Share

sekolahku 2.38

alhamdulillah, diberitakan oleh cikgu, sekolah ku dahulu diberitakan terbaik di kuantan.(xsah lagi ni) hurmm, walpon gpk 2.38, memang agak tinggi bagi sekolah berasrama penuh, tapi syabas dan tahniah kepada cikgu2 dan adek2 ku disana.

projek adalah mendapat 1.50, memang kedengaran mustahil bagi sekolah yang berusia 4 tahun. tapi, jika diperancangkan dengan betul dan pelajar pula menyahut dan memahami apa itu 1.50, tidak mustahil menjadi kenyataan.

SPM memang satu yang menyeronokkan. maklum la, alam persekolahan akan ditinggalkan selepas ni, sudah tiada baju sekolah, pakain seragam, disiplin ketat dan macam2 lagi.

tapi percaya lah, sekolah antara kenagan yang tidak akan dilupakan. makan di DEMA, ada lalat dalam nasi kat DEMA, perhimpunan hari ahad, kene rotan (pernah jugak skali), suruh junior masak maggie, paw mengepaw dan macam2 lagi. best kalau boleh diputarkan kembali masa itu

tanggungjawab yang senior ini sebenarnya luas pengertian. bagi pioneer SPM di sekolah, sudah pasti cikgu2 mengharapkan sesuatu dari abag2 dan kakak2 pelajar sekolah. ini lah sebenarnya komitmen yang sepatutnya diberikan kepada sekolah. satu tanggungjawab untuk berbakti semula di sekolah. tapi tidak semesti menjadi cikgu baru boleh berbakti.

insyaallah 27 hb 6 ni akan diadakn satu program disekolah. walaupun sibuk dengan kekangan masa, maklum la, semua masih student, tapi ini tidak membataskan usaha murni kami. terima kasih kepada kawan2 yang turut sama dalam hal ini. memang tidak dapat sumbg 100%, tapi dengan bantuan dan sokongan kita semua, sudah pasti, insyallah akan berjaya program ini nanti.


manakah diriku??? xsabo nak jumpe korang semua

nota kaki : balik dari korea 23hb, mintak2 sempat buat persiapan program ni

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

8 comments:

Faiz Shukri said...

rekod batch kita pecah jugak akhirnya..haha

joegrimjow said...

ok la 2,
tahan 3 taun

bee said...

mane satu joe???x nampak pon..kecik sgt...hee..biler nak jwb tagged bee ni...selamat m'jwb la iyer^_^

Bint Lazim said...

ni budak2 form 2 time kite form 5 kan?

joegrimjow said...

. haaa, kene la cari senbdri.hehe

. cet, ni kita la.adysss

one@z said...

ni gambo mase form brape joe...?

dah jmpe jeo kat ne dlm pic tu..

kena zoom ar bru nmpak..

ni smua bach joe ker?

(^_^)

joegrimjow said...

yup, sama batch semua

Anonymous said...

SBPIK!! 1st batch!! rindu! rindu!

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW