Share

warkah untuk ayah mertua

kepada bakal ayah mertuaku,



terima kasih kerana merestui hubungan anak perempuan mu dengan ku. sesungguhnya susah untuk melepaskan anak perempuan yang kamu sayangi itu kepada insan yang betul-betul baru mengenali anakmu itu. percayalah, ku akan berikan kasih sayang padanya samaada sama atau lebih hebat kasih sayangmu itu.

tahniah kerana telah menjadi ayah yang baik kepada permaisuri hatiku ini!
selamat hari bapa!





-----------
kepada yang menang contestku, minta hubungi no ku. dalam entry sebelum-sebelum ini ada. sesampai di kelantan sana baru ku boleh poskan. benar-benar susah kat sini. harap dapat satelkan urusan hantarkan barangan contest secepat mungkin.
----------
dah sampai ke malaysia. akhirnya ku akan bercuti sakan la lepas ini disini. banyak perancangan yang bakal menyusur selepas ini!
ku balik bertemu ibu tercinta esok
dah hampir setahun tak bertemu, sudah pasti hatiku begitu berbunga menunggu esok. ooh, sudah pasti makku dah bertambah muda! tak sabar esok
ayah ku sudah 5 tahun tiada tinggal ibu untuk bermadu kasih. pasti dapat bayangkan bagaimana kasih ku kepada ibuku tapi percayalah, kasih itu cukup hebat! cukup-cukup hebat! rindu kepadanya akan terlerai esok!!!
nota kaki :
1) mood teruja tak terkata!
2)warkah kat atas rekaan semata2

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

36 comments:

KhairiL's said...

slmt pulang jmpa ibu tercinta

Farhana said...

Wakakaka.. Tipah tertipu.. Pndai karang surat erk.. =p

bee said...

moga perjalanan anda selamat cik joe...kim salam kat mak 6t...ole2 juga jgn lupa diposkan ke sini...huhu..happy holiday

SASYA WILLIS said...

yeke rekaan semata2 atau benar smata2..hehe

sukanya jmpe ibu..
erm cam nak balik esok je jmpe ibu wpun br sebulan xjmpe :(

Monkey D Luffy said...

cis kek!

aku baru teruja ko dah ada awek

~Cinta Cukulet~ said...

selamat ketemu bonda yang tersayang huhu

mummYaeesh said...

yeke rekaan uols?!

takpelah pelan2 kayuh.. jauh lagi perjalanan tu..woohoo

wei..agak2 klu yg kirim fm kena call gak ke??ahaks

NuR said...

iye ke rekaan?
kata balik sini title berubah..?

=)

Arra JaSmY said...

rekaan eh??bley cayew ker nih..ahaks.cam real jew??hik3..
moga perjalanan kamu selamat ya..kem salam kat ibu kamu ya..=p

Lili Puteh said...

wah.
mcm dah siap2 rangka untuk masa depan jer.
boleh lah bagi pada bakal mertua nnt ek.

selamat pulang.
peluk cium ibu kamu sepuasnya..

azizan4444 said...

bakal menantu yang baik ni.ngeh3

lemangcute@chah said...

hahaha.. grrrr... ngeeeeee.. keluuuu baca surat.. krukrukru..

rhapsody LiN said...

ye ke rekaan yg kt atas tu???
mcm real je..:p

lalink7 said...

mista jOe...
yeker warkah tue rekaan semata-mata?
macam reallllllll jew...
huhuhuh..
alahai..saham tak jatuhnye...
heheheh


=D peacE

ファラ 'aqila said...

uish susah tol nak komen..hehehe :)
same la kite...baru abes exam td..yay!

ファラ 'aqila said...

eh...alamak..tersalah anta komen la..hee sori sori...

ni komen yg betol..
yay! nak balik...coti2 malaysia

Oasis said...

Selamat melepaskan rindu nanti yer...

HuSna aNaK EnCiK aZaHaR said...

hahaha..boleh jdkn kenyataan surat tuh..lalala~~~

cik erin said...

ibu..ibu.. engkaulah ratu hatiku..~
hohoh^_^

haruan tasek said...

warkah rekaan ke sebenar tu

Kamsiah said...

SATU HARI NANTI JO AKAN DAPAT BAPAK MERTUA JUGAK....

sufy said...

hepi fathers day, joe..smg ayah joe bersemadi dgn aman dan dilimpahi nur sepanjang ia menyelusuri kehidupan di alam barzah..Amin~

*Smg slmt smpai..:-)

+akufobia+ said...

wahaa.tak sabar nak jumpa.

faNna jiEha said...

Welcome back ke umah kamu! :D

Nadhirah Zamrose said...

warkah tu mmg x leh bla...setahun x jumpe mak??pehh

azaliahjsalleh said...

ahahaaaaaaaaaa
sumpah lawak warkah itu
btw selamat kembali ke tanah air

azaliahjsalleh said...

ahahaaaaaaaaaa
sumpah lawak warkah itu
btw selamat kembali ke tanah air

ezzati said...

DIL ko baca blog ehhhhh

Babyjane[The Juliet] said...

ye ker rekaan je?
heheheh
:P

Hazzy Ishak said...

warkah rekaan tu mmg dah agak dah...ehehe

bleh peluk mak puas puas

Jard The Great said...

kim salam kat mak ko k? ehehe..

~cik manis~ said...

kimslam mak joe!
:)

mo0ney said...

eh joe.kalo aku jd pak mentua mu...aku melompat eppy baca warkah mu

Lifesaver said...

selamat bercinta dgn ibu anda

Eazy Izzuddin said...

selamat pulang kembali....
xD

Eazy Izzuddin said...

wah!
sudah ada yg punya ea
xD
=P

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW