Share

Peluang terakhir untuk konsert #Search30

Dengar cerita dari orang yang pergi ke konsert Search 30 di Penang dan Johor memang jeles! Mana taknya, memang meriah habislah kata mereka. Walaupun hujan masa kat johor hari tu, tapi rata-rata yang pergi semua bagi feedback positif.

Jom usha gambar dieorang dulu





Yang atas ni gambar kat Penang pada 19hb lepas. Memang sungguh meriah kan. Memang yang datang ni mesti mengimbau balik kenangan-kenangan Search dulu-dulu. Macam aku dululah, ada walkman lagi! Hanya untuk dengar Isabella :p

Ok, bawah ni pulak gambar diambil di konsert dieroang kat johor. Hujan pon noooo problemmm







Tak cukup gambar? Korang usha sendiri kat sini ok


Ok, bagi korang yang sama macam aku, tak sempat nak pergi ke dua-dua tempat ni, masih ada peluang terakhir untuk pergi. Ya, peluang terakhir. Lepas ni xde dah Search 30, kat KL nanti dah terakhir dah. Pada 17hb ni, tempat pon dah diubah di Mines Convention Center, MIECC. Tempat diubah sebab takut skrg ni musim hujan, so nak elakkan berhujan, buat kat tertutup skit. Lagi gimik la kan?


Tiket korang bleh dapat di stesen petronas terpilih atau beli je secara online. Banyak t shirt free, minuman free yang akan diberi masa kat KL nanti. Memang best lah! Hari tu ada mamat sorang ni dah menang kereta viva sbijik, pergh memang durian runtuhlah. Kat KL nanti, banyak lagi hadiah cabutan bertuah, dengar Search nyanyi sambil dapat hadiah, sape taknak kan?


So, tu saje dulu, bagi korang yang akan pergi ke sana nanti, share-sharelah pengalaman korang tu ye. Jangan tangkap gamabr dengan amy search sudah, aku jeles ok!


pss : sape nak tiket free 17hb ni email kat joegrimjow@gmail.com 1st comes 1st serve :p

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

2 ulasan:

akuzle ayu berkata...

errr... btui kaaa joe bole bagi tiket pree? ahkak tnya serius neh....huhuhuhuh

joegrimjow berkata...

@akuzle ayu

dah habis dah
;)

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW