Share

Pengalaman jadi suami : Mee udang yang tiada udang

Pasti ada sejenis makanan yang korang suka makan. Macam aku, ikan keli, ayam madu. cukup, memang aku jenis yang simple


Berlainan dengan cik bini, dia suka udang! Tak kira apa jenis masakan, memang kalau ada udang itu kegemaran dia. Udang dulu yang diratahnya. 

Ingat lagi pergi makan kat cim cum (buffet seafood) hanya udang yang dia ambil. Penuh satu pinggan dengan kulit udang!

Dan malam ni

Aku beli Mee Udang, orang kata pergi Penang kena makan mee udang, terikut dengan orang kata, belilah mee udang untuk dinner

dan yang peliknya.... mee udang tapi udangnya tiada!


"mana udang i???"

"i dah makan.... i tinggal mee untuk u"

Nasib sayang bini. ahhh, apalah sangat udang dengan kasih sayang kepada bini ye tak?


pss : takde udang takpe, ganti benda lain. waha!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)
 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW