Share

Gambar dan Video : US diserang tornado lagi!

Baru je hari tu kena ribut taufan, kali ni kena lagi! Baru saja 3 jam lepas berlaku, kejadian terbaru ini sudah meragut seorang nyawa dan berpuluh lagi tercedera dan berpuluh buah rumah mengalami kerosakan teruk. Video amatur dah ada di Youtube




Negara kita memang takde lagi kena tornado macam ni, nasib baik. Kalau tengok video tu, boleh nampak begitu besar radiusnya dan memang boleh merosakkan apa sahaja barang yang menjadi laluan tornado tu. Sebab tu banyak pokok tumbang, rumah musnah dan berpuluh tercedera. Angka kematian ni mungkin akan bertambah, tunggu saja berita kat tv nanti








Untuk follow berita, boleh baca disini

pss : Bencana bencana bencana

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

4 comments:

Sidratul Muntaha said...

ater dah ketua dia sesuka amik nyawa org kan kat negeri lain kan?
makanya tuhan amikler nyawa penduduk negeri yg menyerang.
fair n square la...

YOUsoF said...

Betullah.. fair square. Kat dunia lagi Tuhan dah tunjuk sikit...

joegrimjow said...

@Sidratul Muntaha

what u give u get back

joegrimjow said...

@YOUsoF

balas mmg satu negara kena

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW