Share

Update Contest : Hadiah meningkat kepada RM 500!!

Ada beberapa perkara yang aku nak update disini. Maklumlah, contest ni projek besar aku, mestilah mempunyai harapan yang tinggi untuk kejayaan contest ini berlangsung. Yang penting sangat berharap agar contest ini dapat mencapai misinya - meraikan ibu korang!


Hadiah ditambah : RM 500




Kalau dulu aku dah bagitau hadiah keseluruhan berjumlah RM250, kali ini hadiah ini Double iaitu sebanyak RM 500!! kiranya ni contest aku yang paling tinggi nilai hadiahnya. Heh, sangat rugi bagi yang tak cuba. Jangan lupa masuk okeh. ajak reramai supaya lebih meriah. Sebab hadiah dah meningkat, maka peluang untuk menang pun bertambah. Sebanyak 7 entry terbaik akan menang hadiah cash. dan hadiah utama berjumlah RM200. Sangat banyak tu! jom masuk jom!

Pemenang contest Nak Kurus Ingat Joegrimjow tu semua dah menerima duit masing-masing =)



DiGi WWWOW Award


Klik untuk vote

Aku jugak sudah daftarkan diri ke DiGi WWWOW Award dalam kategori Best Internet For Good Idea. Walaupun dah agak lewat, tapi takpelah, better late than never kan? Jadi, aku mintak jasa baik korang untuk vote entry ini di gambar kat atas ni. Kalau boleh setiap hari. Kalau tak boleh setiap hari, vote hari ni je pun ok. Vote jangan tak vote okeh



Sponsor terbaru : Denaihati.com

Klik banner untuk baca entry affiliate cara terbaru

Terharu jugak Denaihati sanggup menjadi sponsor contest ini. Baru hadiahnya menjadi lebih besar. Aku pernah review denaihati di beberapa entry, antaranya top malaysian blogger, topblog iluvislam dan joegrimjow menghampiri denaihati. Banyak isu-isu semasa perihal internet korang boleh usha di blognya di denaihati.com. Terima kasih sekali lagi sudi jadi sponsor untuk contest ini!



Peserta terbaru

Setakat 3 Mei, baru 2 penyertaan yang diperoleh. Biasalah, awal-awal ni memang orang nak kumpul 'idea' lagi. Terima kasih kepada pa'ah dan aargh yang menjadi 2 peserta terawal pertandingan ni. Yang lain? jangan lama-lama, nanti diambil orang idea tu. hehe


Okeh, itu sahaja update contest Selamat Hari Ibu dari Joegrimjow. Selamat mencuba semua!!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

8 ulasan:

Sesopie berkata...

Bestnya!! Adiah naik lagi.. Weee.. ;)

Unknown berkata...

joe..aku rase cam nak join je..hehehe..

joegrimjow berkata...

@SofieyAzwa

join jangan xjoin

joegrimjow berkata...

@JIJI YU

jom2
sampai 7 kot boleh menang
huhu

Ecah Shafiee berkata...

pergh..lumayan hadiahnye..

joegrimjow berkata...

@Ecah Shafiee

jom2 masukk

Unknown berkata...

nk join..tp tgh exam skrg ni. nk pikir idea lg.. tunggu~

joegrimjow berkata...

@shatooman

31 hb abes
sempat2
hehe

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW