Share

2 orang serentak pula kali ni

dah 4 ahli keluarga ku cerita
skrang tinggal giliran yang single2 plak
maksud single disini adalah tak kawen
bukan xde bf ok
hehe


ok, yang seterusnya adalah kakak ke3 ku
tua setahun dariku
masih lagi belajar di uitam shah alam
kat puncak alam


takde yang menarik pasal dia
haha
(jahat gila adik)
selain pandai masak
urm...
...
tu je la kot
haha


tengok gambar je la
hehe

kan hobiku peluk orang
ada sapa2 nak ku peluk?;-)







yang satu lagi adalah kakak sulongku
dia takde bersama dengan kami
sebab sambung belajar
biasalah
kene sambung belajar kat obe c ni
paham2 je la situasinya


sebab dia ramai kenalan
pelatih ptd
tak leh nak kutuk banyak sangat
cukup cakap ku sayang dia
hehe


pemberi hutang yang berjaya
sapa lagi nak tolong adik kan kalau bukan kakak?



ooh
satu lagi
dia adalah pembaca setia blogku ;-)
takde benda nak buat kat sana
dah habis buat assignment
blogku la dia baca
ok la tu kan?


ok la kakak (ku panggil dia kakak)
selamat hari raya kat sana
semoga berbahagia di negara orang ;-)


xde gambar raya dengan dia
budak dalam gambar ni bukan anak sdareku
dah ramai dah
cukup2 la tu
-ihsan facebook dia-



nota kaki : esok versi mak ;-)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

32 comments:

green said...

tambah anak sedara lagi ape salahnye..

HEMY said...

wah...akak ko yg single tu dh berpunya lum??ekekeke

piECES oF ME said...

salam singgah

{lumut} said...

tak sabar nak tggu versi mak....hehe

Akmar Anuar said...

haha joe, comel la kau nak cte pasal family kau...tapi cte pasal kakak2 ipar ko tu mmg menarik ;)

sI tEDI said...

wah!!! mesra gitu!!

apa maksud si pemberi hutang berjaya? ekekekekeke.. mungkin tuan blog ini si penerima hutang berjaya? ekekekeke

Syima Syaz said...

untung nye jadi lelaki
sebab pompuan suka manja2 kan org yang dia sayang..

et said...

akak sulung comel..
tlg kem salam ke die..^^
hehehee~

ynadona said...

comel je buat entru siblings.

Nabil Fizri said...

mak lu suh kawen ape..
kim slm adek.

Amer Aan said...

wah...
cute kakak2 ko...
hehe...

momentinlife said...

cukup2 la? huhu

jap lg bertambah tu~~

joegrimjow said...

@4528796028927643770.0
dah dah
hehe

joegrimjow said...

@5717457640822042235.0
haha
no komen

joegrimjow said...

@1497500420043854449.0
xbrani ooh

ayin jemin said...

HAHAHA
mana gf kmu joe??

::Mish ShaZz:: said...

happy family..=)

CAHAYA said...

comelnya budak kecik tu. kiyut!

lieya orange M.I. said...

...versi kamu tader ker???...
...kuarkan pic gewe skali yer...hihii=p

~♥ cik intan® said...

.muke same
.cam fotostat plak huhu

atiQah adNan said...

mesra alam laa peluk2 ni kan.. hee~
bestnye ade kakak yang ramai kan..?
bole manje2 heheheh

joegrimjow said...

@4694773097012305855.0
manja2 n peluk2

joegrimjow said...

@6717883223761357735.0
opsss
mana bley
hehe

joegrimjow said...

@5673117211729023313.0
single

Ivy Metaga said...

hobi peluk??

sy nak peluk lalalalala....:p

Chem5007 said...

Uiks..sapo tu, sis ke atau scandalisme??...hehe. Neway, Selamat Ari Raya.. Maaf Zahir dan Batin :)

azaliahjsalleh said...

kalo ase nak pelok kite
meyh bak dtg 30k !

shinawawa eyenie said...

kan bagus da byk ank saudara..wak ni pun

shinawawa eyenie said...

muka kakak wak seiras jer..xtau yg mn 1..huhu

teh said...

ske peluk org??
peh..bahaye2!!

kawen ah cepat2 kalau camtu

anak buah kamu sangat cun

Lifesaver said...

ooo..ada yg tak kwin lagi..hehe

misz beauty said...

memang lawa kakak2 kamu...=)

mesti mi awk bangga dapat anak sume sukses2...=)

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW