Share

Blogger Realiti Konspirasi kahwin dengan sepupu aku

Amboi tajuk. haha. Tak reti nak taruk tajuk lain sebab ..... dah lama tak menulis blog ye tak :)

Jadi semalam, kat Kelantan dan kebanyakan tempat lain merupakan hari kahwin seMalaysia. Ramai betul entah pakat ke apa semua nak kahwin pada tarikh semalam. hehe. Ada 3 jemputan dan salah satunya daripada kenalan keluarga yang kahwin dengan blogger yang nama dia Zack Zukhairi. 

Korang tahu siapa? Ala yang buat cartoon comel-comel tu. haaa, ye lah tu dia! boleh klik sini aku pernah buat entry pasal dia

Kecik betul dunia ni kan, tak sangka pulak boleh bertemu jodoh dengan sepupu aku. err, actually bukan sepupu la, 2 pupu ke 3 pupu ke aku pun tak tahu sangat. Kira ada pertalian darahlah gitu. Masa raya jumpa gitu. 



Sama cantik sama padan gitu

Tahniah lepada Myra dan Zack, semoga hubungan kekal ke akhir hayat bawa ke syurga.


pss : cik bini dalam pantang lagi, kesian aku gerak kenduri kawin sensorang

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

6 ulasan:

sharamli berkata...

Punya la lama tinggal blog. Tau tau bini dah dalam pantang. Tahniah.

joegrimjow berkata...

@sharamli

lama kan? haha

Jimie SC berkata...

Tahniah kpd duo tigo pupu demo joe..maaf, xigt nok oyak demo. kawe pinjam gmbr demo wak masuk dale blog kawe..huhu.. ;)

http://goo.gl/5YbgFK

mujagirl92 berkata...

bila la zack ni nak update blog lagi.. mm

Vildan berkata...

Beautiful picture.


Awakened Millionare Academy
Joe Vitale Academy Review

Unknown berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.
 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW