Share

Cara terbaik hilangkan penat

Dari pukul 8 pagi sampailah pukul 11 malam tadi aku keluar rumah cari rezeki. Bukak booth kat KB, timbang2 orang, alhamdulillah aku punya kencing manis 5.1, terkawal la tu, malam ada training dan Kelantan HOM, nak balik pulak kena lalu stadium yang penuh rakyat Kelantan tengok bola - sangat jam!! 

Penat? memang sangat penat, tapi berbaloi =)

Cara terbaik untuk hilangkan penat? 








Pakai Herbalife clarifying mask, tangkap gambar dan update blog. cukup 10 minit, sapu dengan toner dan tido. memang terbaik! Macam orang tengah picit2 je pakai ni. huh. nak layan dulu, selamat malam!

pss : kecantikan itu hak milik setiap insan!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

21 comments:

MrJocko said...

Aku jugok badan naik tak turun-turun,,,

cik heroin said...

ahhahaha, lwk tgok gmbr, dh cm pmpuan lak. haha

Fina Fento said...

ahah..comeyyy

Sabo je la

KiD said...

heheeh.. ensem muka bro nih,,
Cashout Nuffnang Pertama! | ChurpChurp macam mana?...

SyAfaWaNi ♥‿♥ said...

haha..kiut aih =D

♥NuR SyAFiQah♥ said...

hahaha..xhabis2 ngan herbalife die tu kan ;)

ishiko said...

theheee.. pkai masker comot

Encik Psychopath said...

terlalu maskulin.

shamizu said...

Nak hilang penat,ubat paling mujarab tidurlah joe. apalagi

joegrimjow said...

@MrJocko

kena try herbalife =)

joegrimjow said...

@cik heroin

lelaki pon ada kulit okeh
hehe

joegrimjow said...

@Fina Fento

ahaha thx u

joegrimjow said...

@KiD

semakin halus mulus gitu

joegrimjow said...

@SyAfaWaNi ♥‿♥
hihik

joegrimjow said...

@SyAfaWaNi ♥‿♥
hihik

joegrimjow said...

@♥NuR SyAFiQah♥

dah kerja katakan
hoho

joegrimjow said...

@ishiko

mask tu
ke same?

joegrimjow said...

@Encik Psychopath

maskulin yg kena jaga jugak kecantikannnya

joegrimjow said...

@shamizu

pakai mask dulu
baru tido
hehe

yuyueyuliana said...

eh, ingat bearbear mane tadi. heee :P

Nadia said...

@ shamizu pakai mask dulu baru tido hehe

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW