Share

jiwa berlainan

dulu masa mengambil ielts, ada satu tajuk speaking berbual pasal gambar. memang jahanam punya soalan. kalau dalam bm pun ku rasa cukup susah untuk hurai, apetah lagi dalam bi. cukup kecik skop yang ditanya

gambar ditangkap untuk menyimpan kenangan. kita tahu yang mustahil untuk kita menyimpan memori sesuatu ketika dan menagkap gambar adalah cara yang paling afdol untuk melestarikannya

melihat org mempunyai slr membuat hati membuak2 ingin memiliki nya juga. rasa segan untuk mengeluarkan ben q yang hanya beberapa picisan megapixel. itulah sebabnya aku rasa agak kurang memiliki gambar yang baru sekrang.

hurmm

dengan memiliki jiwa DIAMBIL gambar, ku matikan niat untuk memiliki slr. belum lagi jiwaku untuk berubah menjadi MENGAMBIL gambar. kusuka DIAMBIL, tidak suka MENGAMBIL. 2 jiwa yang berlainan

semalam entah kenapa terbeli. haiyook. bila melihat, ku jatuh cinta. macam camera 2 panggil2 nama aku supaya membeli. mungkin aku berfatamorgana, tapi aku yakin pilihan aku membeli adalah tepat. kubeli tanpa sebarang penyesalan. jiwaku meloncat kegimbiraan

mungkin akan menukar jiwa kepada MENGAMBIL selepas ini!!



D60-mungkin sesuai untuk amatur macamku


nota kaki: makan paelle kat k-pasa, memang sedap gila

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

16 comments:

keSENGALan teserlah.. said...

waaahh..
ini la yg awk da ader ye..
bgge la nieh..
ekekekee..

Amer Aan said...

nk jd photografer ke...
farid?
ekekek...
x jmpe r...
shoutmix or msjbox...
klu ada slh 1...
bole gak antr pesan

Amer Aan said...

exchange link pls...
hehe

Eazy Izzuddin said...

ku berminat pasal photographer nih..
hiks..
=)

nurain said...

hee...

aku lebih puas mengambil compare to diambil..

yeah!

thats y de golongan camwhore..

agagaggaga

p/s: sape nk ksi saye dslr?

nazz said...

fuh taste boleh tahan.. kalau aku dpt yg ni pun.. mau meletup.. he he

minx said...

hehe..
jujom g photo hunting sme2...
ko bwk nikon d60 ko..aku bwk sony alpha-200..jujom..

shahrin yusof said...

beli canon 450D lah..lbh firm ble pegang..=D

joegrimjow said...

. mmg sentiase bangga

. hehe, kene la cari

. minat kene beli.hohoo

. xjadi lagi. tgah kumpul

. heee, mmg mletup da ni

. jujum.hehe

. haha, kan da ckp mmh amato

mizzsyaidris said...

bgos2..i mau nikon d80..hee

umiZue said...

boleh la amik gamba umi byk2 pas ni..
haha.. brangan je..
umi mmg suka MENGAMBIL dan DIAMBIL gamba..
xcaye??
tgk la kt blog umi tu...
mane y xde gamba umi, sume umi yang amik.. hehe

joegrimjow said...

. hehe, amato layak yg ni je. ajo ajo

. haa, bgus betol. kene beli gak stu ni

AhmAd tAUfIk said...

yeah...

melon. said...

wow.d60.
bukan utk amatur ja.pro pon bole.

suhaile3 said...

hye...thanx komen..hmmd60 ni okay bangat..^_*

Afif Zainuddin said...

bro, nnt bleh ar share experience..
aku ade gak satu DSLR..
tp yg murah jek..
Nikon D40..
agak2 nak 'go out', holler ar..
hahaha~

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW