Share

Sunway Lagoon : Camera untuk dimenangi!

Seperti entry aku yang lepas perihal suka duka contest dan berlarutan kepada nuffnang R.A.C.I.S.T ada perancangan oleh nuffnang untuk membuktikan mereka bukanlah sebagaimana yang didakwa. heh, ku dah cakap kan, takdenye nak bersikap kaum kaum ni. Bukannya depa dapat faedahh apa pun!


Sunway lagoon


Dah lama tak pergi sunway lagoon ni, kali terakhir aku kesana semasa darjah 6. Masa tu perut pun masih booooyot dan memang segan nak mandi mandi depan orang ni. Darjah 6 dah pandai malu ok! Jadi, event yang nuffnang buat ini bagai mengantuk disorongkan bantal. mesti kena pergi!



Tapi sayangnya, tarikh tu tak available. Maklumlah, malam ni aku balik ke Kelantan, takkan 7hb nak sampai sini balik. Mengamuk mak aku dibuatnya. ulang alik dari kota bharu ke kuala lumpur ni 5 ke 6 kali sebulan, tak pasal pasal balik rumah mak aku tanya


'ado bini ko kat k0lo lupo tu gi sano sokmo?'


mampuss, apa aku nak jawab?


pss : klik sini untuk melihat gambar lelaki hot darjah 6 =)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

20 comments:

zool said...

Aku pun tak pegi.. Keje dong..

joegrimjow said...

@zool

aigo, sabtu keje ke bro?

Jard The Great said...

hahahhaa... bini hang bernama HERBALIFE

MX said...

joe...hebat ulang alik 5,6 kali sebulan...

Nuff buat majlis bukak puasa pulak...tak pegi ke?...

joegrimjow said...

huhu
btol la tu jard

noor afzan said...

joe..
15 cucuk tu kia ok la..
normal orang kata.
ahaha~

.alie. said...

joe xdop bini lagi tapi memang nk bini

:P

dunspeak♥ said...

haha joe, bilo nak bini nyo? hihi

Bukan Eciz said...

jawab je. 'bakal makkk'

mama zharfan said...

cute soalan mak joe tu hihihi

Ariff Shah said...

jawab la ada. ekeke..

devoted lily said...

kalo tnye gitu..
mmg mak teringin menantu la tu=p

Mohd Adziim said...

Bini xde...bakal bini ada la.
haha~

Ann said...

rajinnya ulng alik..jauh tu

MuNsYi SaMa said...

bini no 2. hehe

joegrimjow said...

sensitip bini2 ni
hehe

Hazzy Ishak said...

ada bini lah tu
ehemm

joegrimjow said...

@Hazzy Ishak

woots
no no

Sumijelly said...

wakakaka...........
ala..cakap la.. org kolompo lagi cun dr org london...hahaha

Sumijelly.com

joegrimjow said...

@Sumijelly

err...
no komen
hehe
btol la kot

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW