Share

dua besan

besan 1: cantik kaler baju ...(mengambil surat) saya dah jumpa tarikh sesuai. family akak sibuk, jadi saya pilih tarikh ni

besan 2: bukannya sibuk, tapi xjumpa tarikh yang sesuai je

besan 1: ingatkan akak xsuka soojin

besan 2: bukannya macam 2, rasanya soojin memang menantu paling sesuai untuk keluarga kami. tapi hyun woo sibuk sangt

besan 1: saya tak pasti nak cakap ke x. tapi sya xmahu mintak banyak, rasanya xperlu bnyak sngt persiapan.

besan 2: (mengambil surat) 14 oktober

besan 1: (tersenyum, kemudian minum seteguk teh)



kadang2 kene blajar berbual untuk berbincang


cinta hadir dari hati
nafsu wujud juga dalam hati
jgn salahkan nafsu untuk bercinta
jgn juga menjahanamkan cinta kerna turuti nafsu
walaupun 2 entiti itu berjiran
tidak semesti 2 itu sama
hurmmm

nota kaki: mungkin sibuk sampai tak sempat update blog nanti

Jangan lupa Like dan Tweet ya =)

7 comments:

muhammad aneff said...

nk ckp sket...
adik x paham..hehe...
ni pasal ape sbnrnye??

neway, abg kene tag..
check out my blog..

a i r a said...

err... sumpah tak paham..

nur-al-AIN said...

cinta itu indah,
tapi keindahan itu perlu disusuri hati yg ikhlas...

*ain mmg jiwang kadang2 x)

minx said...

sume nyer pon depends dkt diri sndri..
gune akal utk brfkr..gne hati tok menilai

joegrimjow said...

. semua....mmg xperlua paam. 2 dialog untuk cite save me your last dance.haha, xde idea untuk post blog

Anonymous said...

“Sesungguhnya bukanlah mata itu yang buta, tetapi yang buta ialah hati yang di dalam dada.” (Al-Hajj: 46)

one@z said...

haha..dari mule da agak dah, diolg
dalam cter la tu..btol aper yng ku
sangkakan bile bcer ari tu..tapi x
smpat nk komen ar..buzy ckit..
mmg susa ar nak paam...xtau aper yg
2 besan tu borak..hehe..best ker
citer save me your last dance tu
joe..?

 
©2009 Joe | by JOEGRIMJOW