Share

Mandi laut sambil mengintai anak dara di Pantai Bachok

Salam,


Petang semalam sempat untuk menghabiskan masa bersama dengan keluarga, akak aku, 2 orang puteranya dan kak moh ke pantai. Memang hajat untuk menenangkan hati dan minda di pantai, dengan angin yang bertiup sepoi sepoi bahasa, sudah pasti mampu mencetus satu evolusi penaipan entry yang magis!




Samudera laut yang dipandang dengan kornea anak mata





Naluri keibuan yang tidak menjanjikan kesenangan di hati anak





Makan yang tidak bernutrisi serta tinggi intipati lemaknya membawa kesihatan yang tidak seimbang




Membina impian dengan anak mampu mencetus keinginan anak untuk terus berjaya





Mata jika berfikiran lucah, negatiflah yang akan muncul di kotak fikiran





Hati si anak yang tidak tahu impak mehnah jika salah langkah kakinya




Entah apa caption yang aku gunakan pun tak tahu. ekeke. Oklah, itu sedikit sebanyak gambar yang aku tangkap tadi. Macam biasalah, memang gambar aku takde, akak aku tak pandai untuk ambil gambar guna camera aku ni. Takpe, menjiwai jiwa seorang fotographer =)


Pss : Jangan lupa temujanji kita hari ini orang KB!

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

27 comments:

aduka said...

1st!

rhapsody LiN said...

bru igt nk tgk gmbr pkai bju tu
huhu~

FaizalSulaiman said...

sonok sehh

farhana said...

haha jalan2 kat pantai mmg best gyler
rindu da lme x pegi pntai
eh lawala blog, lme x jenguk sini

I*K*T*I*R*A*F said...

Tengok gamba2 ni,terus rasa nak pegi pantai..

"mak,abah! jom pegi pangkor jom? jom? " :D

alynchoongjr said...

besnye mndi pantai ramai2. da lame tak g mndi pantai. pegi tak ajak. mn boleh. hihii

sI tEDI said...

g pantai *uat senaman mata, skodeng2. HuH!

suka pic no. 2 dan captionnya.
ekekekekekek

lea said...

pantai irama?
rindunya nak g sana T__T

NadiaShafiqa said...

la..sy pergi jgak..tak nampak pun...

mama zharfan said...

rindunya nak gi cni...

WZulhilmi said...

Dah lama tak pergi pantai sambil hayati ciptaan tuhan..

kechixx said...

joe org kelantan ke?
saya org kelantan..
rindu kat kg...

Eciz said...

KAHKAH. begitulah nasib seorang photgrapher kan? gmbar sendiri tade. ngee. caption itu menarik perhatian saya. ;)

Encik Tikus said...

bestnya ;) cantik gambar-gambar tue.

.alie. said...

xpe orang tak candid gambar kita''y penting kita puas dgn hasil kita



=)

lieya orange M.I. said...

gambar ikan goreng celup tepung tu paling menarik.....=)

joegrimjow said...

@rhapsody LiN

tunggu entry seterusnya lin. hehe

joegrimjow said...

@FaizalSulaiman

sangat seronok bro!

joegrimjow said...

@farhana

hoho, dah lame dah make up ni
=)

joegrimjow said...

@I*K*T*I*R*A*F

aik, mak abah je ke? hehe

joegrimjow said...

@lea

jom la pergi

joegrimjow said...

@kechixx

kelantan kat mane?

Nik Nur Izzati said...

rindunya kat bachok.
keno kelek kelate la pahni. keno g mandi di bachok. haha.

Kie-yu said...

kikiki~
caption pic berjaya mmbuatkan ai sengih lebau dpn lappy :D

FarhanaDr said...

Kikiki.. Sape yang ajar wat caption picture gitu tu? Hik hik.. :p

Tak sabar tunggu next entry.. Baju baru.. Hoyeh.. :)

aZLiNa aZiZ said...

Hahahaha...mula2 tak paham jugak. Well, nice caption. Menarik.

"Menjiwai jiwa seorang photographer." Suka ayat tu. Dan suka juga kat ikan goreng celup tepung. Rindu kat Padang Pahlawan!!!

firuzLazuardi said...

joegrimjow, saya belajar kat besut nih..ipg sultan mizan(dulu2 maktab)...dekat dah dgn pantai kat bachok tu..hihi

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW