Share

sex di panggung

masuk bilik
tutup lampu
selak kain
main!!!!

-teka teki-

aku meniti saat-saat hari ku dengan senyuman. rasakan bahagia bila ada yang sudi untuk mengomen karyaku. itu adalah penghargaan. apresiasi kamu. aku senyum dan bangga.


~~~~~~


Dear Mohd M Mat Arifin,

Your Order MTD-5659060 was despatched on 20/04/2009 08:04:48 containing the following item(s) :-

Manchester United Nike Champions Of Europe 2008 T-Shirt - Black L 43"/109cm
Manchester United Nike Champions Of Europe 2008 T-Shirt - Red - Kids Boys M 140-152cm
Manchester United Shaving Gel and Aftershave Balm One Size Only
Manchester United Nike Champions Of Europe 2008 T-Shirt - Red - Kids Boys S 128-140cm
Manchester United Nike Champions Of Europe 2008 T-Shirt - Black - Kids Boys M 140-152cm
Manchester United Double Key Ring - Red One Size Only
Manchester United Backpack - Red/Black One Size Only
Manchester United Scarf - Red/Black One Size Only
Manchester United Large Crest Ball - White/Red - Size 5 One Size Only - FREE Football offer!:

Your Order was shipped with HDNL

tahu apa maksud?
hadiah baju dah nak sampai.yuhuuu
boleh la start berkarya
masuk jagn xmasuk

nak join? klik kat bahgian anu semen


~~~~~

ok ok
apa jawapan tadi ye?
mastilah main wayang kulit
lalalal~

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

39 comments:

~Cinta Cukulet~ said...

hahaha...nasib baik tak fikir yg bukan2 :p

Monkey D Luffy said...

huhuhu

aku tak join...

takut kalah

:)

p/s: Milimilo... ko baca komen ni... aku nak ko join ;)

ayin jemin a.k.a ain said...

makin sibuk bah si joe...
:P

asis said...

aku pernah dengar tapi lpe la.

nurain said...

aku tau...

main spirit kan?

milimilo said...

ok..teka teki yg atas tu buat aku pk lain je..haha

kapten,aku pun takut nak join la..ko xnk join,aku pn xnk la kalo cmtu :DD

SuFy said...

urm...kpd yg ikot contest tuh..doakn korg berjaya..hadiah pon masyuuukkk tu...

Ivy Metaga said...

hehe..nasib bukan teka teki tu masuk contest, kalo tak jawapan nya macam2 ada hehe..lalala..

Eazy Izzuddin said...

ha!..
da agak dah wyg kulitnyer...
=P

whoa!..
dpt t shirt..
nak3...
xD

paan said...

aku belum pasti akan join contest tue..aku xmahir nak karang cerita nie..tapi,kalo tetiba datang idea,aku akan join.hehehe.nanti aku tolong promote jer.

ZARA 札拉 [사랑해~] said...

wah!!

best tu!!

xuen adyla said...

i dah ada entry dia

terilham pada saturday

but then i must edit

wait and strategies..

if possible watch how people do it first..

and yeah i got dirty stuff in it too..

tell u what a true story man

muahahhaha

lea said...

jawapan utk teka teki tue x relevan!!!

lalalala~~

tehais said...

Baru nak bg jawapan tak sepatutnya tuk teka teki kat atas tu..hahaha :P

KhairiL's said...

huhu
smkin menarik....
nnt kalu ada masa aku join

eazy said...

baju chelsea tade?
tak bestla

rhapsody LiN said...

skali bc teka teki tu mcm ade unsur2 ke lusyahan..ahaha..
tp jwapn..wyg kulit??
adoi~
:D

epalgreen said...

huhu bj mu lah..
:(

––––•(-•Oº°‘¨ ie3za ¨‘°ºO•-)•–––– said...

eerrk...aku dh pk lain dh!

kuat sgt imaginasi hahahaha...

azuan said...

epalgreen...itu mmg baju mu...
nak masuk ke x...
ngah bz dan x de idea...huk3

ciK LyndaWawa igUana said...

haha..sot jugek kamu ni yer..
welcome tu the club

a m b e r h u n n said...

ahaha.teki teki yang jeng jeng bikin suspen eh..

Beautiful Disaster said...

baru nak kata kau lucah. hahaha.

kuIna LadyInRed said...

jwpan dh ada x yah jwb la...

tp jersi2 tu mengamcam... Red..

Vee Violet said...

teka-teki yg tricky...
=)

julietchun said...

aku dah nak pikir ke lain dah tadi,kekeke.

Anak Pendang Sekeluarga said...

slm..bro,,gua dah kecut perut dah td...hu3

Dj Epoi said...

Walaweiiiiii!!!!!!!!!!


Hebat tuh adiahnyer!! meleleh air liur Gua hehehehehe

Mee Chee said...

haha..sgt2 hampages la.....hohoho.....

syah shah said...

anu semen tu menatang hapa?? Tak paham plak aku... Uhuks~~ Man U?? Err.. takpelaa... Takyah join pun takpelah kalu camtu... Hik hik hik hik :P :P

D.I.T.T.O said...

aku dah tersalah anggap la pulak,,
ekekeke..
wow..hadiah gempak tapi aku penyokong liverpool..

Ma'am_Chelsea said...

Wahhhhhhhhhh...!

Teka-teki yang amat2 'mencabar' minda ku =P

@tune® said...

cam menarex jer
mau juga boleh kah?

nURmALa mAZLan said...

wak!!!!!!!!!!otak ni dah ke lain dah..wakakaka`

cOmEy said...

yeker wayang kulet?
bukan wayg kulit...bukak lampu ker?
kalo xbukak lampu..
nk maen ganer?
huhu..
xnampak la..kiki

penjenayah.merah.jambu. said...

teknik mempublistikan yang berkesan!
bagus2..
aku teringin nk wta..
tp aku tak taolah nk cite pe..
takpelah..
aku tunggu jelah org buat semoga ko tak pening nk bagi dorang adiah ye!

sutera putih said...

ummmm...
tdo lah...
nite...

Fatin Filzah said...

ingatkan apa td. hehe. teruskan berkarya!

aNis ™ said...

owh... lame nak pk jawapan...

:p

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW