Share

Peluang pengiklanan di blog

Salam 1Blogger,


Apa yang aku ingin sampaikan ini mungkin agak pelik kerana peluang pengiklanan yang aku tawarkan ini bukan untuk korang beriklan di blog ni, tetapi aku beriklan di blog korang. hehe. Pernah dengar orang buat macam ni? kalau tak pernah, kena baca sampai habis sebab pendek je entry ni


Peluang mendapat duit


Baru baca ebook free dari John Chow yang mengatakan untuk membuat duit di blog, bukan sesuatu kerja hari ni buat hari esok dapat. Sama dengan pekerjaan lain, kena ada try and error. Jadi rahsia dia mendapat 40 000 usd dalam sebulan bukannya mudah, banyak perkara yang perlu dilakukan. Apa yang biasa blogger baru terpengaruh adalah angka yang dia dapat tetapi tidak mahu belajar apa yang dia buat


Kepada Blogger baru


Pengiklanan yang aku ingin buat ini adalah terbuka kepada sesiapa sahaja yang berminat. Detail aku akan bagi melalui email. Jadi, jika berminat, boleh email aku di joegrimjow@gmail.com. Memang tak banyak tempat yang aku ingin sediakan, maklumlah target market aku pun cuma kejap saja dan proses untuk iklan aku ni pun tidak sesusah mana. Sesiapa sahaja boleh lakukan. Bagi 'hint' sedikit pasal jumlahnya


Unique Visitor

100 - RM 1
200 - RM ???
300 - RM ???
500 - RM ???
1000 - RM 15



jOM beriklan di Joegrimjow!


Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

0 ulasan:

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW