Share

2 video menarik pasal #bersih



Video kat atas ni terbaik untuk lihat sekitar bersih tadi. memang takde edit-editla. ingatkan bleh tengok benda ni di tv, tp cam beselah, mane bleh tunjuk kan. demokrasi katakan. minit ke 3.42 tu sangat best, dah macam perang dah. Biasalah tu, kalau takde gas pemedih mata memang tak syok la. kan?

Video bawah ni pulak terbaik, siap ada edit pasang transformer lagi!




Ayat last best, this is democracy - Malaysian style =)

pss : dengar khabar ada yang menjadi korban bersih. semoga rohnya selamat disana

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

24 comments:

anah nik mahmood said...

pakat sokong blako

Anonymous said...

harapnya, ramai juga yang berkumpul solat berjemaah di masjid lepas tu..tak kira apa jua warna baju..


-green-

KiD said...

setahu aku ada dua korban dalam perhimpunan nih.. huhuhu

ct_syuhaidah said...

kalau diorg bwk penyapu maybe polis xmrh kot..bersih kn..

candybiru said...

ada yg terkorban?? td tgk brita takdak pun..=.=" ish3..sampai mcm tuh skali..

MFI said...

dengar kata seorang pakcik berumur 58 taon terkorban..sebab sebenar masih lagi tidak diketahui..tapi kabar angin mengatakan disebabkan semburan pemedih mata tu..

KiD said...

brader yang main gitar sempoi.. anonymous pun ada..? hehhee

Anonymous said...

gas pemedih mata tak membunuh.. Just to b logic..:)

joegrimjow said...

@anah nik mahmood

sokong2

joegrimjow said...

@Anonymous

yg tu sblom dan slepas, sentiasa kena

joegrimjow said...

@KiD

ada
dah meninggal

joegrimjow said...

@ct_syuhaidah

dieorng xbawak pape kot

joegrimjow said...

@candybiru

dah sah meninggal akibat gas pemedih mata

joegrimjow said...

@MFI

dah keluar harakah

joegrimjow said...

@KiD

ntah la
anon ada kat merata

joegrimjow said...

@Anonymous
tido pun boleh mati. mati ni xde yg logik klu dah sampai ajal

Anonymous said...

susah nak cakap....sbb tak tau keadaan kat sne....hasilnye cakap2...tapi tak nmpk depan mate..yang mati tu pown tak nmpak kebenarannye...tah wujud ntah tdak pak cik 58 taun tuh.

Solihin Zubir said...

meremang bulu roma aku..

Anonymous said...

pasukan keselamtan menjalankan tugas dengan baik..matlamat tidak menghalalkan cara...ini bukan suara rakyat ini suara penyokong pakatan rakyat....agama digunakan untuk mencapai cita-cita politik...

joegrimjow said...

@Anonymous

wujud

joegrimjow said...

@Solihin Zubir

ko p?

joegrimjow said...

@Anonymous

penyokong pakatan rakyat pun rakyat jugak kan?

Alyssa Villamor said...

dahsyat gile video cam transformers tu! meremang bulu roma..huhu

moonie said...

polis cakap jalan..jalan!

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW