Share

laksa penang dan nasi dagang

tengok tajuk, macam dah balik malaysia kan?


dah lama tak letak gambar aku sexy ketika masak masak. letakla sekeping dua. ni terbaru. nasi dagang dan juga laksa penang. sodapppp. erkk, yang ni bukan ku masak, cuma tukang tolong makan. hehe


laksa penang nyummy




nasi dagang sodappp




sebab kepenatan melampau, esok ku update. nak cite pasal nostalgia bulan april, tapi kat sini tak masuk 1 april lagi, kena tulis esok la kot. bangun esok pagi je la. cuma nak ucap jutaan terima kasih kepada encik ben, cik farhana, encik azuan dan cik lin yang antara penyumbang blogger buat ku tersenyum. hehe. thank ya



pss : bila u nak update? jangan malas2 ek

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

38 comments:

Cik Wanie said...

laksa penang & Nasi dagang adalah kegemaran wanie...

kalau mkn nasi dagang,
mesti nak kena ada budu,
sedap weeeeeehhhhh;)
hahahaha

FaizalSulaiman said...

nasi dagang!!!

lama tak makan.huhu

Anonymous said...

wani: nasi dagang with budu is...pelik..hehe

Owh, i just about to feel like being d first to comment, and could not anymore.

:) i think u looks different when u took pics with the food u cook.lol.but its nice.love laksa!

pss: will update very very soon ;-)

xX ur tanah Xx

joegrimjow said...

sennyummmmmmmm sebelum tido
hehe

Encik Mimpi said...

tibe2 lapar tgk gambar kamu!!

joegrimjow said...

ape lagi, makannn

tp jgn lupe jaga kalori
;)

nabil said...

sedapnya...uhuh

jaya jr said...

dh lame x berkunjung kt sini.
klo skali berkunjung dapat nasik dagang pon sedep..haha

joegrimjow said...

Nasi dagang tu kalau bleh mkn ok r. Tatapan je ;-)

Nazz@Purple said...

pagi ni memang nazz bfast ngan nasidagang..

Hazzy Ishak said...

dua dua best

AyanaAsham said...

erk.lapo!
sdpnya laksa penang tu.ngeeeeeeee

anis hamzah said...

nak jugak! lapa nih...ehe..

+akufobia+ said...

rasa laksa penang macam mana?da lupa.da lama tak makan.haha.

eqbalzack said...

tu laa...bila baca tajuk mcm dah balaik sini...

pssttt joe....bila balik msia? hehe..

hati - ema said...

yang kat malaysia ni pun dah lama x makan laksa dgn nasik dagang..huhuhuh

otak ketat said...

gambar mcm edit makanan ja. muka spesen! hahahaa.

Mat Gebu said...

Wowww.....bes..bes..pos ke Johore sikit....

ainShahajar said...

suka nasik dagang yang banjir dengan kuah kari ikan tongkol..uishh. sedapnya

Vee Violet ~vLockheart~ said...

baru je masak laksa isnin lepas... :)

mRs '9rS said...

wah,,,seronoknyer dia...

helena's said...

jap2,,,makan waktu yang sama ke?OMG!

FarhanaDr said...

Ku tujukan lagu Buat Aku Tersenyum dari Sheila On 7 untuk kamu wahai Joe yg sedang dilamun chenta.. Ouch.. Sungguh jeles.. Heehee.. Amboi skarang dah bnyk P/S ek.. Hik hik.. ;)

Alimaz-Kembara Terasing said...

laksa kola perlis tak dak ka....

MiSs TOrA said...

laksa penang sgt sepat ;-) bila nk dpt mkn laksa penang yg btol2 asli..lame da x pegi penang ;-)

.::WaNiE::. said...

uihhh laksaaa

ok laparrr

joegrimjow said...

naz.... biar btol pagi2 da makan?

ayana, 2 2 mmg sedap lazat gitu

akufobia, erkk, p kedai beli, hehe, akan kembali balik memor rasa tu

joegrimjow said...

eqbal, bulan 6 ni iA

otat ketat., hehe nidak eh, btol ape

mat gebu, bukan kat johor pon banyak benda ni?

joegrimjow said...

ain, xboleh nak buat banjir, sebab kuah pedasss

helena, lepas laksa, nasi dagang pule, xde la serentak ;)

farhana, thx u lagu tu, hehe

Azuan said...

laksa penang aku tak berapa suka..tapi nasi dagang terbaek huhuu

joegrimjow said...

tapi yg aku makan tu, memang terbaik

SweetyMui2 said...

try laksa sarawak plak..heee :))

laila said...

oh my feveret laksa penanggggggg

HEMY said...

kalau sebungkus je nasi dagang aku minat le...lepas sebungkus..tak dapek

ika honey bunny said...

sedapp sioott. :)

joegrimjow said...

tersangat sedap ok

syue said...

starving lah pulokkk xDD

aduka said...

nasi dagang ganu best bro..
=P

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW