Share

merdeka merdeka merdeka



sempena hari ini
mahu dedikasikan entry khas untuk Malaysia tercinta



HAPPY BIRTHDAY MALAYSIA
semoga malaysiaku terus berjaya











jadilah rakyat yang boleh Malaysia banggakan


















banyak-banyak iklan, iklan ni terbaik!






simple but deep~~




jangan tanya apa malaysia dah buat kat kita
tanya apa yang kita dah buat kat malaysia






nota kaki : mood merdeka ;-)

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

38 comments:

farah said...

salam merdeka!

Hayatito said...

best2 sume iklan ni.
tba2 teringat yasmin ahmad..

SuFy said...

Sy sayang Malaysia!!!Salam Merdeka..

balqissy said...

iklan tahun ni xde ke? maaf, saya tidak nonton tv >.<

amirul said...

Salam Joe,

Salam kemerdekaan... selamat menjakani ibadah puasa... Happening!

joegrimjow said...

@9089363188153632959.0
taun ni recycle balik kot

y u z said...

terima kasih menyinggah 'rumah kecil' saya. =)
selamat menghayati sebenar-benar Merdeka.

Precious said...

Apa kita dah buat untuk negara tercinta? Hmmm ... renung2kan!!

lieya orange M.I. said...

...selamat merdeka juga...=D

Boo™ said...

selamat menyambut kemerdakaan negara yg ke 52 :D

Eazy Izzuddin said...

HepyMerdeka!
=D

ayin jemin said...

suka la tgok iklan2 petronas ..
nak tgu iklan utk raya g
hehehe

Eazy Izzuddin said...

HepyMerdeka!
=D

mae said...

salam kemerdekaan bro...

mummYaeesh said...

happy merdeka day!
semoga malaysia terus aman and jgn gaduh2!
penatlah politik ni!

btw, tis yr nye iklan petronas takde ek??

IxoR@ said...

Salam Kemerdekaan...

Setiap iklan tu mempunyai maksud yg sama...Merdeka!!!

p/s: ixora suka iklan kucing time raya....kucengg!!

sharamli said...

malaysia buat ap kat kita?

Lili Puteh said...

suke iklan petronas merdeka 2008.
1st time tgk asyik gelak.
sampai ujung meleleh air mata.
mmg umph!!!

i'm_siCK_n_tiReD said...

slmt hari merdeka Mr. Joe!!

:)

Kamsiah said...

JO...bila nak blk UK?
ANAK SEDARA AKAK BARU DPT KEJE KAT SEBELAH PASAR PERINGAT TU
PEGAWAI PENYELIDIK TEKNOLOGI MAKANAN...

joegrimjow said...

@4273470572781174416.0
lepas raya ni
ooh
soh la die dtg umah ni bukak pose
dekat je tuu
jalan kaki sampai

joegrimjow said...

@3916042243378067867.0
dah bagi macam2 dah
keamanan terutama

joegrimjow said...

@4194398058134909196.0
xde kot
entah

tehais said...

emm..slamat merdeka ;)

Ivy Metaga said...

selamat merdeka!!!!!

Khairil said...

negara dh 52 tahun merdeka, kebanyakan kita masih lg belum merdeka

blackskin said...

Haha~
Betul2.
Apa yang saya dah buat kat Malaysia?
Kita yang membentuk Malaysia.

faNna jiEha said...

selamat hari merdeka. :)

Syima Syaz said...

joe...saya akan dah undi untuk kekalkan keamanan kat malaysia ni,tapi sayang.....selangor kalah!

Blog Anuar Kamaruddin™ said...

salam 1 malaysia, joe! =D

last quote tuh bagos =)

sarah-al-idrus said...

wei awat aku rasa muke ko mcm familiar ek. kte pnah bekenalan ka?

et said...

salam kemerdekaan..huhuu~

joegrimjow said...

@4310193996927083772.0
entah
xtau

sutera putih said...

eppy merdeka!!!!
;-)

syahbandar87 said...

semuanya best2 tau..biasa yg petronas yg paling mantap,,hehe...slmt menyambut bln kemerdekaan
:)

Lang Legar said...

Salam merdeka..semoga apa yang kita bina pada hari ini mampu memacu kita ke hadapan..

Lifesaver said...

aku tak tau la apa yg aku dah wat kat malaysia~

FiNa said...

ape aku dah sumbang pada Malaysia?? aku dah sumbang bilangan rakyat di malaysia.. n bile aku dah kawen nanti, aku akan sumbangkan beberapa lagi.. hehehee

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW