Share

Bohong part 2-canggung malam pertama-

merdeka!!!!

hehe, dah habis dah exam. waaaahhh, betapa seronoknya hati. ye lah, beban untuk sem ni dah berkahir. tunggu next sem pula. jadi, sekarang ni kita bergembira dulu. erkk, tak sempat nak update, bawah entry lama, mungkin ada yang tak baca lagi, apa salahnya baca kan. dulu ingat follower masa entry ni baru 100 lebih, sekarang dah seribu lebih dah.

terima kasih ya yang sudi follower-follower semua ;-)


~~~~~



klu nak tau part 1, ley -klik disini-


setelah pulang ke kampung halman, memang aku bertemu dengan gadis pilihan mak ku itu. di pendekkan cerita, kami berkahwin dan peristiwa malam pertama ku coretkan disini

sofeah, memang bidadari pada mataku. aku rasakan tiada sedikit pun cacat cela di raut wajahnya. putih, anak mata berwarna coklat. ku takut dan gentar. hati ini yang sudah lama dahagakan kasih seorg perempuan terisi dengan kelembutan sofeah.

kepalanya yang berhijab dek semasa majlis tadi ku lihat lagi ayu tanpa hijab. rambutnya cukup eksklusif,perang berikal mayang, hanya aku suaminya yang sah boleh melihatnya. ahhh, alangkah bahagianya diri ini.

aku jatuh cinta
cinta pada pandangan pertama
baru ku percaya akan klise ini

suasana kamar kami yang berhias indah dengan bunga-bungaan. bertambah harum lagi dengan badannya disembur minyak wangi. membuat nafsu lelaki ku bertambah gatal. ingin saja menerkam dia pada waktu itu juga


malu
itulah aku. dia pun sama. tidak tahu macam mana mahu memulai pemaduan kasih di malam pertama. walaupun agak banyak skil2 menarik telah ku pelajari, tapi kaki ku tidak berganjak walau sepatah. kusuruhnya membuat air neslo, kegemaranku

sambil menunggu, ku baca novel ayat2 cinta. waaah, dapat idea!!!


sofeah datang berasmara air, eh eh, bersama air

"terima kasih sayang"

"sama2"

hatiku luluh lagi melihat senyumannya itu. aku mahu terkam sekarang!!!!
tapi malu....


"errkk, apsal masin je rasanye"

mukanya berubah

"cuba sayang rasa"

diminumnya sedikit

"tak de pon bang"

"sayang rasalah betul-betul, mungkin sayang terletak garam"

diminumnya sedikit lagi

"memang tak de lah bang"

"sayang, xkan abg mahu menipu, xkan sayang gabra dengan abg, minum banyak sikit"

diminumnya hampir separuh

"memang betul xde"

nada semakin tinggi

"ye ke? nanti abg rasa. ermmm, betul la, manis. setalah kekasih bidadari hati abg ni sentuh air ini dengan mulut, terus hilang rasa masinnya. ohh, bahagianya abang"

"abg main2 kan sofeah ek, gatal!"

mukanya merona marah. lantas pehaku di cubitnya. aku sangat bahagia, tiada lagi perasaan malu diantara kami.

seterusnya......eherm eherm



nota kaki : semangat nak kawen bertambah2, oowwhh, indahnya dunia (sambil mata tertutup). kawen itu indah, lagi indah kalau diketahui akan tanggungjawab yang digalas.

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

48 comments:

faNna said...

Hak3~sengal betul..gatai!!!

ijechan said...

apa yg nmpk bila mata tertutup?

~syaQuost~ said...

ini buleh gune sebagai teknik bile aku dah kawen.. hahahaha..

gud2..
i loike..
5 star aku bagi..

^^

sharamli said...

gatal nk kawen la plk..adei

nurain said...

ahahhahaha..

melayang jap anganku

cis kau!

sila sambung segera~

ahahah

joegrimjow said...

. gatai skit je

. kene cbe sndri

. kene bnyk bc novel

. skit2 je

. akan d sambg

Eazy Izzuddin said...

hiks...
benaran gatai!..
=P
xD

nmpk pe yg mate tertutp tuh??
hihi

Anonymous said...

Mmg pn gatel
nok kawen kmo
nie, comey udok
sofeah tu.hehe..
Kalo cm aku nie
xpe ar, umur dh
thap uleh
kawen dh.. Tapi
naseb bdn xdak
culon ag nk jd
peneman mlm
prtma..huhu..
(^_^)

one...

Anonymous said...

Mmg pn gatel
nok kawen kmo
nie, comey udok
sofeah tu.hehe..
Kalo cm aku nie
xpe ar, umur dh
thap uleh
kawen dh.. Tapi
naseb bdn xdak
culon ag nk jd
peneman mlm
prtma..huhu..
(^_^)

one...

joegrimjow said...

. kene try bawu tau

. hehe, kene berangan baru best

Monkey D Luffy said...

hahhaa... dapat aku bayangkan

Jard The Great said...

oits.. ko dah ade calon ke blom nih?? hahaha..

nurafiqah idris said...

aduiii..
kawen la cpt2!

inn said...

ohh,mood kawen..haha:D

sama2

lekha said...

woit joe....
gatalnyer die....
ish3....
nie dh smapi thap bley kawen....
kawen nnt jgn lupe ajk sdey....
heheheeheh....
:)

HuRuL_Aini said...

hahaha...x sabar nak kawen ye...
ni tanda2 dh sampai masa nak kawen ni...apa lagi...usaha la untuk ke langkah seterusnya...good luck bro :)
kami doakan kebahagian anda...ehe

JohnJenin said...

serius best!

Taktikal yang mantap! B. Sathianathan pon takdak taktikal macam ni.

babymiLosh said...

eiYuuuuuuuuwwwww~

gatal ginjal membacanyerrrr...
haisHHhh.. da tak sabau sgt ke inchik joe?? bertahan!! breath in.... out.... in... out.... huuu

lieya orange M.I. said...

...waaahhhh...
...senior sudah mau kahwin kahhh...
...kenal shai kan...
...dia pm jpp gak...

nabilah mangshor said...

aiyooo..
captain dgn empunya blog ni sama2 dah boley kawen
x bley blah, siap suh bncuh neslo..
hahaha;p

Ilidina.. said...

peh..hehe..tp sy phm perasaan anda..

joegrimjow said...

Bab ni mmg ko laju

.
Blom2 ada ke?
Akan akan

Xmo lagi daa

joegrimjow said...

. xkan d lupe

. aninnnnn

. telnikal ek? Hihi

. jangn smpi terkenxing sudh

. bahaya2. Lambt ag

. da neslo mmg sdap

Ilidina.. said...

anda telah ditag!!

joegrimjow said...

. alamk, sebuk skrg.hehe

mrasifa said...

weh laaa... parok doh mung grimjow jaggerjack.... aku oyat ko ustazah esk... aku g cari dio esk...hahahahahaha

roy said...

ni sofiah mana ni???

haha...selamba nk rembat tunang kodiang...hehe...

joegrimjow said...

. hehe, jgn jgn..bahayaaa, layeh lawan chess cepat

. haha, bukn yg 2, marah kokdiang

Galuh Cendra Kirana said...

hepp! ade ker mcm tu.

fafaz said...

hahaha..
cm citer btol ouh..
kawen sila jmput sy ye..
heee..
:))

joegrimjow said...

. adew adew

. akan akan

Kimi said...

bayangan ketika mata tertutup oleh lelaki bujang.......
.
.
.
.
.
.
oh, bahaya, perlu kahwin segera.

Ady Syam said...

indahnya alam perkahwinan...
nak tahu keindahannya?
tutupla mata...
....
...
..
.
lu pikir ar sendiri :P
heuheuheu

izzah said...

waduh,,,
kne byk pose sunat nih..

tRuly tO be mYself 'Qa~ said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
betUl la kata umi mu...
gatal! kena kawen!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

rhapsody LiN said...

wah..cpt2 kawin abg joe!!
:D

.alie. said...

nikah-nikah la papa joe..
nyah sanggup g jadi jo kako majlis kamu

:P

Pisyek said...

wow!! mantap gile crite nih...

haha... =P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

WEH JOEEEE BACA BALIK APA YG KAMOO KOMEN TU KAT ENTRY TERBARU LOLLY



saper cik hepal?






huwaaaaaaaaaaaaaaaaa jelesh2.

joegrimjow said...

trus ku tengok

chah~ said...

mmg layak kawen dah si joe nih.. hahaha

miss lolly a.k.a luvfareda said...

sob sob sob.

sedeyh tak habes2 ag.

kemaruk cik hepal kamoo ni =P

hendro said...

indahnya kawin bang,,,hehehehe

Jard The Great said...

ahaha... entri yg lama...

joe.. apa kata kamu kawen je la cik Lolly tu.... aku rasa die da memenuhi seme kriteria yg kamu nk sbg seorang isteri.. ehem..

=p

semoga berjaya!

uNIqIKA said...

adess... ape lah citer ni.. amat tdak bgus utk kanak2...terbaca plak!

Ah Fatt said...

detailkan sikit ehem2 tu
haha

azizan4444 said...

sampai mase da tu bro..hahaha

Precious said...

gatal ko ... eherm ehem

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW