Share

Seksualiti Merdeka - apa pendapat korang?

Seksualiti Merdeka is an annual sexuality rights festival held in Kuala Lumpur, Malaysia.[1] Seksualiti Merdeka features a programme of talks, forums, workshops, art, theatre and music performances, interactive installations, and film screenings, organised by a coalition of Malaysian NGOs, artists and individuals. Merdeka is the name for Malaysia's Independence Day (Aug 31), hence Seksualiti Merdeka can be loosely translated as "Sexuality Independence".


Guess what?
Kat atas ni aku amek kat wikipedia -_-

Bagi yang nak sangat sokong seksualiti merdeka ni, korang rasa kita ada gay je ke? kita ada lesbian je ke? kita ada bisex je ke? kang jadi macam bawah ni kan - siap mahu tanggung?



Apa pendapat korang pasal Seksualiti Merdeka ni?

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

14 comments:

✿....rossa alina....✿ said...

ape nak jadi dengan dunia ni..rasa macam nak nangis je bila banyak berita camni.. :(

Sya Syazana said...

kebodohan manusia! BANTAHH!

Anonymous said...

ambiga is not worthy to be a malaysian! gua bantah sekeras-kerasnyee!!!

aNdi.Hanin::حنين نظوره said...

dah nak kiamat ni.

read this

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_mammals_displaying_homosexual_behavior

joegrimjow said...

@✿....rossa alina....✿

dunia pun dah pedih

joegrimjow said...

@Sya Syazana

bleh jadi lebih bodoh dari binatang perilakunye

joegrimjow said...

@Anonymous

marina mahathir?

joegrimjow said...

@aNdi.Hanin::حنين نظوره

teruk!

emannuMYra said...

sebab tu kite kene berperangai btol2 sbg seorang hamba...bile Allah dh tetapkan sesuatu hukum tu,nak x nak,mmg kene ikut even kite x suke..sbb kite ni hamba je....& plg penting, Allah yg menciptakan kita sume,& Dia tau ape yg baik & buruk buat hambaNya..Sudah cukup cantik lagi sempurna setiap aturan & hukum yg Allah dh tetapkan utk kite sume....:)

*she's s0 e!Ra* said...

OMG that is crazy man! petanda akhir zaman...nauzubillah..

Diana @ bilakukatacinta said...

nak dengar lah para-para 'pembela' ambiga yg sebelom ni begitu lantang mem'back up' dia.... What ur comments der???

DanieL AdiE said...

BANGANG!!!

Tasha said...

ini gile ke hape! adeh la -.-

khairunnisa ♥ said...

dunia semakin tua >_<

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW