Share

The Wives Of Prophet Muhammad



The Wives Of Prophet Muhammad atau bahasa melayunya Isteri-isteri Nabi Muhammad. Eh kejap, tajuk entry The Wives Of Prophet Muhammad tapi kenapa pulak perempuan mat saleh ni muncul? errm? ce fokus kat pompuan tu. Nampak?




Gambar ni kawan aku amek kat UK. Fresh lagi. Rasa malu kat diri sendiri, orang yang tak dilahirkan Islam ni bersungguh-sungguh baca buku pasal Nabi, kita yang mak bapak dah siap-siap masuk Islam ni agak-agaknya apa bacaan kita? 

ok, malu kat diri sendiri. thank u mak cik!! terasa tamparan hinggap kat muka. korang ada rasa?


pss : mood baca buku malam ni

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

25 comments:

^ai-mie : 아이-미^ said...

Alhamdulillah... dah lame jugak tak membaca.. sedang tunggu novel fixi yang dibeli sampai~

stay with me said...

subhanallah kagumnya!^^

MFI said...

mula mengenali islam

oPiE iSa said...

Aduh, sakitnye~!

izman said...

terasa malu pd mereka, mereka menghargai dan cuba mengenali peribadi Rasul kita melalui buku. tapi kita??

langit biru said...

agak terasa malu juga minah saleh baca buku cam gini..kita ni duk cari dan kumpul buku Sydney Sheldon..malu den

aisya sakaria said...

panggg. perit baca tamparan ni..

aisya sakaria said...
This comment has been removed by the author.
Pengembara Minda said...

Hebatnya mereka.Ketepikan soal agama untuk membaca.Kalau kita,hendak memegang bible pun takut..

Anonymous said...

rasa dilempang lalu tergolek-golek.adehhhs.

imtiazsofea

joegrimjow said...

@stay with me

sangat kagum kan

joegrimjow said...

@MFI

sana lebih mudah pemberian

joegrimjow said...

@izman

tu yg macam kena lempang tu

joegrimjow said...

@Pengembara Minda

kena sekat lagi

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

usaha beliau untuk mengetahui hakikat melalui pembacaan kan? bagusnya.

ahsfantasy24 said...

alhamdulillah :)

KiD said...

alhamdulillah, mungkin dia baru nak mempelajari sebelum masuk Islam.. moga dipermudahkan.. ameen

moonie said...

subhanallah

Cik Jari said...

wah...sakit2..kene lempang..

baru abes baca buku tulisan tok guru nik aziz:bunga kebahagiaan..dlm tuh ade full version cerita tntang kisah zulaikha n nabi yusuf..hehe,baru ku tahu Nabi yusuf tuh anak angkat zulakha...

misz beauty said...

peringatan tuk diri sendiri juga. =\

Anonymous said...

mybe dia islam kut...standard la muslim kat sana ada yg tk pki tdg lagi...diskriminasi negara...

mengenaldiri said...

subhanallah!
malunya terasa diri

hantugigi22 said...

kecil dan hine rase nye diri ini...ya allah,trime kasih atas petunjuk mu ini...amin..

man yusoef said...

aduh..bisanya...dan rasa sgt malu...

Nurul said...

mungkinkah dia Islam yang belum menutup aurat? dan sedang mendekatkan dirinya kepada Allah?

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW