Share

Extreme Healthy Diet bersama joegrimjow

Baru balik dari holiday, memang menjadi kebiasaan badan akan naik. Aku baru saja balik dari Hong Kong, China dan Macau sebelum berat 76 dan tadi timbang 80!

Extreme Diet

Tapi tak perlu risau, sebab memang mudah untuk turun balik dengan Herbalife ni. Mudah dan menjadi kalau korang follow, tak follow memang mudah di mulut sahaja tapi konfem tak menjadi

Target aku untuk program diet kali ni adalah turun sehingga berat asal aku iaitu 75 pada 1 Oktober ni. Maknanya nak turun 5kg dalam masa 13 hari!

InsyaAllah aku akan catatkan apa yang aku buat, termasuk jenis hidangan aku makan dan senaman yang aku buat serta berapa banyak air yang aku minum. Mungkin panduan diet ni korang boleh guna di kemudian hari. Sebab nama program ni "extreme healthy diet with joegrimjow" memang agak extreme tapi masih sihat dan boleh diguna pakai oleh sesiapa sahaja. Yang bestnya pasal result tu dapat turun banyak!

Kita tengok ya macam mana. Aku letak gambar aku terbaru dan analisa kebugaran aku untuk rujukan dikemudian hari.

Wish me luck :)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

0 ulasan:

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW