Share

Ramalan : 26 May bubar parliman, 9 Jun pilihanraya?

Tadi masa bukak booth, duduk berbual-bual dengan pak cik-pak cik yang begitu obses nak berpilihanraya ni. Aku nak cakap pasal kesihatan, dia duk berbual pasal politik. Layan je lah. Korang tahu apa katanya? Pilihanraya tahun depan! wahaha. pak cik ohh pak cikk



Prediction

Sekarang ni orang duk ramal pilihanraya akan diadakan pada hujung bulan 5 atau awal bulan 6. Banyaklah faktor kenapa dipilih tarikh tu. Betul atau tidak, sama-sama kita tunggu. Sekarang ni yang paling banyak teka 26 May bubar parliman, 9 Jun pilihanraya! Tapi yang peliknya, tak pilihanraya pun dah banyak bendera-bendera dipasang! Dah macam suasana berpilihanraya dah. Nampak sangat nak dekat dah tu kan?

Korang dah bersedia ke belum? Nak pangkah siapa?

Walau siapa pun yang memerintah, kita sama-samalah doakan Malaysia bertambah maju dan yang paling penting negara kita selalu dilindungi-Nya. Bagi yang layak mengundi, sama-sama jalankan tanggungjawab kita. 

pss : PM kita datang Kelantan 5hb May, nanti aku tanya dia eh. wahaha

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

1 comments:

Liyana said...

Alamak sempat lagi tak nak daftar ni?

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW