378067867.0
dah bagi macam2 dah
keamanan terutama

joegrimjow berkata...

@4194398058134909196.0
xde kot
entah

tehais berkata...

emm..slamat merdeka ;)

Ivy Metaga berkata...

selamat merdeka!!!!!

Khairil berkata...

negara dh 52 tahun merdeka, kebanyakan kita masih lg belum merdeka

Tanpa Nama berkata...

Haha~
Betul2.
Apa yang saya dah buat kat Malaysia?
Kita yang membentuk Malaysia.

faNna jiEha berkata...

selamat hari merdeka. :)

Syima Syaz berkata...

joe...saya akan dah undi untuk kekalkan keamanan kat malaysia ni,tapi sayang.....selangor kalah!

Blog Anuar Kamaruddin™ berkata...

salam 1 malaysia, joe! =D

last quote tuh bagos =)

sarah-al-idrus berkata...

wei awat aku rasa muke ko mcm familiar ek. kte pnah bekenalan ka?

et berkata...

salam kemerdekaan..huhuu~

joegrimjow berkata...

@4310193996927083772.0
entah
xtau

sutera putih berkata...

eppy merdeka!!!!
;-)

syahbandar87 berkata...

semuanya best2 tau..biasa yg petronas yg paling mantap,,hehe...slmt menyambut bln kemerdekaan
:)

Lang Legar berkata...

Salam merdeka..semoga apa yang kita bina pada hari ini mampu memacu kita ke hadapan..

Tanpa Nama berkata...

aku tak tau la apa yg aku dah wat kat malaysia~

FiNa berkata...

ape aku dah sumbang pada Malaysia?? aku dah sumbang bilangan rakyat di malaysia.. n bile aku dah kawen nanti, aku akan sumbangkan beberapa lagi.. hehehee

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW