Share

Wordless Wednesday : Bukak booth yang paling BEST



Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

18 comments:

syAzAnA said...

cehhh. sabar je lahh. haha

#6 WW

oPiE iSa said...

Joe pantang ade perempuan je, besh je eik...

Haha..

Joke2... =P

MuhD NoR AzyM said...

Perghhhh. Ni yang aku jeles nih! ;p

joegrimjow said...

@syAzAnA
sangat best ok
hehe

joegrimjow said...

@oPiE iSa

kekeke
susah nak dapat seramai ni
tp ni gambar lama

joegrimjow said...

@MuhD NoR AzyM

kekeke
nak join?

suffer8zine said...

wooot boleh petik sorg buat gewe, nice pix, jangan lupa komen saya punya #WW juga :)

hidayahjamal said...

ni kolej kptm kejururawatan tu ke..

joegrimjow said...

@suffer8zine

macam petik buah ek
eheee

joegrimjow said...

@hidayahjamal

yuppaaa

Adziim said...

mesti penat tahan nafsu ni pastu berdoa dalam hati,"Ya Allah kuatkanlah Imanku, aku nak cari duit halal je...xde niat nak cuci mata..."

joegrimjow said...

@Adziim

=)

apik pehe said...

hahaha...comel2 semo..patot la bro joe ader situ..hahaha..bahagia kan

delarocha said...

hari2 bukak booth pun takpe klu cam gini... keh keh keh

joegrimjow said...

@apik pehe

bahagia skit2

joegrimjow said...

@delarocha

ohoo
bahaya camtu
xjadi keje

Akulah Pak Lan said...

Aku rasa nak p jadi pesakit..

Puan Capa said...

amboiiii...ramai pompuan..hehe

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW