Share

#ask2011, iPad dan twitter

Baru habis tengok #ask2011. Petang tadi keluarga aku ada buat majlis cukur anak sdare aku yang ke 12 dan besday boy sekali anak sdare yang ke... er er ke 2 rasanya kot (ok, teruk betul pak sdare macam ni) Jadi semua ahli keluarga kira dah balik sampai rumah. Malam ni penat, apa lagi semua layan tengok tv. Kebetulan ada #ask2011, jadi semua pakat jadi pengomen lah

'harun dah menang ni' kata mak aku yang entah macam mana nama aaron aziz bertukar jadi nama harun

'budak mana pakai baju tidur tu' kakak aku yang merujuk budak tu = najwa latif 

'banyak persoalan bermain diminda' anak sdare aku ikut nyanyi lagu cinta mukabuku

Dan banyak lagilah komen-komennya -_-



iPad dan Twitter

Aku macam biasa, tengok rancangan live ni memang telinga je mendengar, mata dan tangan di laptop, duk tweet-tweet! Kalau korang tengok #ask2011 tadi, agak janggal dieorang guna iPad untuk baca skrip semua. ooh, lagi tak elok kalau ada artis kita yang tak tahu / nervous nak slide-slide macam mana dan semua tu ditonton oleh berjuta-juta orang di kaca tv rumah. sungguh memalukan!

korang rasa macam mane?


Tapi ada yang best, tweet yang aku twit di twitter pasal ni 



tweet tu di RT oleh 100 orang lebih. ooh pengsan!

ok, nak tido, esok sahur!


pss : kutuk #ask2011 tapi still tengok jugak? kekeke

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)
 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW