Share

Fitnah terhadap bekas permaisuri agong : Traffic 250 hits per 10 saat

Salam,

Terima email dari seorang berkenaan dengan satu entry yang dia tanya pendapat aku mengenai kesahihan satu entry. Aku klik dah mula baca. Hurmm, ni blog bengong mana ni yang buat tuduhan dengan cerita 'cinta syyhh' berkenaan dengan bekas Permaisuri Agong Siti Aishah. Baca punya baca, hurm, best jugak. Banyak part dan semakin aku baca semakin macam dirasuk untuk klik seterusnya untuk ke part seterusnya

Sehinggalah aku baru terperasan untuk baca di ruangan komen berkenaan dengan lelaki pemilik blog ni adalah 'orang hantu' Heh, patutlah macam kena pukau je baca entry dia tu. Memang main psikologi betul. Ok, aku tergerak untuk buat entry ni sebab


  • Guna nama Agama dalam blog (sanggup junjung alquran semua)
  • Aibkan seseorang 
  • Menggunakan nama kebenaran untuk kepalsuan
  • Banyak orang baca!!!!


Ok, berkenaan dengan banyak orang baca tu, aku pun terkejut sebenarnya sebab baru tahu kisah ni. Angka yang dia tulis 'Dalam masa 25 jam dari jam 10.58 malam 13/11/2010 sehingga 11.17 malam 14/11/2010 sebanyak 121,559 orang datang melawat blog ini. Terima kasih diatas semua komen positif dan negatif. he he' fuhh, rupa2nya memang dah ramai yang baca dah ni. Sebab nakkan bukti, aku cuba check traffic

Ni print screen mula2



Lepas beberapa saat (tak sampai 10 saat pun) aku refresh



Boleh nampak betapa banyaknya yang baca? Aku bukan nak kata yang IQ orang Malaysia ni rendah sebab boleh percaya bulat-bulat, tapi aku sendiri pun kalau tak baca kat komen, percaya jugak den. Heh, sebab dia guna nama tuhan, guna gambar, siapa yang tak percaya kan? ishh, patutlah ajaran sesat sampai yang kerja tinggi-tinggi pun boleh percaya. 


Tanggungjawab blogger?

Ok, aku akan bagi link kat sini blog die tu. Bukan untuk korang baca ke apa, kalau korang baca tu dan terpengaruh, aku tak tanggung. Cuma apa yang aku nak mintak, sama-sama report abuse blog dia ni. Haa, blogger kalau jumpa artikel yang berunsur fitnah macam ni, terus report abuse. macam mana?


Kat bahagian atas ada tulis 'report abuse'





Lepas tu akan bawa korang ke page bawah ni
aku tanda dua, defamation dan juga hate or violance
kemudian continue



Kalau korang click defamation, terus satel
Tapi kalau click hate or violance, akan bawa ke page bawah ni
tekan je submit sebab url tu memang akan sedia ada


SIAPPP!!!!


(lagi aku suruh takyah baca, lagi korang nak baca kan? lol)



Ok, jalankan tanggungjawab ini. Tak payah nak persoalkan betul ke tidak, memang tak betulnya. Banyak auta dan baca ayat penulisan dia buat kita percaya. Bukan kita lah, aku. Mungkin uncle ni guna hantu? LOL, hantu boleh masuk dalam internet ek? power gile! jadi, laksanakan tanggungjawab anda untuk kalahkan hantu2 internet ni


pss : bila dah ada akses internet dan disalahguna, macam ni pulak jadinya!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

70 ulasan:

..nOj.. berkata...

aku pun sibuk duk baca pepagi ni td. keje tolak tp apejadah. tak baik la pakcik ni. hisshhh

joegrimjow berkata...

@..nOj..

lol, kite sama2 baca la ni, jngn lupa report abuse

Tanpa Nama berkata...

hahaha... bukan nk terpengaruh pe.. saje bc..

joegrimjow berkata...

@farra8979

carefull ya

Fazlinil Irma berkata...

dah baca semalam. kasihan kat aishah. sampai begitu sekali dimalukan.

rugi dia takde nuff.. kekeke.

joegrimjow berkata...

kekeke

Puteri Iqa Izyan berkata...

semalam dah bace, tah pape pacik hantu nih..

suke betul menghantukan org :p

eyqaaman berkata...

i dah baca smpai part 5. itupun dapat link dari blog sape tah. mmg gila lah. takkanlah nak cite semua luar dalam. kalau betul sekalipun, kena ugut ke apa, pegilah court. kita ada undang-undang. jangan nak mengaibkan tuanku permaisuri sampai macam tu sekali. nampak sangat terdesak nak populariti.

btw, joe kalau cite sensasi camni mesti nak ulas kan? good job!

yanamib berkata...

tgh mlm td baca every part..dpt tau psl ni dr blog oh bulan...tp byk tgk gbr sbb x lrt nk bc ayt dia meleret²..huhu~

poor queen...la ni jugak sy report abuse utk blog tu! ^_^

Mrs. Q! berkata...

bahayo! bahayo!
jom repotttt

joegrimjow berkata...

@Puteri Iqa Izyan

report abuse kena buat

joegrimjow berkata...

@juliet.

kena ulas
huhu

joegrimjow berkata...

@y@n@ M!B

jooommm

zahidah dihaz berkata...

baru terbaca semalam blog dia ni...tapi baca satu entry je lah....

Lyla Ibrahim berkata...

I got the story around 8pm last night...
dpt2 trus report abuse...
mengong punyer pakcik..
kalu dah benci sgt ngan family mantan permaisuri tuh jgn larr sampai aibkan org tue sampai camtuh skalik...
xtakut tuhan btl..
haish...

Puteri Iqa Izyan berkata...

done! :D

hazman aka species1980 berkata...

hmmm.... pandai betul si uncle tu manipulasi.... sure nak teruja nak baca post entry tue....

Unknown berkata...

aku bace gak bkn sbb percaye cerita karut die tu..sbb nak tahu ape lagi yg die nak tulis kat blog die tuh tentg cerita nie..semakin bace semakin mengarut ntah pape...rasenya org yg membace pun boleh nilai sendiri la

Fiffy Hazirah berkata...

ak dah report abuze dah. aku rasa si celaka tu dah mandrem si aishah tu. tu gambar peluk2 tu semua. xkan superimpose kan?

dia kan banyak antu. mana2 la antu dia berkawan. aishah tu baik. ada possibility dia buat si aishah jadi mcm tu. mcm dah melampau sangat.

bodo la seekers. ada pulak org suka tgk cerita hantu2 jadah dia tu.

Captain berkata...

owh,, psl pakcik pencari hantu yg dakwa bercinta ngn permaisuri agong tu.. aku ternampak tjuk n link dye ritu.. just aku xtrase nk click g bce je.. xmnrik mnt aku sgt nk g bce memende cm tu.. so smpai rini aku xtau ap yg dye tulis..

Admiral Hafiz berkata...

haha
aku drpd dlu lagi nyampah ngan dye

cerita seekers yang ntah ape2
eprcakapan yang sangat berlagak
xboleh lupa masa dye debat dengan Dr. Fadzilah Kamsiah
perghh
bengang wooo



Admiral Hafiz Official Website: Admiral'z Legacy

faradeeba rosnan berkata...

bru jer trbace mlm td.
pling tk bleh blah prlu ke crite part jumpe, salam n cium pipi.
perlu keh?
euuuwwww.

eNaSaN berkata...

baca skiT jer malas nk continue...... ntah ape2 lor..macam2..

echah_syed berkata...

dah report abuse...eh gambo tu semua bukan superimpose ke?

cuba perati betul-betul.

joegrimjow berkata...

@echah_syed

superimpose pon dah macam betol

joegrimjow berkata...

@eNaSaN
fitnah kan

joegrimjow berkata...

@faradeeba

kalau xcite xbest la kot

joegrimjow berkata...

@Admiral Hafiz

ada link masa die debat dengan fadzilah kamsah tu??

joegrimjow berkata...

@::ienafazlyna::

lepas baca kena repory abuse

Yatre Hayati berkata...

baca pasal ni malam tadi. sungguh kesian pada perempuan itu kalau apa yang ditulis benar. sampai peluk cium pun nak dimasukkan. T_T

nerves berkata...

memaslukan!!
sungguh tahik uncle jenglot ni!

Tuan Din berkata...

Pada aku (baca sekali lalu tanpa buat search lain2, Kisah nie bukanlah fitnah 100%. Cuma cerita ini disampaikan dengan cara yg sangat kejam tidak adil (sebelah pihak)dan perbuatan ini sant keji oleh insan yh Psiko & ada niat busuk!!! Gila tak empuk lahanat tu...

noname berkata...

en joe cite ni xde kaitan dgn p.cik ac ke hehehe :p

fikah mus berkata...

done!!

bace 1,2 parts je, terus bosan.
rasanya,agak tak adil utk dia sorang je bercerita tanpa tahu apa kata pihak lagi satu.

tak mahu baca dah.

Nur Suaidah Bachok berkata...

joe!! baca bismillah before baca blog dia boleh?? kahkahkah!! :D

bismillahirrahmanirrahimmmmm :)

misz beauty berkata...

saya dah jalankan tanggungjawab... =)

Tanpa Nama berkata...

joe. gila ramai annoying-mouse dalam komen-komen dia.nak tgelak da baca. n aku da jlnkan tggjawab gak!

joegrimjow berkata...

@MATAHARI

haha, sangat ramai kot

joegrimjow berkata...

@molmolla

itu sudah pasti
=)

nadz ruslan berkata...

sedih baca. apa perasaan seorang perempuan yg sanggup buat apa saja utk soang lelaki, then lelaki tu wat camni. (btw in an appropriate way to sayang soang lelaki bukan suami. tsk..)

rasanya. uncle ni ada dendam ngn dato seri tu kut. dia geram diperkotak-katikkan, then buatla camni.. (wallahualam, suka main teka ja T_T)

then, apa motif sampai letak alamat umah, gamba2 hotel, gamba2 peribadi suma? nak buktikan pada dunia untuk apa? tak ada org gelar dia penipu lagi kut. lepas dia dedahkan, baru orang tahu..

touya berkata...

tak kira betul atau salah , menceritakan aib orang tetap salah .

Arina Abdullah berkata...

dh bce...aii sy xleh nk trima la bekas permaisuri diaibkan sebegini...kecian die....

Cik Bulat berkata...

uh..akn ku report abuse..:)

Munsyi berkata...

seekers la sgt.

adeh. dh report sume. fitnah ke, betul ke,aib org tu..kalau pun tu bukan bekas permaisuri, aib org tetap xleh bukak.

dah bace smlm tp xtpikir nk report abuse. thanks

jamilah.chantek berkata...

aku pon bru baca malam tadi. giler terkejut! tapi percaya tidak.
haha

Aslina berkata...

aaaaaaaa~~~

rugi2 pegi click link tu... abeh terkeluar balik kepsi yg aku makan tengah ari tadi...

adoiyai... loya aa tekak...

kalo citer tu palsu, ishh... teruk betul fitnah dier... kalo citer tu betul... perlu ke nak aibkan sampai macam tu sekali??

ishh...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr berkata...

tu la kan yang tak bestnya siap ada penyokong kuat lagi tu..

ish ish

LATEST ENTRY

FALSAMPAH ATAU FALSAFAH?

KALAU LA AWAK TAHU?

anymz berkata...

tau tak joe,semalam akak bukak blog dia,follower dia baru 86 org kalo tak silap hari ni akak tgk dah 200 lebih.ajaib org2 kita punya mind kan,suka sgt dgn cerita2 sensasi mcm ni..
mekaseh atas info yg kat atas ni..
akak akan buat skang jugak

joegrimjow berkata...

@anymz

beselah kak,
saya pon suka dengan cerita sensasi
hhu

joegrimjow berkata...

@Cik Agogo

xde kalau sebb mmg fitnah
hehe

WannZ_AzryN berkata...

Aku nak muntah hijau baca semalam...

Latifah berkata...

latest visitor dah cecah 348190...
perghhh giler lah...
perlu ke buat citer mcm tu???

tiefazatie berkata...

ifa pun dah baca nie.adeh.ntah pape ok.serius mengaibkan tau.kalu ikhlas xyah la publish cte tue kan2.

Chaon Cornerz berkata...

kalau bukan sumber yang dipercayai malas aku nak baca.. hahha..

Marhaen Kacak berkata...

aku mmg menci dengan uncle bongok ni sejak dulu..hahah... tapi aku saje jer letak link aku dengan anchor text aku kat ruangan komen n hasilnya trafic aku pun melimpah jugak...hahah...

thanx uncle bongok...kekeke


Kelantan Akan Keluar Dari Malaysia!!!

noorafzan.blogspot.com berkata...

patut permaisuri agung keluar. back up diri sendiri.
sekarang ini fitnah ni sudah makin meluas. huhu.
gile tak gile uncle tu..

nur hidayah isa berkata...

jahat la pak cik tu...kot ye pon takyah la nak bukak aib sampai camtu sekali....perggh...

ok jom report

tubelawak berkata...

quote baru : kalau jumpak ular tedung & uncle seekers, kita kena katok uncle seekers dulu sebab dia punya belit lagi power dari ular tedung.. kah kah kah

Tupai Karan berkata...

ankel angker scammer ni memang sakit jiwa..dah takdak idea nak troll org puteh, dia guna kerabat diraja pulak untuk lariskan diri.

aku pun dah tunaikan tanggungjawab report abuse n dah canangkan di blog aku pasal entri ko ni.

misz beauty berkata...

joe.. saya pinjam copy paste tanggungjawab bloger ke dalam blog saya ye... TQ

James Danvers berkata...

dah follow ape yg bro suggest.. such an insult bile bace blog die.. sibuk mengaibkan orang, dalam masa yang sama, mengaibkan diri sendiri jugak..

Syazwana berkata...

dia tinggalkan link kat blog saya gak..
tapi macam tak berminat nak baca
xD

Fitrix berkata...

@joe

You got to be kidding me.Slander?Libel?Wheres the proof?You have made ur judgement 2 early,you should have listen to the other side of the story(in this case,X-Queen version of the story).

Im not asking you to believe the story,but unless you hear what the X-Queen has to say about this,you should reserve ur judgement,not jumping to conclusion 2 early.

If you accuse me of being an Uncle's fan,sorry 2 say,Im not.Im trying to be rational and fair here.Rational because not jumping to conclusion 2 early and fair because willing to listen to both sides before making a judgement on the issue.

Syg Tuanku Aishah berkata...

@joegrimjow

dah buat dah, report abuse tu...tp for defamation tu, x boley laa...coz must rely on our law..adoii...

Ahkak Geli berkata...

arini saje dah 20 kali aku kuar masuk blog dia....

tekan report abuse baru 3 kali..nak kena masuk lagi ni nak tekan report abuse ni..hahhahah

anyss berkata...

Salam,
keluarga Queen report polis tak? report SKMM tak?

Penat nak fikir motif dia. Kot ya pun bercinta ke apa...apa ke jadahnya nak heboh 1 dunia? gila glamer ke publisiti murahan?

Nak kata tarik trafik...nuffnang pun tarak situ...ish! buang masa betul aku dok pikir pasai dia ni...dulu penah nengok rakaman dia dengan Dato' fadhilah kamsah tu hu hu hu

Tanpa Nama berkata...

blog ko ni pon la nk cite pasal uncle tu...uncle suke dgn komen ko tu...
melayu memng dengki..haram jadah...hahahhahaha...dah la x knal dia..lg mau byk cakap..

Tanpa Nama berkata...

cukup la pak cik oit..xbaik tau!!

DearBee berkata...

Klau pn cite tu btl,,nape mngaibkn siti aishah & fmily sbegitu rupa?? kata nk tolong ubat pnyakit. Aku rasa pakcik momok ni GILO kot.

softbullet berkata...

ntah la,dlm pale aku (gamba2 tuh smua berpeluk2 disebabkan metaliti aisyah dah problem..so dia cuba perbaiki..tatau la..tahapo tah

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW