Share

CONTEST diumum kan!!!!

aku sekarang jiwa tengah happy. aku mahu cari satu kisah yang boleh buat jiwa aku happy dalam keadaan tenang. teringat balik kisah aku dan arwah ayah aku. pengorbanan ayah kepada anak...

contest diumumkan!!!

macam mana???

pertama

sebelum tulis entri, promote contest ni kedalam blog korang. ala, tulis sikit2 je, contoh, joegrimjow buat contest, jom pakat sertai. pun dah ok. klu korang buat banner, fuuh, memang chances mempengaruhi pemarkahan aku tu. yang pasti ada link contest tu diblog korang.


kedua

buat satu entry dalam blog kamu. mengenai kisah memori kamu yang kamu ingat sampai sekarang. yang paling penting, kisah benar. tiada rekaan. cinta? family? holiday? malam pertama? kawan? atau macam-macam lagi. buat jew apa2.masukkan skali

-lucu sampai aku baca guling-guling

atau

-moral sampai hati aku tersentuh

atau

-lusyah sampai aku senyum (klu lusyah sangat potong 30 markah!!)

nota kaki : nak masukkan sekali ke3-3 elemen ni pun boleh


senang? memang senang! ini satu medium untuk kita berkenalan dengan lebih rapat. aku tahu story korang, korang tahu story aku.


pemarkahan:
90 MARKAH untuk cerita yang ditulis

mana pergi 10 markah lagi?

sesudah saja kamu post entri untuk contest ni, sila ke laman web aku ni, JOEGRIMJOW YANG GEMUK,(pastikan bukak in new tab) pergi ke menu "send ur comment here" lengkap sikit detail

your nama : tajuk entri kamu pakai untuk contest ni (bagi link skali)
email address : email yg boleh dipakai
your telephone : ikut la nak bagi ke x
best time to call : tak bagi pun tak pe
how can i help u : beri cadangan yang bernas macam mana nak buat perjumpaan dengan blogger-blogger, paham kan maksud "bernas" tu? (10 markah)


tempoh
1 bulan, 20 april - 20 mei,
pemenang diumumkan 1 june, hadiah dapat masa aku balik malaysia 14 hb 6, yahuuuuu!!!



hadiah


jeng jeng jeng

aku tidak kaya dan masih student. kene paham situasi ini......

pertama : t-shirt manchester united + rm 100

kedua : t-shirt manchester united + rm 50

ketiga : t-shirt manchester united + rm30



saguhati : 10 PESERTA
t-shirt manchester united (made in uk!!!)



aku tidak bercadang untuk beri duit, tapi dah fikir-punya fikir, duit paling senang nak bagi, bagi je la duit.

lalala~



ooh, aku asyik teringat kat ayah aku je.
korang la, buat entri yang cakap pasal ayah-ayah ni. sebak baca. uhuuukk uhuuukk. ni kisah aku n ayah aku. baca r klu adew masa
JOEGRIMJOW SAYANG AYAH
just bagi idea untuk korang menulis, sebab entri ni paling jujur aku baut..hurmm


slamat bercontest
20 hb baru start ye!!
entah ape la 20hb sempena ape ek?
lalala~


nota kaki : contest ini bertujuan merapatkan lagi hubungan kita. hadiah disedia sebagai penarik minat, nak bandingkan nilai kawan dengan duit, jauh bezanya

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

120 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hoho. mcm best!

page ini sudah sy bookmark. =) nnti klu rjin, i'll post up an entry for this.

rhapsody LiN berkata...

h0h0~
finally the day has come!!! ngee~ :p

umm..smua kriteria(um..eja betul ke nie?hehe..)tu dh ok..tp lusyah tu cm agak mncabar.mcm xde potensi je nk dpt full mrks kt area tu..huhu.
:p

Kapten Luffy berkata...

aku suka MU...

aku pikir dulu... lalala

Blog Eazy Izzuddin berkata...

whoa....
ni mesti ku sertai....
hadiahnye pon menariks...
hihi...
insyallah lepas final exam nih ku sertai...
huhu....
suke la bj tuh..
xD

gee berkata...

owh buat contest ni start 20 hrbln sempena birthday yg ke 21 ek? hohoho.idea yg bijak! :D

Tanpa Nama berkata...

mule2 mcm mls jek nk join coz tak kretip nk bt citer bagai neyh

but,
aiii tertarik dgn T-SHIRT MANU TUH!!!
uwwaa...

haruslah nk join kn2..

tp nk dpt adiah saguhati tuh jek!
bleh???

ehehhe
tak sabau nk abes exam dan mengarang..
hee~

DH berkata...

salam...
best giler hadiah ko...ni kompem aku join ni...sebulan kan...hohoho...aku siap akan promo di twitter aku...hohoho....
tapi aku dh buat story pasal ayah...tu le memori yg x blh lupa lagi...huhu
tp kan...tadi pn tetiba aku ingat ayah aku sampai nak nagis masa solat magrib...huhu

joegrimjow berkata...

masuk jgn xmasuk

Azuan berkata...

nie kena masuk nie...
dapat t-shirt mu pun dah ok...


p/s:ak x minat mu..ak setia pd liverpool...tapi t-shirt tue smart la wei...

♛ LORD ZARA 札拉 ♛ berkata...

wah!!

menarik itew!!

green berkata...

waa..strategi sungguh encik joe ini..

chokilala berkata...

menarik. hadiah bukan cash pun seronok. baru la misteri sket. kalau ada masa, saya join ye? :)

joegrimjow berkata...

ooh
sama lah
aku fan setia liverpool
man u ngah buat promosi
klu liverpool buat, aku tuka liverpool

unknown berkata...

MU pny pasal
aku set nk join contest ni

sharamli berkata...

nk s0h 0rg igt bday dy la tu..wekkk

ating berkata...

nak la juga..pikir2 nak tulis apa ek??

tapi bagi ar t-shirt len..x best MU..arsenal best..liverpool pun x best..bap kalah ngan chelsea...(mcmla leh menang nak demand)..hahaha

CHILL

xuen adyla berkata...

xsangka idea ni cam idea aq lak time bg komen smalam

k perasan tul aq

ahahahah set

akan difikirkan

Belog Cik Peanut berkata...

hohoh
mahu join2
tapi kan entry sal citer benar tu dah peanut wat..leh tak terima..
usha link ni sama ade leh terima ke tak dalam syarat2 pertandingan
http://sesuatudisana.blogspot.com/2009/03/selamat-hari-ibuibuku.html

azizwan(dot)com berkata...

nk join juga la. boleh kan? hehehe :)

Milimilo berkata...

menariknye contest ni..tp kan,kalo aku masok,hrpn r nak mng..aku bkn reti pn bbhase indah2 ni..kang bterabur jadinye..tp aku nk join jugak demi mahu menyemakkan bilangan peserta..hehehe..cayalah! :DD

.millalara. berkata...

inchik2 joe,,

sy takmoh dera perasaan sy menulis tentang arwah ayahanda sy sbb sy sgt3 rindu dia.. tp sy mao hadiah itu.. huuu~

p/s: page da santek.. tahniah2 :)

joegrimjow berkata...

masuk jew
gune bahasa yg aku paham jew
xperlu indah

pink_butterfly berkata...

aiyooo,
contest yg sgt mcabar....

kna tgk dlu ada stock idea ka x....

hehe...

BabyJane[The Juliet] berkata...

aaaaaaaaaaaaa!
BJU MU!
alamak
byk keje tpi mau join
ahahha
:P

Lea Isnawi berkata...

interesting...
nak masuk la..
tp kena cari ilham dulu ni..
huhu

Gnet berkata...

wah very the special one :D
will try if i have the time hurm
eh u changed ur blog's background and all! :D

Iliana berkata...

salam..

wahhhh~ bestnyeee...insyallah sy akn sertai..tp, lbh kpd tujuan asl awk la..klu btl2 nk menulis sekreatif yg mungkin tu agk payah la..sbb xde bakat n nga musim xam..idea t'sekat~

cool V(^_^)V

Bardboo berkata...

contest yang menarik..aku akan cuba join..tp lepas abes exam la ek..baru boleh pikir dgn hebatnye.. =)

Sufy berkata...

joe, kali ni xde tipu g ker?(slalu warna merah)hee...insyaallah, sy try tp contest ni area borneo boley masuk ker?atau peninsular jek...hehehee....:-p

Shayne berkata...

nak join....
heeheehehe
'aku sebatang pensel'
boley tak?
hehehehe

cikNiarun berkata...

ngee..aku bukan pengarang yang baik tapi demi menyokong ko yang besh aku nak join gak.hihi

Norhafsham berkata...

camne ni...
sy bley join ke?
tp En. joe xjd polower sg g neh,
so rase camxbest je nk join

;@

joegrimjow berkata...

batang pensel??
menarik
opsss

Dhada berkata...

Dhada ta reti bikin story lusyah .

IxoR@ berkata...

menarik tul la hadiahnya!

membuatkan hati tertarik utk mencuba... ;D

Hazerin berkata...

kau bagus sbb buat contest ni sebulan.
lpas final exam, leh aku buat karangan ni.
tapi aku akan kalah sbb tak pndai buat unsur lusyah.

cet!!~~

Akmad Toshiro berkata...

mcm kurang best..hehehe..tapi agak menarik..walaupun, agak bersyarat..tapi hadiah bleh tahan..

Aloy Paradoks berkata...

bro...gua nak join kontest ni.. sgt menarik beb... tapi gua nak tanye,, nanti gua nak publish kat blog gua artikel tu atau send kat lu...
and mcm ne lu tau gua dah post entry kalau publish kat blog gua...

jap gua bace entry lu ni lagi sekali.. kot2 gua terlepas pandang ke..

joegrimjow berkata...

bace leklok
mmg bnyak terlepas pandang

bace banyak
pluang tinggi

lalala

Aloy Paradoks berkata...

ok dah faham..faham dan faham..

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– berkata...

erkk..lusya tu ape ek?? seyes x tau lusya tu ape??

farah berkata...

dapat saguhati pun dah kira okei.

hehe.

:P

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– berkata...

aikk..

tgh tuka2 template ek hak3..

mane box follower ni?nk jadik follower ni heheh

WeBViDeOKLiP berkata...

page nie da bertukar wajah
hbt2

One berkata...

Assalammualaikum tuan rumah..(x jwb brdose tau, bak kate ank sdre aku "btul btul btul", nk jd upinipin ko tahu die..tegelok beso aku)

Kiter mai nie nk tya, contest yg tuan rumah habaq mai tu uleh ka kiter join samer..kiter pun nk gak adiyah2 tu, kalo uleh dpt yg sguati pun dh khiqra okey dh..hehe..nk bju MU tu le kalo uleh...bk kte ank sdre aku lg "btul btul btul"
Tuan rumah uwat contest nie tuk suma ka tau tuk atuk2 nenek2..huahua lwk2..
Kalo x uleh x pa ar..kiter pi caqie contest len la erk..

nabilah berkata...

haha
menarik
x sabar nak baca cerita2 org lain
hehe

One berkata...

Joe, mu trun
12kg lah, wah2
caye lah caye
lah..comey pulak
bile kmo montel
cm tu, muke pn
cm dh owg len
nmpk
gayenye..ank
sdare aku pn
montel cm tu ar,
kiut comey jah
napok..suko
benor aku kt nk
sdra montel
ku..hee..
Tapi bg aku kire
12kg tu dh brat
dh, mcm mane
kalo aku nk trun
12kg cm mu..kire
bleh ag
ker..haha2.
Amalan turun
temurun ke,
makan aper
smpai 12kg lesap
dari bdn
kmo..bleh x mu
bg aku tip2, sbb
aku nk brsiap
sdia untk kruskn
ank sdre montel
ku..haha2.

One berkata...

Joe, mu trun
12kg lah, wah2
caye lah caye
lah..comey pulak
bile kmo montel
cm tu, muke pn
cm dh owg len
nmpk
gayenye..ank
sdare aku pn
montel cm tu ar,
kiut comey jah
napok..suko
benor aku kt nk
sdra montel
ku..hee..
Tapi bg aku kire
12kg tu dh brat
dh, mcm mane
kalo aku nk trun
12kg cm mu..kire
bleh ag
ker..haha2.
Amalan turun
temurun ke,
makan aper
smpai 12kg lesap
dari bdn
kmo..bleh x mu
bg aku tip2, sbb
aku nk brsiap
sdia untk kruskn
ank sdre montel
ku..haha2.

One berkata...

Same2 lah kite
doakn untk
arwah ayah kmo
ea...jngn lupe joe
doakn untk
arwah ayah joe
ea, bnyk
pengorbanan yg
tlah arwah ayh
tu lakukn keats
kluarga joe..abg2
n akak2 joe
sume brjaya..sy
yakin n yakin
100% yg joe pn
akan ikut jejak
abg2 joe, trut
brjya...sayang
bnar ye joe kt
arwah ayah joe,
truskn syg ye..kt
umi plak jngn
lupe syg gk..ingt
syurga d bwah
telapak kaki ibu,
jika ibu x restui,
sgalanye x
mnjd..ingt Allah
juga
xmrestui..ingt tu
joe.


Alfatihah utk arwah ayah joe..

Unknown berkata...

owh patut ar suruh pengantin wanie masuk pada 20hb nie,
rupanya ada sesuatu...

contest nie nampak mcm best jer,
rasa mcm nak masuk,
akan kutunggu 20hb ini...
hik hik hik hik...

Kipas berkata...

haha... best giler die nyer hadiah... hmm... arsenal nyer xdok erk??

chekgu Bani Hassim berkata...

macam menarik hadiah ko nih...
aku pikirkan laa...

oke, aku akan masuk...

GeNeRaSi MaLaYSia berkata...

amboi byk nye adiah...
trase cmnk adiah tu r..
tp nk tulis mende ek..
huhuhu...

Tanpa Nama berkata...

eira minat MU..
tapi..tapi..
eira tak dapat nak join la contest joe

:)

c h o c o l a t e i.c.e berkata...

cesh..patut ar singgah blog aku duk 20..20..

ade maknenye..igtkn ko igt kn aku exam 20hb ni..huhu..

cambesh plak tgk contest ko ni..tp den sibuk ar bai,nak stat latihan industri dh..klu nk ko bg cenderamata dr sne kt den ok gk..

bley bg tyme program kt skul nnt..
huhu..

Hello Hello berkata...

kamek fan Manchester United.
please. merik mek free. =)

Tanpa Nama berkata...

lumayan tu..
xpe nnt ak try k..

nk tnye limit brape story?

Lady Dyla berkata...

nnti aku fikir aku ada cite apa..

dan klu ada waktu dan kesampaian.. aku join.. klu x pon.. aku still nk BAJU MU itu!!

danish berkata...

Wah seronoknue kalau dpt baju Mu.. kalau nak beli boleh tak?hehe..

Farie Amrah berkata...

ptut la kapten semangat wat.. huhu..

su berkata...

bagus neh tp akak rase akan kalah ngn kapten ler! huhu....

Unknown berkata...

Aku suka contest nie...
nak cuba jugak..
walaupun aku arsenal fan.. he he he..
selamat berkenalan...

Naz berkata...

saper ye pemenang2nya??

ღ❤❣::A.J.M::❣❤ღ berkata...

Klu saya baru je link ke awk nyer blog pun leh join gak tak...? mana tau leh dpt LIVERPOOL nyer shirt... itu lebih menggiurkan drpd yg lain... "kalah xpe...yg penting semangat..." kata my uncle Benitez...

izman berkata...

salam kenal.

aku dengan muka tak malunya nak join contest gak, walaupun aku peminat pahang, dapat baju mu atau liverpool aku sanggup.

Tanpa Nama berkata...

nak tanye.. teee MCR xde ke????

Mama Eqalicha berkata...

MU ???????????????

=P

Mohd Nasri berkata...

weh..ak minat mu..
tp entry ak pnjang gle..
tkut ko pning2 je nk bce..haha

moonie berkata...

biler tarikh expired contest neh??

vidadarisakura berkata...

alaaa...sempat ka mahu masuk ni ar?
heee



si comel dalam dilema antara contest dn thesis.


hee

Y u Z z 9071 berkata...

1st time aku jumpa bloggers buat contest bagi hadiah duit..

moga entry yg menang nanti betul betul layak eh utk dipaparkan..

wish u all the best!

a.b geldofg berkata...

aku tk suka btanding
tapi kalau ada sapa2 nak calonkan aku
aku ok je
hehehehehe

niesah la! niesah!! berkata...

alaaaaaaaa....
tshirt??
xnk...
xnk..
nanti x pkai..
wuu~~
tp x per la..
nk try..
20 mei..
hmm..sempat insyaALLAH

Suziey Ahmad berkata...

kretip kretip:)

sally berkata...

ohhooo..ada peraduan..

Tunggu, tunggu, tunggu..nanti saya datang!

cikceriacorner berkata...

joe..
sy tertarik yg amat ngan tshirt MU tu..ehheh

Tanpa Nama berkata...

nak hadiah!!nak!nak!

Admin berkata...

tshirt made in Uk tu yang menarik tuh... klu dapat made in thailand aku
sekeh hang nati hehehee...

tgh cari ide nak nulih... kisah labu labi pun ok agak nyer muahahahaaa
janji menang tshirt huhuh


Glory glory Man United

Admin berkata...

abe.. klu contoh aku da pnah buat post pasal bnd ni. and ak nk guna ia sbg submission entri. sama ada aku perlu repost balik? submit guna link lama? atau xley? kne wt yg baru yg xde kaitan?

yanadzul berkata...

free bleh x? untuk damia ngan danish..

nak try buat gak la contest nih..kot2 menang..

ain si kacak berkata...

wah menarik!
takpe2..nanti after paper asian politic ain akan submit entry pasal contest ni kat blog k
=)

Kill-Vearn berkata...

salam bro.. aku baru tahu tentang entri ni... hurm... best gak contest yg ko wat... memandangkan blog aku byk mengenai pc dan software, mmg jarang sekali aku post tentang kisah2 peribadi... tapi aku da pernah buat satu kisah benar dlm blog aku... tapi mesti ko takkan kira itu sebai satu post bila aku nak join contest ko... so aku kene wat lain la ek? hope dpt maklum balas...

Tanpa Nama berkata...

eh aq heran nie..ko kata ko suke liverpool !!!

MARiE LUkMAN™ berkata...

entry akn di post selepas pukul 3 ptg hari ini...

sWeEtdARLinG berkata...

again... karyaku di sini

http://sweetdarling79.com/2009/05/08/kisah-memori-kamu-yang-kamu-ingat-contest/

TH berkata...

wah ada contest :)

Ayu Zan berkata...

salam..saya 1st time masuk sini..
blog yg sgt2 menarik minat saya...
kalau saya join, sy kena inform dlu ke?

Ayu Zan berkata...

http://noridayumz.blogspot.com/2009/05/contest-kucing-itu-memilukan-hati-saya.html

visit yeah.

pink_butterfly berkata...

joe, i've joined ur contest...


cek it out!

http://duniamu-duniaku.blogspot.com/2009/05/kerana-terlalu-mengada2.html

limaumaniss berkata...

bestnyer contest..tapi hadiahnya tak berapa nak minat sangat...kecuali duit tuh!! ehehee

watie wyyn berkata...

hamboii student pun wat contest hadiah lumayan!

klu n3 yg sedia ada bleh kan??
cam berminat gak!

Tanpa Nama berkata...

http://musicgraphy.blogspot.com/2009/05/based-on-true-story.html

saya punya cerita!
:DD

............ berkata...

salam
saye xkenal sedare joe tp saye cm ader minat la nk join contest tue. tmbah minat sbb saye nk baju tue..hahaha.tp saye cm xreti nk wat ayt2 sadis yg bleh wtkan sedare joe trgolek2 trguling2 trbahak2 trnanges2 trhingguk2 tersemua tue..
so...
in case saye xmenang contest ney(xmgkin la..haha) bleh x kalo sedare joe bg jgk shirt tue kt saye..hadiah sesame sedare muslim..saye brckp dlm nada yg serius...plezz..
sekian dr saya..

joegrimjow berkata...

tingal bape ary lagi!!!

Faizul berkata...

wahahaha..
weh aku support arsenal.
agak2 aku nak join contest ko tak?

kakpiah berkata...

baru tawu psl contest nih ari nih..
mcm dah terlambat jer..
uhuks!

Mrs Nurul berkata...

ooh kenapa la aku tk rajin masuk2 contest ni?? aarr sadis

Liyana Lunia berkata...

nak join but the day =.= cuba cuba eceh ;p

afiq berkata...

aku nk join.. tpi cam x panadai karang2 citer nih... huh!

As berkata...

lajunya joe gi komen :D
btw bukan my current entry tau..but the entry yang as link kan sbg rep masuk contest pada my current entry =)
ni linknya, again:
herethanks joe

secretname berkata...

ala..nk tempah bju MU tu xleh ke?wakaka..best tuh...

Naz berkata...

pergh... debaran semakin terasa...

Milimilo berkata...

http://milimilo.blogspot.com/2009/05/its-all-about-journey-of-my-life.html


joe,jemputla bace..hehe

Redbloodsnow berkata...

ape sempet lg ker aku nk join neh wehh..argghhhh!!!!! nak MU shirtttttttt


hahaha...

cj7 berkata...

joe.dah siap.dah siap dah siap.

HEMY berkata...

sume letak link sini...aku pn la...dh tulis dh utk ko nye contest : http://hasnulefendi.blogspot.com/2009/05/entri-contest-utk-joegrimjow-aku-mangsa.html

ndrh edzn berkata...

wahhh.. gilerk... sume join ka? ngeee.. nanti kalau daku ada inspiration, daku post 1 story ya joe.. :)

MARiE LUkMAN™ berkata...

xbole buka web ni, JOEGRIMJOW YANG GEMUK,kerana masalah teknikal di Office sendiri..hehehe
ni details ku..

your nama : saat² terakhir bersama Papa
LInk : http://theroozu.blogspot.com/2009/04/contest-diumumkan-macam-mana-pertama.html
email address : roozu.marie@yahoo.com
your telephone : 013.3353269
best time to call : bile2
how can i help u : kalau dh balik malaysia nanti jumpa di Pavillion ok. kLCc byk banglA..

cik erin berkata...

alaaa... tak tau pun pasal contest ni. :(

NuR si CiKGu RiBeNa (NSCR) berkata...

amboi.. byknya pengomen..
hikhik

ok..berita akan diwar-warkan dlm blog.

zue berkata...

salam joe,
x reti pulak nak buat citer pasal ayah...nak kirim beli t.shirt MU yg harga rm 30 tu boleh tak...sbb suami akak ni peminat MU.
seluar/t.shirt/botol air ada cop MU tapi semuanya x ORI.

A.I.Z.A.T berkata...

joe, aku pun dah masuk contest ko.
thanks ar gitau ye..

email: aizatbest@gmail.com

no fon : 0123438563

link contest : http://aizatbest.blogspot.com/2009/05/entri-contest-blog-joegrimjow.html

http://aizatbest.blogspot.com

A.I.Z.A.T berkata...

Nama: Aizat
Tajuk Entri: SELAMAT HARI IBU

Link :
http://aizatbest.blogspot.com/2009/05/entri-contest-blog-joegrimjow.html

Email : aizatbest@gmail.com

No fon : 0123438563

Best time to call : Anytime

Cadangan : Buat satu entri pasal nk gathering ngan blogger, pastu kene rajin masuk blog2 lain, inform sana sini.tau target blogger2 yang nak jumpa tu, cth kene tau blogger yg senang nak akses, tinggal berhampiran dan lepas tu kalau ade yg stuju, baru pikir date, venue dan sume tu la. tp make sure sume blogger2 yang nak join setuju dgn aktiviti tu.

Mireya berkata...

baru je jumpa blog nie. tapi nak masuk jugak boleh tak?

tapi kalau guna entri lama boleh tak?

Mireya berkata...

tak boleh anta pun form guna web tu. tulis kat sini je lah.

entri : http://pimplestory.blogspot.com/2009/05/saya-bukan-peminat-man-u-tapi-saya.html

email : cigar[dot]red[at]gmail[dot]com

idea bernas :
cara nak berjumpa dengan blogger :

mula-mula, pakat dengan beberapa orang blogger yang merupakan sahabat kamu supaya boleh buat konspirasi bagi menjayakan perjumpaan ini.

sepakat membawa berkat. apa yang penting? ; KERJASAMA.

kemudian pilih tarikh yang sesuai (jangan pilih long weekend atau cuti sekolah sebab takut ada yang balik kampung kan) selalunya yang sesuai hari Sabtu lah.

setelah pilih tarikh yang sesuai, pilih pula tempat. sekiranya ramai, siap sedia tempah dewan untuk acara tersebut. atau buat di padang terbuka dan bina khemah sendiri.

setelah itu, hebahkan kepada semua blogger tentang gathering tersebut. dan minta mereka kompemkan kehadiran.

sekiranya ada masalah dengan kewangan, minta mereka bank in duit. maksimum rm20 satu kepala.

setelah itu, prepare semua acara dan makanan, bolehlah anda berjumpa dengan blogger!

tapi kalau for the sake of nak bagi hadiah, bagi post pun dah cantekk kot.

sekian. terima kasih :)

miezrina berkata...

alamak... sempat lagi ke nih... alamak alamakkkk terlepas!!!

misz beauty berkata...

Nama: Miszbeauty
Tajuk Entri: Semalam Hari Ini Esok dan Selamanya

Link : http://miszbeauty.blogspot.com/2009/05/1st-time-contest-contest-from.html

Email : azniza@eng.upm.edu.my

No fon : 0123926369

Best time to call : Anytime

Cadangan : Juz buat announce like u buat contest nih then pilih tempat yang best mcm taman ke (sesuai tuk game outdoor para blogger), dewan (pun bley jugak bley buat pertandingan karaoke.. heheh), or hotel (maybe agak besar budget tapi glamour)... Pulau pun bley (terus holiday bersama blogger la)... Tempat2 tuh bley gak dibuat secara undian...

WNA berkata...

wah mcm rami je masuk ni, ade can ke nak menang ek?

Dearie Pearls berkata...

..terlepas.. napa ar aku xpeka..

CS @ Mama AA's berkata...

terlepas la.....

x aci ni hehehehe

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW