Share

Jangan pelik kalau Erra Fazira bercerai

Jadi Erra Fazira sah bercerai.....

Tak tak tak, aku bukan nak bukak blog pasal gosip, cuma nak bagitau jangan pelik kalau erra bercerai! Kenapa? Mana aku tahu? Masalah rumahtangga goyah? siapa curang? daaaaa

Tak pelik sebab setiap 15 mini kat Malaysia ni ada satu kes perceraian!


Itu statistik dikeluarkan JAKIM pada tahun 2011, entah 2014 ni mungkin bertambah banyak aku pun tak tahu. Mungkin ya?


Kepada kita yang dah mendirikan rumah tangga ni (termasuk aku) sama-samalah jaga keharmonian keluarga kita supaya terus kekal gitu. Tak payah nak sibuk-sibuk urusan rumah tangga orang lain, jaga yang kita punya sudah. 


pss : jangan kata aku tak sokong perkahwinan pulak, sebab nikmat kahwin tu orang kahwin aje yang tahu. waha!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

3 comments:

nurdani said...

sentiasa berdoa perkahwinan kekal hingga ke syurga. bukan sebelum kahwin je doa ada jodoh dan bahagia dengan pasangan, tapi selepas tu pun kena terus berdoa

Precious Cla said...

Ada sense of humor. Lol. Erra da biasa kawin cerai kawin cerai..oppss!! Awie ckp jgn nak kecoh pasal hal Erra. :p

Norma NML said...

Salam kenal...

Jodoh pertemuan ajal maut semuanya ditangan Dia. Kita hanya mampu berdoa dan berusaha supaya rumahtangga yg dibina sentiasa diberkati dan berkekaln hingga ke Jannah..InsyaAllah..

Sila singgah blog akak if sudi. Thx :-)

http://rencahkehidupan-maamieiqi.blogspot.com/

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW