Share

buka puasa semalam dan pengishtiharan tadi


cerita semalam....



semalam ada majlis buka puasa di rumahku. yang dijemput cuma jiran terdekat dan saudara mara. untung tinggal di kampung, silaturrahim antara saudara mara cukup erat dan banyak kerja dilakukan bersama


ayah dan ibuku masing-masing adalah anak sulung.


dulu cikguku pernah cakap, anak bongsu adalah sesuai dengan anak sulong. ntah napa tak tahu plak. jadi ku kena cari anak sulong la ni? sapa anak sulong cepat, nak masuk minang ni. hehe. pandai2 je cikgu ku tu, ayah n ibuku bahagia je yang sulong sama dengan sulong. apa2 pun, terletak bagaimana kita olah rumahtangga itu.


cet, melalut pulak


ok lah, tak mahu cakap panjang, kita layan gambar je la. malas nak tulis panjang2 ni, masa dah nak raya ni, orang malas nak baca. kan?? jadi, layan gambar je laaaa.























~~~~~~

cerita hari ini


sempat tangkap gambar tadi..
hehe





nota kaki : maaf zahir batin. nak msg semua blogger yang ku ada no sebelum pukul 12. (xtau nak letak nota kaki apa)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

18 comments:

green said...

selamat tinggal ramadhan~

Framestone said...

peh majlis berbuka pose die he...23x

out of topic--> he...23x pantang ade contest mahu je ko masuk ek he...23x ok je.... nnt aku akan wat..tp time reraya nie sure xde yg nk join melainkan ko sorg je...

he..23x riso gak td dorg announce yg esok xjd raya he...23x

{lumut} said...

isk..sedih lak aku..
joe!!aku raye hari isnin..
anak bulan malu2 nak kuar..
katenye baju raye die x siap lagi.tuh yg die xnak kuar.iskkkkk

Bapak said...

Salam Aidilfitri Joe!

Maaf zahir batin

geeds said...

wah. mkn2~

selamat hari raya juga!
ehem. mau duet raya. ehem. *cough*
geeds blom kawen bley dpt duet raya. ;p

joegrimjow said...

@1453636696356075565.0
dlm radio duk sebuk da umum esok raya
huhu

joegrimjow said...

@5425435693198595638.0
bulan sini da siap da baju die
hehe

joegrimjow said...

@896022038994325664.0
looo
kene bagi ke?
xley2
da bes0

i'm_siCK_n_tiReD said...

en. joe,

selamat hari raya...

:)

joegrimjow said...

@6607744140364063090.0
kamo jugee

teamdakwah said...

berubahkah kita??
sedih nyer ramadhan da xder....

joegrimjow said...

@7518171605052034486.0
berubah lebey baik

~miszirdawaty~ said...

selamat hari raya.
heh~

miszkeyna said...

selamat hari raya.
kami di welly raya isnin..
jadi selamat lah korg beraya sakan...

cHeRyNa PiReS said...

"Sungguh cantik kain pelekat,
Dipakai orang pergi ke pekan,
Hari raya semakin dekat,
Silap dan salah mohon dimaafkan."

Selamat Hari Raya Aidilfitri.

tak bertukar2 kan org yg announce raya nieh...ehehe...

farah said...

waa, ikan siakap.. sedapnya.

:D

selamat hari raya joe!

sophie said...

gmbr last tew...pkcik tew ncem!

Lifesaver said...

selamat datang syawal

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW